Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Do is zo vol van zichzelf dat ze die misschien niet in zet

1 like

Hopelijk denken de mannen nu ā€˜doei, jullie stemmen iemand van ons eruit, dan doen wij dat nu ook’

Misschien moeten ze nu juist ook op Do gaan anders bewaart ze dat ding ook nog…
Ene helft op Do, andere helft op Loiza

1 like

Ik snap er echt niks van, waarom hij zo pro Loiza is. Wtf

deze meiden voelen zich zo entitled :skull:

5 likes

Oke Loiza ik vond je leuk maar nu niet meer

7 likes

Wel fijn om te lezen dat ik deze editie niet in de minderheid ben met mijn Loiza irritaties :joy:.

6 likes

Mwaa, ze heeft al die zwarte stem.

Wat een saai gedoe zo zeg, die vrouwen hadden een meerderheidsbondje met Sieneke voor het geval dat en nu de mannen hetzelfde doen is het ineens gezeik

Weet iemand of Do die immuniteit ook voor iemand anders mag inzetten?

1 like

Minder… niet op haar manier.

Arme Loek laat zich nog ompraten zo

1 like

Zal me niks verbazen als loek toch ineens wel op sterrin gaat. Anders is t veel te voorspellend toch

Ik was enthousiast dat ze weer meedeed maar ik neem het terug :joy: echt mega irritant is ze

1 like

Nee hoor Loiza, ƩƩn van de meiden wegstemmen is’oneerlijk’ en slaat nergens op maar Sterrin wegstemmen, jaaaa dat is eerlijk en slaat wĆ©l ergens op. :see_no_evil:

3 likes

Ik snap niet dat de mannen nu niet op Do gaan. Iedereen het idee geven dat ze op Saar gaan en dan heel slim Do eruit. Die gaat haar immuniteit toch niet inzetten.

1 like

Als ze weet op wie die anderen stemmen kan ze diegene redden om het bondje in stand te houden voor volgende ronde

Zou het zelf ook niet doen hoor maar kan me nog vaag herinneren dat iemand Roelof toen zijn immuniteit gaf en die werd toen gered :joy:

1 like

True, dat zou idd slim zijn.

1 like

Ik weet niet of dat nu mogelijk is om je immuniteit voor een ander te gebruiken hoor…

Ze denken allemaal dat de samensmelting bijna is en daarna mag ze hem niet meer gebruiken, dus misschien zet ze hem juist wel in

1 like

Huh stemde sterrin nou op loek

Ongelooflijk hoe warmpjes Do erbij zit

3 likes