Expeditie Robinson #2

Zeg je nou dat dit geen A-sterren zijn?

2 likes

“Het scheelt wel dat ik het al min of meer aan zag komen. Voor we naar de eilandraad gingen, zat ik met Dionne, die zei dat ze mijn plek op het bamboebedje die avond kon innemen”

Bitch

13 likes

Tegen Jaap? Kei onaardig :neutral_face:

Ja is een interview van Jaap met nu.nl

Ik vind dit echt zo’n onaardige opmerking. Dit is typisch iets waar je niks aan kunt doet en wat je zelf ook echt graag anders had gezien. Fijn als iemand daar dan zo negatief de nadruk oplegt.

15 likes

Huh, Rob Geus is een jaar ouder (48) dan Tim Coronel? Hij oogt een stuk jonger!

2 likes

Haha jeetje gevoelig puntje? Ik ben zelf in de zomer ook een zweetotter. Ik kan helemaal niet tegen de warmte en ben jaloers op m’n vriend die alleen op z’n ondernemen zweet. Terwijl ik altijd een zweetsnor heb en m’n bh kan uitwringen. Neem het niet zo persoonlijk op joh.

Jazeker gevoelig puntje. En met mij vele anderen. Dus het zou je sieren om hier wat aardiger mee om te gaan.

2 likes

Vraag me af of jij even een spiegel nodig hebt. Jij staat op het forum zelf niet bekend als meest subtiel en vriendelijk persoon.

3 likes

Heb je mij ooit grappen horen/zien maken over lichamelijke kenmerken of eigenschappen waar iemand niks aan kan doen? Dacht het niet.

1 like

Jeetje wat reageer je aangebrand zeg. Ik geef in m’n post toch aan dat ik er zelf ook last van heb. Ik vond t gewoon opvallend omdat alles tegenwoordig zo flawless is op tv en het maakt haar gewoon wat menselijker.

Maargoed ik zal hierop letten.

4 likes

Haha wooowsie iets met ware aard en hugo :sweat_smile: en waarom doet nicolette van die zweetjurken aan hahaha.

En bij marianne denk ik steeds, jémig wat makeup kan doen voor een gezicht :no_mouth: en yvette is echt niet normaal knap.

Oh en dan vergeet ik dionne gewoon. Holy shit wat een drama, die snikjes ook. Sorry maar get over yourself

Ik heb geloof ik echt gemist wat er met Hugo was. Ik vond hem helemaal niet irritant

2 likes

Ik moest zeggen dat ik Dionne ook veel irritanter dan Hugo vond :grimacing:

3 likes

Dionne vliegt er waarschijnlijk alsnog vliegensvlug uit omdat ze weer loopt te snikken om niets, direct kapt met pannen schrobben en eten zoeken nu ze blijft of alsnog opgeeft :woman_shrugging: En dan vind ik het zoo balen dat Jaap (die echt graag wilde) nu weg moet ten koste van iemand, die loopt te jammeren bij een proef. #ietsmerirritatiezone

7 likes

Als ie voor altijd op dat eiland blijft wel ja, misselijk ventje.

2 likes

Nou ik wil graaf Schimmelpenninck wel terug naar de basis zien gaan. Zonder zilveren lepel in zn mond.

3 likes

Maar dit is maar 1 gedeelte van een specifieke proef waar ze niet goed in was? Als ze bij de rest meedeed hoefde ze alleen maand zand weg te schoppen,dan hadden ze vast wel iets aan haar gehad

1 like

Ja maar come on, dat gehuil en gedoe. Dat is niet echt een positieve spirit. Het lukt Kalvijn er ook gewoon om 5 te doen? Zij niet eens 1 en het gaat vooral om hoe ze met die tegenslag om gaat?

En ook dat ze (en ik weet dat de beelden beperkt zijn in weergave) veel zeurt en weinig bijdraagt in het kamp, terwijl Jaap zo graag wilde en veel deed? ER is meer dan alleen proeven.

Tuurlijk is het een losse situatie, maar ik denk dat Dionne met deze houding en mentaliteit toch niet ver gaat komen en daarom had ik Jaap deze ronde nog gegund.

6 likes

Ik vind Kim wel leuk haha!

1 like