“Lieve groet Hugo”
Ja hij had het ook op instagram geplaatst en Dionne had het over genomen in haar story. Dus zal dan wel kloppen wat hij zegt.
Ik mag hem ook niet zo (in Expeditie) maar iemand een valse nicht noemen vind ik ook weer jammer. Sommige mensen worden echt te snel agressief van dit programma.
Ik denk wel dat Hugo gelijk heeft trouwens, hoorde er nauwelijks wat in wat hij zei, als hij dat uberhaupt al was
Als je iemand een valse nicht noemt omdat hij iemand een kutwijf noemt ben je echt geen haar beter ook, sommige mensen :’)
Ai ai ai, als ik Hugo was zou ik ver weg blijven van al die haat op Twitter. Waarom is hij zichzelf zo aan het verdedigen naar mensen die het veel te serieus nemen?
Ik had wel gehoopt dat die meiden hem er hadden uit gestemd. Hem zo openlijk in de maling nemen dat hij in gevaar was… Die mannen nemen dat niet in dank af en zullen waarschijnlijk het nu gaan munten op hun. Tja dan had je beter Hugo er meteen uit kunnen stemmen denk ik.
Ik vind dat toch zo’n lieve vrouw.
Ik kijk net eilandpraat terug en normaal zit er een stukje in waar de afvaller in de spiegel mag kijken en op de weegschaal moet gaan staan, zit er nu niet in, zou dat door Dionne haar eetstoornis verleden komen? In een video op haar kanaal zei ze ook iets van dat ze door haar verleden eigenlijk niet mee mocht doen.
Poh die Hugo mag wel even normaal doen zeg. ‘Waar doe ik het voor?’ Ehm JIJ ging die stenen opmeten vrind. Als je de leidersrol zo graag wil, neem dan ook eens verantwoordelijkheid voor je eigen fouten.
Kut Hugo
En Fien heeft het ook echt dom gedaan… Als ze gewoon haar mond had gehouden tegen Frank, had Frank niks tegen Hugo kunnen vertellen en hadden de meiden Hugo er zonder argwaan gewoon uit kunnen stemmen.
Maar ze wilde hem er deze ronde niet uit hebben maar de volgende keer dus ze moest het wel tegen Frank zeggen.
Maar ze wilden hugo er niet uit stemmen. Ze wilden alleen argwaan wekken zodat de mannen extra stemmen in gingen zetten, zodat ze niet met een volgende eliminatie veel meer stemmen hebben dan dat zij zelf en Yvette hebben.
Fien en Yvette gingen sowieso op dionne stemmen.
Aah dan heb ik dat verkeerd begrepen (met m’n zieke kop), ik dacht dat ze hem er nu uit wilde hebben om meteen zichzelf te redden en dan Dionne eventueel de volgende keer.
Verbaasd me dat ze niet groot hebben gemaakt dat Hugo verkeerd gemeten heeft. Ik zou dat echt toch heel duidelijk hebben gemaakt.
Vorige proef was door Dionne verpest en deze toch heel duidelijk door Hugo, dat is niet breed uitgemeten.
Maar hebben zij zelf nu genoeg stemmen om Hugo eruit te krijgen of gaat het gelijk op? Want dan is het toch niet zinvol geweest. En waarom Hugo pas op een later moment? Zodat je nog een proef kunt winnen?
Frank zei dat het nu gelijk was qua stemmen dus ik snap het ook niet? Maar misschien heeft hij het verkeerd.
Ik zou denken: Hugo eruit. Daarna Dionne. Eventueel Frank. Blijf je met twee man over voor die samensmelting (of meer, weet niet hoeveel eilandraden er nog zijn). Lekker boeiend als je dan alle proeven verliest. Ben je alsnog door. Of zijn er zoveel proeven dat een heel team uitgeschakeld kan worden?
Geen idee zou in theorie misschien wel kunnen. Maar volgens mij husselen ze altijd als een team alleen maar verliest dat gaan ze volgende week volgens mij ook doen.
Ja, dat is waar. Dus dan heb je Hugo toch nog wel nodig voor mankracht.
Ik vroeg me dit laatst al af, is het idd verantwoord na zo’n verleden om zonder eten op een eiland te zitten.