Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Vond Dennis niet zo leuk, maar dit was best sneu! Hij zou wel moeten kunnen winnen van die meid.

1 like

Het enige is wel dat Ruth, Koen en Niels nu volgens mij 100% zeker zijn dat ze naar de samensmelting gaan? Want Natassia en Nelleke hebben geen stemmen meer. Dus zelfs al verliezen ze elke proef tot de samensmelting, ze kunnen niet weggestemd worden…

1 like

Voor de zekerheid een spoiler over de laatste aflevering:

Samenvatting

Dennis :frowning: Vind het zó sneu voor hem. Die Farah is straks onverslaanbaar omdat ze de proef zo goed kent

Nog iemand gekeken? (Spoilers)

Vind het best raar hoe ze over Herman praten dat hij geen ‘echte’ robinson is? Volgens mij denken sommigen daar dat een spierbundel op een eiland gelijk staat aan een robinson, terwijl Herman volgens mij juist heel erg zijn best doet met uitvindingen en eten zoeken.

Ook een beetje jammer dat Koen even casual het woord ‘retard’ erin gooit maarja. Vond het wel leuk dat ze wonnen, maar dan alleen voor Nelleke omdat ik wil dat zij de samensmelting haalt.

Echt mega jammer van Dennis. Ik vind die proef ook oneerlijk eigenlijk. Volgens mij is Farah langer dan al haar tegenstanders. Je ziet dat zij nog op de trap kan leunen terwijl Dennis al op de rand moest omdat hij gewoon weg niet langer is.
Vind het wel leuk dat ze zichzelf nog kunnen redden met een proef ipv meteen naar huis gaan maar had dan liever een andere opdracht gezien.

Ik vind Elroy ook echt een heel naar persoon trouwens. Hoop dat hij er bij de samensmelting meteen uitgaat :roll_eyes:

6 likes

ja echt sneu voor Dennis. Denk dat iedereen liever Farah zag vertrekken… :roll_eyes:

Haha hun gezichten als ze haar zien in de samensmelting gaan wel goud waard zijn!

2 likes

Ik denk dat Farah vooral leniger is?

En ik wil braken elke keer ik Elroy zie

2 likes

Ik heb even teruggespoeld en Dennis is groter dan Farah!

1 like

Over de trappenproef!

1 like

Ik vind Koen zo een irritant, arrogant en betweterig ventje. Ik hoop dat ze hem vlug wegstemmen al is dat ijdele hoop denk ik…

3 likes

Ahh dit is wel interessant! Maar heb ergens wel het idee dat of die van Farah te dicht op elkaar stonden of die van Dennis te ver uit elkaar. Bij die eerste paar is het een kwestie van lenigheid (wat jij ook zei) maar bij die laatste op handen en voeten kwam Dennis alsnog maar tot de rand met zijn voeten en Farah wel op de hele trap. Of zou dat ook lenigheid zijn?

Beter doen ze volgende keer gewoon een simpele balkproef of zo :sweat_smile:

Ik vond Dennis een lul maar het is wel zuur hoe hij uit de expeditie is gevlogen. Koen en Elroy mogen ook zsm vertrekken :face_vomiting:

3 likes

Vond het echt leuk dat kamp zuid zo op het laatste moment toch de proef won. Vooral om Nelleke zo blij te zien :grinning:

Elroy is zo arrogant, met zijn execution day, zin in. Was zo chill geweest als ze hem er gewoon uit geflikkerd hadden.

2 likes

Staat hij er al op bij jullie?

Nee zat ook al te kijken maar hij is er nog niet

Meh ik zit er helemaal klaar voor. :unamused:

Hij staat erop! @NInja

2 likes

Ach ik vind Herman zo aandoenlijk. Iedereen vindt hem zo irritant, wat ik wel snap, maar hij bedoelt het allemaal zo goed haha

7 likes

Wel echt toffe proef dit!

Ik vind hem ook echt een lieve man, als ik zo kijk vind ik de rest juist irritant :sweat_smile: