Vind dat ook stom. Sowieso die tweede kans mensen. Je hebt meegedaan en verloren. Accepteren en doooorrr
Ja echt hoor, eerst Eva, toen Stefano, nu Jasperā¦
Dan maar Sterrin nuā¦
Kunnen zij toch ook niets aan doen? Aan dit nieuwe concept
Ja Sterrin vind ik ook nog leuk, alleen ik zie haar niet zo gauw een individuele proef winnen dus weet niet of ze heel ver komt
Steeds als je denkt dat 't niet erger kan met Johnā¦
Klopt maar daarom kan ik het wel stom vinden
Ja kan. Ik vind dat als je niet kunt winnen van wie dan ook, dan ben je niet Expeditie-waardig!
Hoop echt dat Anouk de finale haalt.
Hoezo moeten alleen die twee vrouwen een āspreekbeurtā houden? Wtf
Die vrouwen kunnen gewoon samen Defano of Jan eruit stemmen maar ja, daar hebben ze zichzelf alleen maar mee
Jan en Defano voelen zich echt koningen op dat eiland. Hoe mooi zou het zijn als 1 van hen eruit wordt gestemd!
Zielige mannen voelen zich meteen bedreigdā¦
Ja wtf. Anouk helpt alleen met eten vangen. Wauw. Maar had ook niet anders verwacht van Rob haha
De proeven duurden echt maar 15 minuten, in totaal, zoooveel gepraat verder deze aflevering. Wat saai
Migado rob. Je leeft met jan die geen moeeer uitvoert. En een vrouw die krabben vangt is to much. Ga meel weg gooien man
Oeh, toch niet verwacht
Besef dat het reclame blok langer duurt dan dit stukjeā¦
Als er nou geen samensmelting is volgende week hebben ze het echt dom gedaan dan is het bij volgende eilandraad 2-2
De vrouwen hadden hier gewoon eerst Jan moeten wippen, verlies je daarna nog een proef, dan kan Defano eruit.
Zo stom⦠die mannen voelen zich superieur en bepalen alles en die vrouwen gaan daar gewoon in mee.
Ligt t aan mij of brengen ze iets te vaak de borsten van Sylvana op zoān bepaalde manier in beeld?
Haha zo flauw maar ik begon me helemaal te ergeren aan sylvana bij die proef, ik dacht echt hoe moeilijk is het nou! Maarja lekker makkelijk praten.