Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Nee hoor Loiza, één van de meiden wegstemmen is’oneerlijk’ en slaat nergens op maar Sterrin wegstemmen, jaaaa dat is eerlijk en slaat wél ergens op. :see_no_evil:

3 likes

Ik snap niet dat de mannen nu niet op Do gaan. Iedereen het idee geven dat ze op Saar gaan en dan heel slim Do eruit. Die gaat haar immuniteit toch niet inzetten.

1 like

Als ze weet op wie die anderen stemmen kan ze diegene redden om het bondje in stand te houden voor volgende ronde

Zou het zelf ook niet doen hoor maar kan me nog vaag herinneren dat iemand Roelof toen zijn immuniteit gaf en die werd toen gered :joy:

1 like

True, dat zou idd slim zijn.

1 like

Ik weet niet of dat nu mogelijk is om je immuniteit voor een ander te gebruiken hoor…

Ze denken allemaal dat de samensmelting bijna is en daarna mag ze hem niet meer gebruiken, dus misschien zet ze hem juist wel in

1 like

Huh stemde sterrin nou op loek

Ongelooflijk hoe warmpjes Do erbij zit

3 likes

Bah ze voelt zich veel te veel queen :face_vomiting:

Kut…

Pfieuw

Ooooh pfew

1 like

Jezus jongens wanneer gaan jullie snappen dat je op gegeven moment niet meer ‘loyaal’ kan zijn??

6 likes

Overigens wel jammer dat ze dan voor Saar gaan ipv Do of Loiza. Wel tof dat die mannen dan zo voor Sterrin gaan

17 likes

Leuk dat Sterrin blijft maar ik vind dit alsnog een walgelijke keuze

Wederom weer een sterke speler die sowieso Robinson-waardig is.

Serieus was heb je aan Loiza en Do hahah, zo debiel

14 likes

Nou echt en ook met volle zekerheid die ring niet inzetten :roll_eyes:

6 likes

Ja Do moet echt een keer opbokken. Ze maken haar niet eens bang zodat ze die fucking ring inzet

16 likes

Zo ja, die ogen spuwen vuur

1 like

Pffff arme Saar

Wat is de reden dat john en rob niet hoeven te strijden zo raar dit… die zitten daar gewoon een beetje