Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Aaah ja het leven van Liesbet gaat niet echt over roosjes tijdens ER.

Ze werd ook zo zielig meegesleurd aan dat touwtje bij de proef. En ze ziet er ook nog eens van nature al redelijk droeftoeterig uit… die vrouw moet naar huis. Niet uitgehongerd worden op wraakeiland door een blogger.

Arme Liesbet, wat doet die daar? Het leek ook wel of ze het als een enorme opgave zag dat ze nog naar wraakeiland moest.

Bij liesbeth lijkt het echt alsof ze gedwongen is om mee te doen ipv dat ze zich heeft opgegeven omdat het haar zo leuk lijkt :joy:

3 likes

Vraag me ook af hoe Liesbet het voor zich zag als ze de samensmelting zou halen, dan zou ze toch echt proeven helemaal alleen moeten doen.
Zij had idd die extra stemmen ingezet vorige week!

Vond het ook wel opvallend dat het niet was van ’ als je wilt mag je door met de expeditie’ zoals eerst maar je werd echt naar wraakeiland gewezen. Al snap ik het ook wel want ik denk dat iedereen op Liesbet na dat helemaal niet erg vindt haha

Ja er gaan trouwens toch altijd allemaal selectiedagen vooraf aan ER? Hoe is Liesbet daar in vredesnaam doorheen gekomen?

1 like

Het is leuke televisie om een Liesbet in je programma te hebben.

2 likes

Liesbet had wel marathons gelopen zei ze (dacht ik). Snap best dat je dan denkt dat je wel aardig wat kan maar je lijf toch op andere plekken tegen komt!

1 like

Farah is echt een heks! Maar ik heb goede hoop dat Dennis haar eruit kan werken. Heel erg balen voor hem maar hij was wel echt de lul toen hij werd overgeplaatst. Had ie aan moeten zien komen.

2 likes

Ik had het echt precies zoals Farah gespeeld. Als je op pure kracht niet kan winnen, moet je creatief zijn.

3 likes

Oef, ik had het echt niet leuk gevonden als Nelleke eruit lag. Ik gun het haar zo!

1 like

Ja oke… Maar van Liesbeth had ze wel op kracht kunnen winnen. Ze was echt zo gemeen!

Ik snap wel dat ze het doet maar vind het toch ook wel weer zielig, vooral als Liesbet aangeeft al zo lang niks gehad te hebben.

Dennis was wel echt te goedgelovig, ook dat hij zei dat hij de helft achter ging laten ‘want hij kwam toch wel weer terug’. Maar alsnog wel jammer, vooral omdat hij genoeg extra stemmen had om zichzelf door te laten gaan.

Ik blijf me erom verbazen dat geen van de Belgen denkt dat het misschien wel slim is om een bondje aan te gaan met Dennis (of Nelleke) omdat de finale een Nederlander en een Belg moet zijn. Nederlandse team doet dat overigens ook niet maar die hadden (weer) geen eilandraad.

1 like

Zou dat niet een reden zijn waarom ze Nelleke haar stemmen hebben laten inzetten en al 3 keer iemand anders hebben weggestemd? De Nederlanders hebben Natassia niet naar huis gestuurd maar Aisha omdat ze inderdaad dat als excuus gebruikten. Ben benieuwd wat zij zouden doen de volgende keer dat ze verliezen. Ook de sterkste Belg eruit? Of een leuker spel spelen en de zwakste schakel wegstemmen? We gaan het zien :yum:

Ik denk dat dat nog wel eens spannend kan worden, denk eigenlijk dat Eva dan misschien wel gaat omdat er wat irritaties waren maar je weet het nooit haha

Ja ik denk ook dat Eva op dit moment de meeste kans heeft

Jeetje wat een naar mens die Farah, iemand uithongeren voor je eigen winst? Echt sick

Had echt te doen met Dennis, hopelijk schopt hij Farah naar huis

1 like

Vond Dennis niet zo leuk, maar dit was best sneu! Hij zou wel moeten kunnen winnen van die meid.

1 like

Het enige is wel dat Ruth, Koen en Niels nu volgens mij 100% zeker zijn dat ze naar de samensmelting gaan? Want Natassia en Nelleke hebben geen stemmen meer. Dus zelfs al verliezen ze elke proef tot de samensmelting, ze kunnen niet weggestemd worden…

1 like

Voor de zekerheid een spoiler over de laatste aflevering:

Samenvatting

Dennis :frowning: Vind het zó sneu voor hem. Die Farah is straks onverslaanbaar omdat ze de proef zo goed kent

Nog iemand gekeken? (Spoilers)

Vind het best raar hoe ze over Herman praten dat hij geen ‘echte’ robinson is? Volgens mij denken sommigen daar dat een spierbundel op een eiland gelijk staat aan een robinson, terwijl Herman volgens mij juist heel erg zijn best doet met uitvindingen en eten zoeken.

Ook een beetje jammer dat Koen even casual het woord ‘retard’ erin gooit maarja. Vond het wel leuk dat ze wonnen, maar dan alleen voor Nelleke omdat ik wil dat zij de samensmelting haalt.

Echt mega jammer van Dennis. Ik vind die proef ook oneerlijk eigenlijk. Volgens mij is Farah langer dan al haar tegenstanders. Je ziet dat zij nog op de trap kan leunen terwijl Dennis al op de rand moest omdat hij gewoon weg niet langer is.
Vind het wel leuk dat ze zichzelf nog kunnen redden met een proef ipv meteen naar huis gaan maar had dan liever een andere opdracht gezien.

Ik vind Elroy ook echt een heel naar persoon trouwens. Hoop dat hij er bij de samensmelting meteen uitgaat :roll_eyes:

6 likes