Ah zou toch leuk zijn voor Sterrin als Annemiek terug komt, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met afvallerseiland en samensmelting
ik vind ze allebei even naar, echt het niveau van valse meiden op de middelbare school
Dus wie moet er winnen in het duel:
- Saar
- Annemiek
0 stemmers
Snap ik ook niet, vind ik zo niet eerlijk. Lekker blijven zitten waar je zitā¦
Vind het ook nog steeds oprecht jammer dat Rijk er niet is op 2de kans eiland⦠Als hij dan ook zo kon chillen met wat eten als Rob en John dan zou die het wel kunnen halen ipv op een eiland zonder vreten in je upjeā¦
Ja ik las dat ze nu niks hoeven te doen omdat ze allemaal ƩƩn keer een duel hebben gewonnen, alsnog lame.
Rijk was trouwens wel gevraagd, maar heeft zelf nee gezegd. Hij zei een klein trauma te hebben overgehouden aan zijn deelname las ik ergens
O ben 1 van de weinige die op Annemiek stemt
ben gewoon meer voor de mensen voor wie dit hun 1e expeditie is. Tenzij er een heel stom iemand weggestemd is maar ik vind Annemiek wel meevallen
Ja nee geen van beiden, ze mogen wat mij betreft allebei naar huis
Op zich kan ik mij dat wel voorstellen, veel alleen en weinig eten en dan nog een wilskracht hebben om niet op te geven!
Zijn ze Rob nou helemaal vergeten? Dat was ook eigen vlees en die hebben ze er ook gewoon uit gestemd 
Ik snap deze reactie niet. Ze is nog niet weggestemd, dus dan zit ze toch goed tot nu toe? Die dames spelen bovendien tot nu toe erg op gevoel zeggen ze zelf. Dat heeft toch niks met arrogantie te maken?
Denk dat rob en die andere luie man niet meer hoeven te strijden want iedereen heeft dan een x een proef tussen 2 personen gewonnen. Zij hebben dan āgelukā dat ze gewoon mogen blijven. Maar in principe iedereen die blijft, heeft zoān 2 persoonsproefje gewonnen
.

Ik hoop dat sterrin en Jay een relatie krijgen haha, ik vind dat zoān leuk duo samen. Zo schattig hoe ze samen steeds naar reptielen (of whatever) zoeken. En dat vrouwenkliekje van do, loiza en saar vind ik echt een beetje sneu.
Waarom? Ik kan hem vooral niet peilen, vind het een beetje een flapdrol.
Ik vind dat bikinibroekje van sterrin een beetje gewaagd voor expeditie Robinson. Ik klink nou als een preutse doos haha maar ik dacht ff dat ze in dār blote kont liep. Komt vast ook omdat je dat in expeditie niet vaak ziet, vaak hebben ze zoān shortje aan ofzo.
Ik dacht hetzelfde, hĆØ loopt ze nu in dr blote kont? 
Haha wish. Jay is helaas al bezet!
Nee toch? Wie dan?
Zondag is het een eetproef!
O bah daar kijk ik altijd tegenop, kijk nooit naar de proef omdat ik bang ben dat mensen gaan kotsen
Vergeet nooit die eetproef met remy bonjasky, die bang was om een broodje hamburger op te eten. Wat een ei haha