Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

https://www.ad.nl/show/dit-zijn-de-onbekende-kandidaten-van-expeditie-robinson-nl-vs-be~a39d2aec/

Hahahh ja dat dacht ik ook,maar dat lijkt nog niemand door te hebben.

@Luzarl ik vind die Koen alleen nog maar stommer worden hierdoor lol

Wow goeie hahaha hier had ik nog helemaal niet over nagedacht

1 like

Ik ben ook aan het kijken, vind het tot nu toe leuk maar die venijnigheid vind ik erg nep

3 likes

Ik vind wel dat er veel mensen inzitten die graag ruzie zoeken en te sterk aanwezig zijn. Weinig echt rustige types, dat vind ik normaal meer in balans. Meer kans op sensatie natuurlijk.

1 like

Ik scharrelde een tijdje met een vlaming die echt bij veel wat ik niet deed zoals hij het leuk vond zei “gij zijt ook een Holland he” of “den hollanders doen altijd zo”. Was echt een feestje. Kan daardoor ook best genieten van die vijandigheid.

3 likes

Ik ken Ruth van vroeger en vind haar wel een goed type voor het programma, maar ben bang dat ze er niet lang in zal zitten want ik weet niet of het hele tactische deel haar ding is

Ze komt echt over als een lieve vrouw. Ze bleef ook zo bescheiden met de proef.

Wie kijkt?

Ik! Ben net klaar

Haha, is 't Natassia? Ik heb op dezelfde middelbare school gezeten als haar en zelfs toen stond ze al bekend als iemand die heel erg genoot van aandacht. :face_with_hand_over_mouth:

Anouk (koffieproever)

Leuk beroep

2 likes

Haha zonder te klikken duidelijk over wie het ging

1 like

Ik heb het ook weer gekeken!
Ik erger me echt weer aan die Koen, de hele tijd over het uiterlijk van die vrouwen daar. Daarvoor zit je er toch niet :roll_eyes:

Ik vind Nelleke wel leuk, hoop dat ze het lang uithoudt bij de Belgen

3 likes

Dennis en Elroy vind ik nu al geen leuke mannen. Ik vind het ook opvallend veel ego’s dit seizoen in beide kampen!

edit: afl 2 spoiler Zo’n medelijden met Aisha. Iedere keer als ze een stem op haar zag tevoorschijn komen, voelde waarschijnlijk als een steek in haar rug. Ben benieuwd wat haar rol nu gaat zijn, nu ze nog niet definitief weg is.

1 like

Ja ik hoop stiekem dat alle vrouwen gaan samenwerken om al die macho mannen eruit te werken, maar zal wel niet gebeuren

Ik vond het plan van de Hollanders om Natassia (?) verplicht 2 of 3 stemmen de laten inzetten echt een beetje chanteren.

Oef ik ben vergeten te tellen maar heeft ze nou meerdere stemmen ingezet? Zou ook echt dom zijn want hoe Eva het bracht was het voor haar toch meteen duidelijk dat zij ook op Aisha gingen stemmen? Op mij kwam het niet over dat Natasia bang moest zijn en dat Eva haar zou redden door die info. Zo van “wij willen dat je op Aisha gaat stemmen”. Ik snap dat Elroy boos werd haha.

Ik voel me wel ongemakkelijk bij het feit waarom Aisha gekozen is als eerste. Lag ze echt zo slecht in de groep of is ze een makkelijk doelwit omdat ze opvalt als enige zwarte vrouw in een groep van witte mensen?

1 like

Het NlLse team lijkt wel een beetje een zooitje ongeregeld. Hoop voor ze dat ze voor de volgende proef beter georganiseerd zijn.

Bij Koen moet ik steeds aan dit artikel van de speld denken

5 likes