Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Ik vind dat er zoveel irritante mensen bij zitten! Weet niet of ik het af ga kijken als ik me zo blijf ergeren.
Aan wie ergeren jullie je tot nu toe het meest (max 3)? Aangezien waarschijnlijk niemand alle namen kent: https://www.ad.nl/show/dit-zijn-de-onbekende-kandidaten-van-expeditie-robinson-nl-vs-be~a39d2aec/

• Aisha
  • Elroy
  • Nelleke
  • Dennis
  • Anouk
  • Eva
  • Jorik
  • Herman
  • Niels
  • Natassia
  • Koen
  • Ruth
  • Liesbeth
  • Farah
  • Kevin
  • Thomas
  • Ik erger me aan niemand (teach me)

0 stemmers

1 like

Ik heb enkel nog maar de eerste aflevering gezien maar vind de kandidaten dit jaar echt zwaar tegenvallen. Ik schaam me als Vlaming echt voor hoe achterdochtig en kleingeestig sommige Vlaamse deelnemers zijn, vooral Liesbet en Koen :frowning:

Weet ook niet goed wat ik van die gefabriceerde BelgiĆ«-vs-NL vibe moet vinden …

1 like

Haha die Liesbeth: proeven zijn niet haar ding en mensen met zelfvertrouwen vindt ze maar niks. Heeft ze zich per ongeluk ingeschreven???

9 likes

Nou nou alleen maar negatief over de belgen :sweat_smile:

Tot nu toe vind ik ook meer Belgen irritant dan Nederlanders haha

Hahahah ja ze hadden het over hoe vaak zij ā€˜ik’ zegt en ik dacht huh dat merk ik helemaal niet maar dat stukje wat ze toen lieten zien was wel echt erg :grimacing:

2 likes

Hahaha ja ik dacht echt hetzelfde. Meteen al dat gezever. Ik vind die arts met dat brilletje de leukste (tot nu toe) en verder geen mening.

Oh ja moest wel lachen om die belgen die zich irriteren aan die chick met die piepstem en dat ik, ik, ik. Ben benieuwd hoe dit zich volgende week gaat ontwikkelen.

1 like

Weet iemand of de Belgen dezelfde edit krijgen? Heb het idee dat we de Belgen nl heel negatief zien en de Nederlanders als een soort underdog zien

Ik denk dat die NL VS BE er gewoon in gedrild wordt. Ik ben Belg en ik vind niet dat de Belgen alleen maar seksistische dingen zeggen en die man in zn geel shirt ook niet zo irritant voorlopig? Ik erger me juist aan Elroy en Eva en Aisha enzo… Liesbet vind ik dan weer wel echt een duts. Maar ik denk dat je automatisch kritischer kijkt naar de mensen van ā€˜het andere land’ omdat je stiekem toch wil dat je ā€˜eigen land’ wint?

Ik vind het echt heel irritant dat het zo’n strijd moet zijn tussen Nederland en BelgiĆ«

5 likes

Dat ik er maar 3 kon kiezen was een uitdaging…

1 like

Ik denk wel dezelfde beelden. Ik kijk op de Belgische tv en de belgen worden als negatief en NL haters over gebracht. De NLers als arrogant en ongeorganiseerd. Tenminste zo lijkt het voor mij.

Ik heb nog niks gezien van dit seizoen maar kan me er om 1 of andere reden ook nog niet toe zetten. Kijken waard (tot nu toe) of niet?

Waaaarom doe je een strapless bikini aan als je meegaat doen met Robinson.
En die Nederlandse kerel met dat lange haar moet echt snel z’n bek gaan houden.

1 like

Ik vond dit wel een leuke aflevering eigenlijk, ondanks dat ik de NL vs BE mentaliteit nog steeds irritant vind.

Ik vond het wel zielig voor Farah, net als Aisha vorige week. Wat moet je je kut voelen als je denkt dat niemand op je stemt en dan ineens iedereen op je stemt. Ben wel blij dat Nelleke ze te slim af was en niet alles heeft ingezet.

1 like

Haha ik ben het ZO eens met alles. Vond het echt bizar dat Nelleke dat zo uitpuzzelde in haar eentje. Vond haar super onsympathiek maar heb hierdoor wel respect voor haar gekregen. Lachen dat al die Belgen ook onder de indruk waren.

En Liesbet, serieus? Alles overdondert haar haha, manmanman, echt ga lekker naar de camping joh. Dat is survival genoeg volgens mij.

3 likes

Ik vind Elroy ook echt een kwal, hoop dat hij gauw weggaat. Hij is echt zo iemand die voor anderen gaat bepalen wie er wel en niet naar huis moeten.

Ik ben benieuwd of ā€˜wraak eiland’ alleen voor deze eerste afvallers is of ook voor de rest en hoe het uiteindelijk allemaal gaat lopen. Maar dat zal wel in die brief staan van volgende week

Ik vond het grappig en zielig tegelijk dat farah niets door had. ’ nee ik denk niet dat ik in de gevarenzone zit’. En liesbeth zo vijandelijk over haar tijdens het stemmen terwijl Farah iets liefs zij. Liesbet stoort mij nu wel enorm, heeft zij ooit een aflevering gekeken voor zij zich opgaf?

2 likes

Lol die Aisha die op dat gortdroge stuk eiland geen vuur voor elkaar lijkt te krijgen

Normaal gezien gaat het op wraakeiland tussen 2 deelnemers. Aisha gaat haar plek moeten verdedigen tijdens een proef. Mocht Farah winnen dan gaat Aisha eruit en moet Farah haar volgende tegenstander uitschakelen.