Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Jammer van Nelleke. Zij verdient het toch 10x meer dan Natasia. Maar heb er opzich wel vertrouwen in dat Nelleke op wraakeiland wint van Farah en Eva die beide nogal zwak leken.

4 likes

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de 3 op wraakeiland! Zouden ze met zijn 3en nog een proef moeten doen of heeft in de tussentijd Eva of Farah al elkaar uitgedaagd (als de beelden niet synchroon lopen) en moet Nelleke dan tegen 1 van de 2… Ik was eerst voor Eva maar van deze 3 gun ik Nelleke nu toch het meeste om door te gaan! En ik hoop dat ze weer stemmen terugkrijgen.

2 likes

Ja vraag ik me ook af! Ik dacht dat het ‘doel’ een beetje was dat ze er nooit met meer dan 2 zaten maar geen idee eigenlijk?

Heel jammer van Nelleke, maar als er iemand van Farah kan winnen is zij het. Al moet ik zeggen dat hun reactie echt 100, grappiger zou zijn als Farah ineens terugkeert.
Vind het ook raar dat ze niet het voordeel van Nelleke als Nederlander meegewogen hebben.

1 like

Ik denk dat ze haar toch als dreiging zien mocht ze in de finale staan? Natassia kan er altijd nog uit omdat ze wat zwakker is.

Ik hoop ook dat Nelleke gaat winnen op wraakeiland,! En ik vind Kevin zo leuk, ik hoop dat hij ver komt. Verder hebben Niels en Natasia echt zon chemie, ben benieuwd of het puur vriendschappelijk is. Ik hoop wel dat die Vlaming met dat gele shirt er snel uit ligt. Het is een irritante man, zo vol van zichzelf.

1 like

Iemand nog gekeken? (Spoilers samensmelting!!)

Ik vond het echt leuk dat Nelleke toch weer erin kwam,maar eigenlijk had ik het nog leuker gevonden dat zij als winnaar sowieso de samensmelting had gehaald en Farah de proef mocht doen. Vond het toch wel sneu dat ze zo lang daar zat en dan toch net niet terug mocht.

Afvaller was voorspelbaar maar wel zo leuk voor Ruth dat ze had gewonnen!! Alleen jammer dat ze weer zo’n winnaarseiland hebben, vind dat echt zo saai. Heb liever dat ze zoals ‘vroeger’ dan 1 dag naar een apart eiland gaan en mogen douchen en dan weer terugkeren.

Ik hoop op een finale met Ruth en Nelleke. Vind verder niet meeega veel mensen leuk, Kevin, Anouk en Jorik zou ik nog wel als 3e finalist willen.

Ik heb ook weer gekeken! Echt blij dat Nelleke weer terug in het spel is.Wel één van mijn favorieten om te winnen.Alleen die reactie van Koen toen ze aankwam.Erger me zo aan die man,niet te doen.Hij is zo vol van zichzelf,hoopte ook dat hij die puzzel compleet zou verneuken en de samensmelting niet zou halen.Maar helaas.En Herman is ook wel echt aandoenlijk hoor,hij probeert zo hard zijn best te doen maar het is het steeds net niet haha.En die twee Belgen die in team NL zaten gun ik het ook wel om te winnen.Voor de rest zijn de kandidaten niet echt heel boeiend naar mijn mening.Was ook wel te verwachten dat Natassia als laatste zou eindigen,ook niet echt een sterke speler.De proef vond ik trouwens wel een beetje zwakjes als samensmeltingsproef,had er meer van verwacht? Ben benieuwd naar volgende week! Volgens mij gaat Koen het zwaar krijgen bij de proef,hopelijk vliegt hij er asap uit.

1 like

Ik vind Koen ook zooo irritant, ik hoop echt dat hij samen met Elroy er snel uit ligt. Ik vind Herman ook zo aandoenlijk, ik zie het ook wel voor me dat hij zo door alle eilandraden glipt maar dat moeten we nog maar zien haha.

Ik vind samensmeltingen ook sowieso minder boeiend sinds er maar 1 iemand uit gaat, vroeger als er 3 uit gingen was het echt spannend op het einde

Ahh nee Farah :frowning:

Ja Koen is zo onaardig? Ik vind hem echt heel onsympathiek.
Hij mag er van mij snel uitvliegen.

1 like

Iemand weer gekeken? :grin: (spoilers!!)

Ik was met die proef echt zooo blij toen Nelleke won haa zij is sowieso echt mijn favoriet nu, samen met Kevin. Hoop dat hun samen ver komen, en Jorik er nog bij. Koen was echt weer irritant met zijn ‘ja ik feliciteerde haar maar dat was natuurlijk niet gemeend!!!’ Wat een zure verliezer.

Kevin en Herman waren echt mood met ‘ik wacht tot iemand anders valt en dan ga ik’ zo dacht ik ook altijd bij de piepjestest.

En beetje jammer dat deze eilandraad heel spannend had kunnen worden als we niet een half uur aan het kijken waren naar hoe ze op afspraken op Niels te stemmen. Vind dat toch wel jammer dat er geen verrassingselement meer in zit vaak. Maar ben benieuwd hoe het volgende week loopt met 15 (!!) stemmen

7 likes

Ha karma. Zo benieuwd naar de volgende aflevering!
Ik hoop echt dat Nelleke wint. Vond het zo jammer dat ze verloor van Ruth.

Ik had ook nooit een probleem met Ruth tot nu? Waarom doet ze zo lullig over Nelleke?

6 likes

Ik kan niet geloven dat Niels en Koen zo stom zijn en wachten op Ruth om een beslissing te nemen. Het spel stop toch niet? En dan zijn jullie twee de eerste die eruit vliegen.

Ik hoop zooo dat Koen de volgende is, in het voorstukje gaf ie al aan uit zichzelf weg te gaan maar dat zal wel niet doorgaan

Aan de vooruitblik te zien heeft Koen nog nooit eerder expeditie robinson begrepen. Je weet toch dat er ieder seizoen weer stiekeme bondjes zijn? Het is part of the game.

Koen is een grote vrouwonvriendelijke manbaby

7 likes

Ik kijk nu pas en ik dacht dat Niels Jorik was en andersom. Snapte er echt niks van

1 like

Nelleke is wel echt mijn favoriet hoor, top wijf.

Kut.
Ik kan die Koen echt niet meer zien. :roll_eyes:

5 likes