Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Wat was Defano aan het wouwelen bij de eilandraad? Ik zit hier ontspannen, niet ontspannen, wel ontspannen maar toch weer niet ontspannen? Waarom zo’n verhaal, zeg gewoon ja of nee

@Jumpsuit ik ergerde me ook haha, dacht slinger gewoon naar de overkant. Maar zoals er hier al iemand eerder zei: laat haar dan steeds eerst gaan of eerst iemand anders om haar op te vangen en dan haar

Ligt het aan mij of is ‘konkelen’ echt een woord wat alleen in relatie tot expeditie robinson wordt gebruikt? heb het echt nog noooit gehoord hiervoor en nu ik dit kijk is het de hele tijd ‘gekonkel dit gekonkel dat’ :joy:

Ligt aan jou denk ik, vind het wel een gangbaar woord. Alleen wordt in expeditie Robinson natuurlijk wel bovengemiddeld veel gekonkeld want dat is het hele spel, dus in die zin niet gek dat je het daar veel vaker hoort dan in de rest van het leven.

1 like

Sylvana eerst laten gaan lijkt me juist niet slim, want dan kan niemand haar erop trekken/slepen. Dus iig iemand moet er staan, maar het zag er op scherm zo simpel uit dacht ik echt dacht wtf gaat er steeds mis haha. Ze moet er toch overheen, dus welke volgorde maakt niet uit maar iig moet er 1 iemand staan om haar erop te trekken. Maar jeetje hoevaak zij dat wel niet heeft moeten doen, ik kreeg op een gegeven moment helemaal een naar gevoel, dat ze met haar hoofd misschien tegen dat hout keihard stootte etc. Tegelijkertijd dacht ik echt, GAAA GEWOON! Haha

1 like

Ik was bij Annemiek ook onder de indruk dat ze eerst in dat andere kamp zat en dat ze niet zo lekker ging met Sylvana en Sandra maarja die zaten dus al vanaf het begin bij elkaar :woman_facepalming:

Ik erger me er zo aan dat Jan en Rob niks hoeven te doen qua proeven, ik wil ze er zo snel mogelijk uit. Zitten zij er gewoon nog in nu, terwijl Jasper zo van hen zou winnen.

2 likes

Maar ik zou het zo graag in het echte leven willen gebruiken. Bondje aangaan met mijn collega ofzo of de buurman.

7 likes

Ik snap deze haat niet zo. Ik vind Sylvana juist leuk en lief overkomen.

(Terwijl ik vooraf dacht dat ze mijn BEC zou worden)

5 likes

Bedoel je niet John ‘ik krijg die lach niet van mijn gezicht’? Op afvallerseiland? Jan zit nog in een kamp.

Ik kan Sylvana ook niet echt uitstaan. Heb ook niet het idee dat zij echt nuttig is/bijdraagt aan alles. Annemiek is misschien wat sociaal onhandig, maar werkte wel hard.

Ja lol John dus :joy:

2 likes

Ik heb gemist waarom ze Jasper eruit hebben gestemd, omdat hij een te sterke speler zou zijn of? Wat @monkeyslut ook al zei, is dat weleens een sterke speler? Lijkt mij heel gemiddeld.

Omdat Dyantha tegen Defano had gezegd dat Jasper een plan had in het oude kamp om de jongens+ Jasmine er uit te werken. Toen bij het kampvuur waar Jasper er uit ging zei Defano dat het een koekje van eigen deeg was en niet vanwege immuniteit.

Ik denk meer dat het master manipulator Dyantha die aan het werk was.

2 likes

Ja vgm is dat bondje meer uit Dyantha en Robbert voortgekomen en zijn Britt en Jasper er later bijgekomen

Maar snap ook niet wat Dyantha hiermee opschiet want nu is ze een potentiële bondgenoot voor na de samensmelting kwijt

1 like

Ja dit begreep ik ook echt niet! Ze zijn nu toch op het punt dat de samensmelting in zicht is en ze wat dat betreft best een fysiek sterke speler eruit konden stemmen! 3 tegen 2 zou je dan denken. Ik vond het een beetje alsof ze als makke lammetjes hun eigen lot maar in handen lieten van de twee mannen.

Ik hoop dat er vanavond een dikke rel ontstaat tussen dat meidengroepje en dat Sterrin blijft. Er mag echt wel even wat sensatie komen, want het is echt saai met hun

8 likes

Ik hoop ook dat Sterrin blijft!

Ben trouwens echt benieuwd hoe ze al die kampen gaan samenvoegen?

2 likes

Ik hoop dat de samensmelting snel komt. Echt geen zin meer om Nicolette weer te horen vertellen dat er iN hEt diEpSte GeHeiM nog een expeditie is.

26 likes

Ja in het voorstukje lijkt er wel onderlinge spanning maar het zou me dan weer niks verbazen als ze toch ineens Sterrin eruit gooien

Vgm is het wel weer een eilandraad met iedereen dus ben benieuwd of het een individuele proef is

3 likes

Hier ben ik ook bang voor, de groepje meiden mag van mij wel uit elkaar. Krijg er echt een beetje meangirls vibes van. Als de mannen slim zijn gaan ze er niet in mee.

4 likes

Haha het lijkt wel een soap.

Maar goed, Loiza of Do, maakt me niet uit wie er als eerste vertrekt.

2 likes