Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

En Sterrin heeft ook al een relatie! :slight_smile: Ik las dit laatst in een interview, hoe cute om samen cobra’s te gaan zoeken op je eerste date? :smiley: (Interview is van begin 2020)

’ Wat is je beste beslissing van de laatste twaalf maanden?

‘Het heeft niet zo heel veel met mijn carrière te maken, of misschien ook wel, maar ik heb via Instagram iemand uit Spanje leren kennen. Hij vroeg of ik zin had om in Marokko cobra’s te gaan zoeken. Daar wilde ik al heel lang naartoe, dat is de hemel op aarde voor reptielenlief hebbers. Maar liever niet in mijn eentje, als vrouw. Dus ik ben naar Spanje gevlogen, we hebben zijn 4X4 gepakt, zijn per boot over de Straat van Gibraltar gegaan en zo de Sahara ingetrokken. Nu zijn we officieel een stel en helemaal verliefd. We delen dezelfde passie en hij helpt me superveel met mijn werk en ik hem met het zijne.’’

31 likes

Ben eerder bang dat ik zelf moet nekken

Zo ranzig om te zien en saaaaai ook vooral. Ik wil eens actie

1 like

Hahah ja ik dacht dat JayJay een beetje verliefd is op Sterrin tijdens de laatste afleveringen. Zou grappig zijn als stel, maar lees net dat beiden al een relatie hebben.

Vond Wietze eerst wel sympathiek, maar nu loopt ie gewoon lekker te stoken. Al was dat ook wel makkelijk in het vrouwenkamp, omdat de vrouwen heel dramatisch deden. Ik had Do er uitgestemd denk ik met haar zwarte stem en niet Saar.

2 likes

Ik lees dus dat jayjay een relatie had maar nu kan ik er niks meer over vinden. Alleen dat het uitging dec. 2020. Maar over een nieuwe vriendin kan ik niks vinden.

JayJay Boske is weer vrijgezel | shownieuws.

2 likes

Jawel ik heb vorige week nog door haar insta gescrolled 🥸 Blonde meid, geen idee of ik haar profiel mag delen. Maar staat op een foto met hem op zijn eigen insta.

Nou ga maar naar huis John als je er geen zin meer in hebt

3 likes

Ik kan xijn accent ook niet aan

1 like

Laat vandaag de dag zijn dat John verdwijnt aub :sob: :sob: :sob:

3 likes

Snap niet dat ze die man nog voeden

3 likes

Ja ga maar naar huis Dyantha.

12 likes

Haha ik zei precies hetzelfde tegen mijn vriend

Ow huh dacht dat het 20.25 begon. Ik kijk normaal altijd terug heb ik iets gemist? :grimacing:

1 like

Ze denken wel echt dat die samensmelting eraan komt hè? Ik gok zelf volgende week?

Laatste 9… yeah… NOPE😆

1 like

Hey, eten is eten :joy:

1 like

Op donderdag begint het half 9!

1 like

Haha ik was zo pissig voordat dit seizoen begon dat hij meedeed en nu vergeet ik gewoon steeds dat hij heeft meegedaan

Al heeft hij niet echt opgegeven, meer om medische redenen gestopt

1 like

Waarom hebben die mensen zoveel geduld met John :sob:

2 likes

Haha nam John het nu op voor Rob?

2 likes

Aah daarom!