Ik vraag me ook af of ze een uitzondering zouden maken wanneer een echte A-ster onder die voorwaarde wél mee wilt doen. Ik denk stiekem van wel.
Haha ja, blijkbaar!
Ik heb geen migraine maar draag ook 80% van de tijd m’n zonnebril als ik buiten ben. Zou er echt zwaar van balen als ik in zo’n zonnige zetting mijn zonnebril niet zou mogen dragen.
Zeg je nou dat dit geen A-sterren zijn?
“Het scheelt wel dat ik het al min of meer aan zag komen. Voor we naar de eilandraad gingen, zat ik met Dionne, die zei dat ze mijn plek op het bamboebedje die avond kon innemen”
Bitch
Tegen Jaap? Kei onaardig
Ja is een interview van Jaap met nu.nl
Ik vind dit echt zo’n onaardige opmerking. Dit is typisch iets waar je niks aan kunt doet en wat je zelf ook echt graag anders had gezien. Fijn als iemand daar dan zo negatief de nadruk oplegt.
Huh, Rob Geus is een jaar ouder (48) dan Tim Coronel? Hij oogt een stuk jonger!
Haha jeetje gevoelig puntje? Ik ben zelf in de zomer ook een zweetotter. Ik kan helemaal niet tegen de warmte en ben jaloers op m’n vriend die alleen op z’n ondernemen zweet. Terwijl ik altijd een zweetsnor heb en m’n bh kan uitwringen. Neem het niet zo persoonlijk op joh.
Jazeker gevoelig puntje. En met mij vele anderen. Dus het zou je sieren om hier wat aardiger mee om te gaan.
Vraag me af of jij even een spiegel nodig hebt. Jij staat op het forum zelf niet bekend als meest subtiel en vriendelijk persoon.
Heb je mij ooit grappen horen/zien maken over lichamelijke kenmerken of eigenschappen waar iemand niks aan kan doen? Dacht het niet.
Jeetje wat reageer je aangebrand zeg. Ik geef in m’n post toch aan dat ik er zelf ook last van heb. Ik vond t gewoon opvallend omdat alles tegenwoordig zo flawless is op tv en het maakt haar gewoon wat menselijker.
Maargoed ik zal hierop letten.
Haha wooowsie iets met ware aard en hugo en waarom doet nicolette van die zweetjurken aan hahaha.
En bij marianne denk ik steeds, jémig wat makeup kan doen voor een gezicht en yvette is echt niet normaal knap.
Oh en dan vergeet ik dionne gewoon. Holy shit wat een drama, die snikjes ook. Sorry maar get over yourself
Ik heb geloof ik echt gemist wat er met Hugo was. Ik vond hem helemaal niet irritant
Ik ben volgens mij één van de weinigen hier die hoopte dat Jaap voor nu nog even mocht blijven! Vind Dionne tot nu toe echt helemaal niks. Zo nietszeggend en chagrijnig komt ze over, en dan ook al na een paar dagen op willen geven…
Ik moest zeggen dat ik Dionne ook veel irritanter dan Hugo vond
Dionne vliegt er waarschijnlijk alsnog vliegensvlug uit omdat ze weer loopt te snikken om niets, direct kapt met pannen schrobben en eten zoeken nu ze blijft of alsnog opgeeft En dan vind ik het zoo balen dat Jaap (die echt graag wilde) nu weg moet ten koste van iemand, die loopt te jammeren bij een proef. #ietsmerirritatiezone
Ja echt heel sneu. Snap ook gewoon niet waarom je haar boven hem zou verkiezen. Ja zogenaamd omdat je meer aan haar zou hebben in een proef, maar ze heeft toch overduidelijk laten zien dat je niks aan haar hebt? Los van dat ze totaal geen kracht heeft, heeft ze dus ook totaal geen inzicht. She had 1 job… Lussen van een touw los maken zodat het touw langer wordt, en dan let ze vervolgens totaaaaal niet op die lussen?! Verder komt ze tot zover niet over als een toevoeging in het kamp + wilde ze zelf al opgeven terwijl Jaap dolgraag wilde blijven. Kortom, voelde echt met Jaap mee haha Die had ik echt nog wat extra dagen gegund!