Do is zo vol van zichzelf dat ze die misschien niet in zet
Hopelijk denken de mannen nu ādoei, jullie stemmen iemand van ons eruit, dan doen wij dat nu ookā
Misschien moeten ze nu juist ook op Do gaan anders bewaart ze dat ding ook nogā¦
Ene helft op Do, andere helft op Loiza
Ik snap er echt niks van, waarom hij zo pro Loiza is. Wtf
deze meiden voelen zich zo entitled
Oke Loiza ik vond je leuk maar nu niet meer
Wel fijn om te lezen dat ik deze editie niet in de minderheid ben met mijn Loiza irritaties .
Mwaa, ze heeft al die zwarte stem.
Wat een saai gedoe zo zeg, die vrouwen hadden een meerderheidsbondje met Sieneke voor het geval dat en nu de mannen hetzelfde doen is het ineens gezeik
Weet iemand of Do die immuniteit ook voor iemand anders mag inzetten?
Minder⦠niet op haar manier.
Arme Loek laat zich nog ompraten zo
Zal me niks verbazen als loek toch ineens wel op sterrin gaat. Anders is t veel te voorspellend toch
Ik was enthousiast dat ze weer meedeed maar ik neem het terug echt mega irritant is ze
Nee hoor Loiza, ƩƩn van de meiden wegstemmen isāoneerlijkā en slaat nergens op maar Sterrin wegstemmen, jaaaa dat is eerlijk en slaat wĆ©l ergens op.
Ik snap niet dat de mannen nu niet op Do gaan. Iedereen het idee geven dat ze op Saar gaan en dan heel slim Do eruit. Die gaat haar immuniteit toch niet inzetten.
Als ze weet op wie die anderen stemmen kan ze diegene redden om het bondje in stand te houden voor volgende ronde
Zou het zelf ook niet doen hoor maar kan me nog vaag herinneren dat iemand Roelof toen zijn immuniteit gaf en die werd toen gered
True, dat zou idd slim zijn.
Ik weet niet of dat nu mogelijk is om je immuniteit voor een ander te gebruiken hoorā¦
Ze denken allemaal dat de samensmelting bijna is en daarna mag ze hem niet meer gebruiken, dus misschien zet ze hem juist wel in
Huh stemde sterrin nou op loek
Ongelooflijk hoe warmpjes Do erbij zit