Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Haha Ik dacht dus serieus dat hij moest huilen omdat hij liever naar huis wilde.

3 likes

Sneu…en dan nu ā€˜gezellig’ met John op een eiland :expressionless:

7 likes

GOH WAT EEN VERRASSING WEER

1 like

Ahhh dit vond ik dan wel weer sneu, dat Rob moest huilen. Maar ik hoop dat er zondag nou eindelijk eens iemand Ʃcht naar huis vertrekt. Bij voorkeur John, die versta ik niet :joy:

3 likes

Nou je mist niks hoor

Voor iedereen die het ook niet helemaal kan volgen ben ik zo vrij geweest even het verwachtte spelbeloop van dit seizoen te illustreren. Zijn er nog vragen?

61 likes

Rob :pleading_face:

Hoop dat hij een duel tegen John kiest dan

Zo wordt het wel een stuk duidelijker jašŸ˜

Die tering grote slang hoort alleen bij 2e kans eiland toch? Of bedoel je iemand op een ander eiland ermee?:laughing:

1 like

Ah shit, heb ik het alsnog fout gedaan :cry: Ach, wie weet, misschien zitten ze ook wel op de andere eilanden!

Hoop ik ook maar niet stiekem. John is echt tering irritant

1 like

Nee john moet blijven :flushed:

1 like

Ik heb zo met Rob te doen. Hij voelde zich echt genaaid. John mag er wat mij betreft direct uit, wat een rare gast!

2 likes

John heeft in ieder geval vanaf 24 september een nieuw nummertje… Ingehaakt op zijn doofheid bij de expeditie.

Zo en ook hallo Rob. Wtf John, dit vind ik wel sneu voor Rob hoor, zo’n aankomst

4 likes

Jezus John get over it

12 likes

Pray for Eva hahahah samen met Rob en John 🄲

5 likes

john is zo fucking irritant

1 like

Ook echt Rob de schuld geven terwijl hij nu eigenlijk genaaid is doordat de rest zich niet aan de afspraak heeft gehouden :joy:

1 like

Tegen John, hak z’n kop eraf

Zeiken om ā€˜spelletjes’ en dan is de brief ellende :joy: kan je eindelijk wat doen John, hopelijk weg

1 like