Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Ondanks de nogal anticlimax op het einde ben ik wel blij dat het Hugo is geworden die won. Ik gunde het Eva evenveel maar voor hem was het een DROOM dus dit is pleziermaximalisatie!

Maar wat ik vooral kwam zeggen: wat doet Kaj het goed live zeg! Ik vond hem echt leuk in de live show, helemaal niks te merken ook van dat hij dit minder vaak heeft gedaan dan Nicolette.

En wat een mooie kleuren pak en jurk van Hugo en Eva.

1 like

Naaaah dat zeiken hier vond ik juist het leukste van dit seizoen :joy: en zelf bleef ik kijken in de hoop dat het echt niet zó slecht kon zijn, helaas bleven ze zichzelf maar weer overtreffen t/m de finale. Maar hé, volgend jaar weer een kans! Oh en niet alles was gezeik, Mariana de Lievelings werd flink opgehemeld in de laatste weken :heart:

10 likes

Dat laatste is inderdaad waar. En dat vond ik eigenlijk ook wel leuk! Vond haar eerst ook niet zo, en daarna juist super tof hoe ze die shit deed. :crazy_face:

1 like

Wie gaat kijken?

https://www.ad.nl/show/dit-zijn-de-onbekende-kandidaten-van-expeditie-robinson-nl-vs-be~a39d2aec/

10 likes

Ik!

1 like

Ja, klinkt als een interessant groep mensen!

Ik pik er al weer een paar uit die waarschijnlijk meedoen om hun online fanbase snel te vergroten loll

5 likes

Lijkt me toffer dan met BNers, maar het komt alleen op videoland toch?

In België komt het op tv maar ik weet niet of jullie dat gratis kunnen bekijken?

Volgens mij begint het nieuwe seizoen vanavond op Videoland, gaan er nog mensen kijken?

Vier!

Wat een onsympathieke mensen zeg. En dat hele Nederlanders vs. Belgen gedoe komt nu al m’n strot uit.

3 likes

Ik houd wel van die strijd :face_with_hand_over_mouth: sorry!

Op videoland en VIER met onbekende deelnemers. België vs Nederland.

Ik vind het echt opvallend hoe seksistisch de Vlamingen zijn. Het gaat de hele tijd over lichamen en hoe knap de vrouwen zijn en dingen als ‘liefde van de man gaat door de maag’. De Hollanders zijn ook niet perfect maar zulke dingen zou je ze op tv niet gauw horen zeggen.

4 likes

Ik vind dat hele gedoe over hoe beide groepen over elkaar praten sowieso meeega overdreven,erger me daar nu al zo aan

En die Eva praat echt als Lil Kleine dat is het enige waar ik aan kan denken bij haar

Die van het Vlaamse team met geel shirt vind ik echt een verschrikkelijke type

2 likes

O ik vond het echt leuk haha

2 likes

hoelang blijven de afleveringen op videoband staan? Ik wil het wel zien maar geen abbo afsluiten. Ja vast gierig hahah.

Dus dacht anders wacht ik poosje tot er meer opstaat en neem ik proef periode.

Het is ook een seizoen met onbekende mensen haha

8 likes

Het is in principe hetzelfde als ‘vroeger’ alleen je herkent de proeven nu wel van het laatste seizoen (van afl 1 niet maar die van volgende week wel)

Ik hoop maar dat ze de finale wel anders hebben gemaakt lol

Er is nu ook een regel voor de finale

Er moet perse een Belg en een Nederlander in de finale staan

1 like