Expeditie Robinson #2

Ah Japie :frowning:
Ik hoop dat Hugo door de mand valt en er heel snel uit wordt gestuurd. Wat een zak hooi.

Keek dit keer later maar ben het echt zoooooo niet met de meeste van jullie eens. Vind Dionne echt een jankerd. Echt irritant. En dan na al dat gejank op de dag dat ze eruit gestemd kan/gaat worden heeft ze opeens “zin om de expeditie aan te gaan!”.
Niet eens door die proef dit, iedereen kan een x falen, maar gewoon die hele jankerige houding en steeds opgeven en dan slachtofferrolletje pakken: ik zou bijna zeggen stem mij naar huis - snif snif - zeg dat ik moet blijven - snif snif.

Vind Jaap echt een schattige positieve gozer, die ging natuurlijk nooit winnen maar had hem nog wel een puzzelproefje gegund of zo.

Op dit moment ben ik in elk geval voor: Frank, Fien of Kelvin.

26 likes

En Oreo dan? Maken ze voor hem een uitzondering omdat hij zo’n pimp is?:rofl:

2 likes

Ik zou echt een medische verklaring aanvragen bij mn huisarts voor die zonnebril. Ik krijg al migraine als ik 2 minuten moet knijpen voor de zon.

4 likes

Ik vraag me ook af of ze een uitzondering zouden maken wanneer een echte A-ster onder die voorwaarde wél mee wilt doen. Ik denk stiekem van wel.

Haha ja, blijkbaar!

Ik heb geen migraine maar draag ook 80% van de tijd m’n zonnebril als ik buiten ben. Zou er echt zwaar van balen als ik in zo’n zonnige zetting mijn zonnebril niet zou mogen dragen.

Zeg je nou dat dit geen A-sterren zijn?

2 likes

“Het scheelt wel dat ik het al min of meer aan zag komen. Voor we naar de eilandraad gingen, zat ik met Dionne, die zei dat ze mijn plek op het bamboebedje die avond kon innemen”

Bitch

13 likes

Tegen Jaap? Kei onaardig :neutral_face:

Ja is een interview van Jaap met nu.nl

Ik vind dit echt zo’n onaardige opmerking. Dit is typisch iets waar je niks aan kunt doet en wat je zelf ook echt graag anders had gezien. Fijn als iemand daar dan zo negatief de nadruk oplegt.

15 likes

Huh, Rob Geus is een jaar ouder (48) dan Tim Coronel? Hij oogt een stuk jonger!

2 likes

Haha jeetje gevoelig puntje? Ik ben zelf in de zomer ook een zweetotter. Ik kan helemaal niet tegen de warmte en ben jaloers op m’n vriend die alleen op z’n ondernemen zweet. Terwijl ik altijd een zweetsnor heb en m’n bh kan uitwringen. Neem het niet zo persoonlijk op joh.

Jazeker gevoelig puntje. En met mij vele anderen. Dus het zou je sieren om hier wat aardiger mee om te gaan.

2 likes

Vraag me af of jij even een spiegel nodig hebt. Jij staat op het forum zelf niet bekend als meest subtiel en vriendelijk persoon.

3 likes

Heb je mij ooit grappen horen/zien maken over lichamelijke kenmerken of eigenschappen waar iemand niks aan kan doen? Dacht het niet.

1 like

Jeetje wat reageer je aangebrand zeg. Ik geef in m’n post toch aan dat ik er zelf ook last van heb. Ik vond t gewoon opvallend omdat alles tegenwoordig zo flawless is op tv en het maakt haar gewoon wat menselijker.

Maargoed ik zal hierop letten.

4 likes

Haha wooowsie iets met ware aard en hugo :sweat_smile: en waarom doet nicolette van die zweetjurken aan hahaha.

En bij marianne denk ik steeds, jémig wat makeup kan doen voor een gezicht :no_mouth: en yvette is echt niet normaal knap.

Oh en dan vergeet ik dionne gewoon. Holy shit wat een drama, die snikjes ook. Sorry maar get over yourself

Ik heb geloof ik echt gemist wat er met Hugo was. Ik vond hem helemaal niet irritant

2 likes