Ik vind deze onbekende deelnemers echt zo veel minder sympathie of empathie tonen ofzo? De BN’ers hebben toch altijd nog wat gevoel voor elkaars gevoelens en proberen aardiger over te komen heb ik het idee. Deze mensen hebben echt schijt en zijn meteen zo egoïstisch en hard.
Iemand de nieuwe afl al gezien (spoilers!!)
Vond het zo grappig dat ze zelf iemand van het andere team mochten kiezen en ze Dennis kozen, en dat die hem er zo in 1 keer in gooit. Echt zo mooi haha.
Vond het wel raar van Aisha dat ze ineens die battle wilde doen? Ik denk dat ze nog veel verder was gekomen als ze het gewoon zo had gelaten en met Farah verder ging. Vind het ook wel jammer dat ze verloren had.
Dat stukje van volgende week zag er wel sneu uit. Farah zou toch moeten inzien dat ze die proef best kan winnen van Liesbet, echt onnodig om haar zo erg uit te hongeren.
Oef ja dat uithongeren van Liesbet is echt heftig. Maakt het beeld van Farah ook niet beter trouwens. Naar persoon
Heel erg jammer dat Aisha verloren heeft! Had wel verwacht dat ze kon winnen maar ze had beter op een gegeven moment naar de plank positie kunnen verplaatsen. Voordat het te laat was.
Heb me kapot gelachen met Liesbeth. Die dacht gewoon ja een paar dagen naar de zon, niks mis mee.
Koen en Elroy moeten eruit. Van Nastassia vind ik het echt jammer dat ze niet probeert om haar te ontwikkelen ( of in ieder geval alsof doen). Moet ook zeggen dat ik niks anders had verwacht toen ze voorgesteld werd als vriendin van bekende chef kok
Heb het al gezegd maar het niveau is echt veel lager dan de Franse versie. Was zo verbaasd toen die regenjassen bovenhaalden . Ik mis ook de comfortproef en de zoektocht naar immuniteitskettingen
Aaah ja het leven van Liesbet gaat niet echt over roosjes tijdens ER.
Ze werd ook zo zielig meegesleurd aan dat touwtje bij de proef. En ze ziet er ook nog eens van nature al redelijk droeftoeterig uit… die vrouw moet naar huis. Niet uitgehongerd worden op wraakeiland door een blogger.
Arme Liesbet, wat doet die daar? Het leek ook wel of ze het als een enorme opgave zag dat ze nog naar wraakeiland moest.
Bij liesbeth lijkt het echt alsof ze gedwongen is om mee te doen ipv dat ze zich heeft opgegeven omdat het haar zo leuk lijkt
Vraag me ook af hoe Liesbet het voor zich zag als ze de samensmelting zou halen, dan zou ze toch echt proeven helemaal alleen moeten doen.
Zij had idd die extra stemmen ingezet vorige week!
Vond het ook wel opvallend dat het niet was van ’ als je wilt mag je door met de expeditie’ zoals eerst maar je werd echt naar wraakeiland gewezen. Al snap ik het ook wel want ik denk dat iedereen op Liesbet na dat helemaal niet erg vindt haha
Ja er gaan trouwens toch altijd allemaal selectiedagen vooraf aan ER? Hoe is Liesbet daar in vredesnaam doorheen gekomen?
Het is leuke televisie om een Liesbet in je programma te hebben.
Liesbet had wel marathons gelopen zei ze (dacht ik). Snap best dat je dan denkt dat je wel aardig wat kan maar je lijf toch op andere plekken tegen komt!
Farah is echt een heks! Maar ik heb goede hoop dat Dennis haar eruit kan werken. Heel erg balen voor hem maar hij was wel echt de lul toen hij werd overgeplaatst. Had ie aan moeten zien komen.
Ik had het echt precies zoals Farah gespeeld. Als je op pure kracht niet kan winnen, moet je creatief zijn.
Oef, ik had het echt niet leuk gevonden als Nelleke eruit lag. Ik gun het haar zo!
Ja oke… Maar van Liesbeth had ze wel op kracht kunnen winnen. Ze was echt zo gemeen!
Ik snap wel dat ze het doet maar vind het toch ook wel weer zielig, vooral als Liesbet aangeeft al zo lang niks gehad te hebben.
Dennis was wel echt te goedgelovig, ook dat hij zei dat hij de helft achter ging laten ‘want hij kwam toch wel weer terug’. Maar alsnog wel jammer, vooral omdat hij genoeg extra stemmen had om zichzelf door te laten gaan.
Ik blijf me erom verbazen dat geen van de Belgen denkt dat het misschien wel slim is om een bondje aan te gaan met Dennis (of Nelleke) omdat de finale een Nederlander en een Belg moet zijn. Nederlandse team doet dat overigens ook niet maar die hadden (weer) geen eilandraad.
Zou dat niet een reden zijn waarom ze Nelleke haar stemmen hebben laten inzetten en al 3 keer iemand anders hebben weggestemd? De Nederlanders hebben Natassia niet naar huis gestuurd maar Aisha omdat ze inderdaad dat als excuus gebruikten. Ben benieuwd wat zij zouden doen de volgende keer dat ze verliezen. Ook de sterkste Belg eruit? Of een leuker spel spelen en de zwakste schakel wegstemmen? We gaan het zien
Ik denk dat dat nog wel eens spannend kan worden, denk eigenlijk dat Eva dan misschien wel gaat omdat er wat irritaties waren maar je weet het nooit haha
Ja ik denk ook dat Eva op dit moment de meeste kans heeft
Jeetje wat een naar mens die Farah, iemand uithongeren voor je eigen winst? Echt sick
Had echt te doen met Dennis, hopelijk schopt hij Farah naar huis