Expeditie Robinson #2

Ja ik denk dat ze hugo er niet uit willen omdat hij veel doet in het kamp en ook heel veel weet (volgens mij bereidt hij zich al jaren voor op dat hij ooit mag mee doen, zoiets las ik ergens). En de dames willen volgens mij ook vooral graag een proef winnen.

Qua stemmen staan ze nu gelijk, dus dat is in ieder geval beter dan dat de mannen extra stemmen hebben…

Ben wel heel erg benieuwd naar de volgende aflevering! Vind het wel goed als de teams op nieuw ingedeeld gaan worden, want heb het idee dat ze het in het andere team (met Roy en Kim enzo) wel erg gemakkelijk hebben haha. Dat Roy ook zei dat het hem zo mee viel omdat hij zoveel mensen al kent… Dat is wel echt een verschil met mensen die helemaal alleen zijn en niemand kennen. Voelt niet echt eerlijk.

5 likes

dionne is eruit

Oh sorry vergeten haha ja zij is eruit omdat ze een proef heeft verloren.

Hahaha geen probleem!

Hugo zegt nu dat ie ‘kutstreek’ zei en geen kutwijven… ik kan er echt geen kutstreek van maken, hoevaak ik dat gifje ook bekijk :woman_shrugging:

1 like

Is er een expert liplezen in da house :joy:

De actie van Fien was goed zoals ze het zelf hadden uitgedacht, als ze met z’n allen een team zouden blijven. Nu dat ze de teams gaan veranderen is team zuid sowieso een minderheid, dan heb je wel extra stemmen nodig. Als hugo/frank etc. eruit worden gestemd in een ander team is dit alsnog nadelig voor Fien en Yvette na de samensmelting

Maar is het niet zo dat hij direct er na lachend tegen Frank zegt ‘kutwijven’, maar dat die kutwijf die je later (bij het weglopen) hoort niet van hem komt?

elke donderdag nog steeds die deceptie dat je denkt yessss vanavond expeditie.

onee toch niet.

6 likes

Maar wel temptation

normaal vind ik het leuk om samen met het forum tv te kijken maar ik voel de Hugo-haat niet dus ik kan jullie comments niet liken enzo :cry:

Vandaag waarschijnlijk de teamswitch!

4 likes

Ik vond het echt super leuk dat Hugo mee deed, maar nu vind ik hem helemaal niet meer leuk!! :frowning:

1 like

Plus montage. Dionne heeft ook echt niet alleen maar lopen janken, Hugo heeft ook echt niet alleen maar lopen bitchen.

Ik zie idd gewoon een super fanatieke speler en verder heeft hij mijns inziens ook wel een paar keer een punt gehad haha, en ik hou wel van recht voor z’n raap en dat aanwezige.

Dionne en Hugo hebben overigens samen een video gemaakt voor het kanaal van Dionne haha, en Hugo zat ook in de video van Kalvijn met ‘reageren op expeditie’, dus misschien leuk om te kijken als je Hugo in andere omgeving wilt zien :joy:

7 likes

Ik vond die video met Dionne serieus heel vermakelijk om te kijken!

Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren. Qua teamswitch etc.

Vindt trouwens wel jammer dat Kalvijn en Rijk een video samen hebben opgenomen van reageren op expeditie. Daardoor krijg ik het gevoel dat ze goede vrienden zijn geworden en dat kan alleen zijn gebeurt als Rijk vanavond de balk proef wint!

Video:https://www.youtube.com/watch?v=-ACYgWWetUc

Wat me aan Hugo irriteeert en niemand goed kan praten is dat hij alles wat daar leeft wil doden. Ja ik snap dat ze vissen en krabben vangen om te eten maar mensen zeggen dat hij ook apen en hagedissen wilde doden en mijn dierenhart kan dat niet aan

2 likes

Ik heb een dilemma wil een latte machiato maar ook chips maar niet samen want dat is goor

2 likes

Ontken nu nog maar eens ‘kutwijf’ :joy:

7 likes

Another episode of hating hugo

Zit er weer klaar voor! Snack van deze avond: popcorn

2 likes