Als ie voor altijd op dat eiland blijft wel ja, misselijk ventje.
Nou ik wil graaf Schimmelpenninck wel terug naar de basis zien gaan. Zonder zilveren lepel in zn mond.
Ik spreek toch ook niet voor in de toekomst? Maar als ik op dat moment tussen die twee moest kiezen wist ik het wel… En iedereen daar zit in die omstandigheden, dus dat vind ik geen argument. Ze hebben in die proef iig veel meer aan de kracht van Jaap gehad, en als hij dan ook nog een betere toevoeging is in het kamp en WEL graag wil blijven in tegenstelling tot haar vind ik het een opvallende keuze. Maar denk net als @wompie dat ze het niet heel lang nog vol zult houden, helemaal niet als kamp zuid weer verliest.
Maar dit is maar 1 gedeelte van een specifieke proef waar ze niet goed in was? Als ze bij de rest meedeed hoefde ze alleen maand zand weg te schoppen,dan hadden ze vast wel iets aan haar gehad
Ik zeg nog ‘tot zover’ geen toevoeging het kamp, dus nee, geef nog geen oordeel over de toekomst. Het is ook niet dat ik denk dat Jaap heel ver gekomen was/voor de langere termijn een goede toevoeging was, maar op dat moment met de keuze tussen hen twee had ik zeker op Dionne gestemd.
En los van wie een betere toevoeging is, gunde ik het hem gewoon veel meer omdat hij wél graag wilde.
Ja maar come on, dat gehuil en gedoe. Dat is niet echt een positieve spirit. Het lukt Kalvijn er ook gewoon om 5 te doen? Zij niet eens 1 en het gaat vooral om hoe ze met die tegenslag om gaat?
En ook dat ze (en ik weet dat de beelden beperkt zijn in weergave) veel zeurt en weinig bijdraagt in het kamp, terwijl Jaap zo graag wilde en veel deed? ER is meer dan alleen proeven.
Tuurlijk is het een losse situatie, maar ik denk dat Dionne met deze houding en mentaliteit toch niet ver gaat komen en daarom had ik Jaap deze ronde nog gegund.
Ik vind Kim wel leuk haha!
Ik zou ook gemeen doen naar Shary-Ann. Sorry.
Oh nee, ik vind haar gewoon geen leuk persoon en vind het irritant hoe ze doet.
Ik zie Kim ook niks verkeerds doen eigenlijk. Voor mijn gevoel zegt ze af en toe van’hey lijkt me niet zo’n goed idee’ bijvoorbeeld met pannenkoekjes maken en dan laat Shary-An het ineens lijken of ze gepest wordt terwijl het allemaal niet zo heftig leek
Ik denk dat de keuze voor Dionne (vanuit Fien en Yvette) gewoon tactisch was hoor. Met Jaap wordt dat mannenfront te sterk/groot en volgens mij zijn ze bang dat, als ze zo door gaan met z’n allen, ze er nog voor de samensmelting uit liggen.
En over Dionne: ik ken haar verder niet maar ik vind die meid echt 0,0 uitstraling hebben. Misschien moet het er nog uit komen maar ik had haar ook liever zien gaan.
Ik vond het wel sneu voor Dionne. Ik kan me de paniek wel voorstellen.
Ja hahaha; ik denk dat shary-ann gepikeerd is, omdat zij gewend is de “leider” van de groep te zijn. Ik denk dat zij normaal gezien heel overheersend en bepalend is. Dat lukt haar nu niet en dat projecteert zij (imo) op Kim. Denk ook dat Kim en Shary ann op elkaar lijken qua persoonlijkheid.
Maar ik heb ook niet het idee dat Kim dat groepje erg onder de duim heeft? Die Thomas enzo?
Ik was echt verrast dat Dionne zo als een huilebalk over kwam tijdens de proef, had ik echt niet verwacht van haar. Dacht dat ze wel stoerder zou zijn en dat gesnik vond ik echt fake overkomen van “oh ik ben zo zielig, het lukt me niet die lussen los te maken”. Alsof ze dacht er medelijden mee te krijgen maar het heeft volgens mij juist averechts gewerkt.
Dat dacht ik in eerste instantie ook. Maarr ik kan het me ook wel voorstellen hoor dat je er even helemaal doorheen zit. Het was ongelofelijk heet, je hebt veel minder kracht dan normaal en dan valt dat klimmen ook nog eens onwijs tegen. Ik denk dat dat enorm zwaar was. En wanneer je je dan realiseert dat jij verantwoordelijk bent voor het verliezen vd proef…en er waarschijnlijk uit vliegt. Dan snap ik wel dat je de schijn even niet meer op kunt houden.
Ja op zich snap ik dat ook wel en iedereen reageert natuurlijk anders op zoiets. Ik denk dat ik echt veel bozer zou reageren en wel zou gaan huilen maar zonder gesnik en dat ik wel zou blijven doorgaan. Had ik misschien ook van Dionne verwacht denk ik
Ik vond het echt totaal niet overkomen als iets dat ze inzette of een reactie waar ze voor koos! Had echt met haar te doen.
Heb hier echt weer om gelachen, ook leuk om te zien dat ze bevriend zijn geraakt tijdens de expeditie
Wow Dionne heeft echt erge reacties gehad op de laatste aflevering. Ze zegt ook dat ze contact heeft gehad met Hugo en dat heel veel van haar kijkers haatcomments naar hem hebben gestuurd en ze zegt dat ze dat ook niet moeten doen. Ze geeft wel een goede boodschap in de eerste paar minuten.
Wow jezus dat mensen ook echt zeggen tegen haar dat ze een kkhoer is enz door dit. Wat erg