Neeee wat jammer die eilandraad!!
Als Nelleke/Koen/Herman hadden samengewerkt had het nog goed kunnen komen maar helaas.
Heb nu ook geen favoriet meer, maar als ik iemand naar huis wil is het die stomme rat Elroy.
Neeee wat jammer die eilandraad!!
Als Nelleke/Koen/Herman hadden samengewerkt had het nog goed kunnen komen maar helaas.
Heb nu ook geen favoriet meer, maar als ik iemand naar huis wil is het die stomme rat Elroy.
Zooo jammer, deze eilandraad!
Van mij mogen Koen en Elroy er nu wel uit. Anouk ook wel trouwens.
Elroy
Zo jammer van Nelleke, vond haar de leukste. Zij deed er echt alles aan en goed in proeven. Ruth mag er van mij uit, geen leuk mens vind ik.
Anouk is echt zo iemand die niks hoeft te doen maar wel doorgaat, ze wordt ook als āsterkeā genoemd terwijl ze de vorige proef als eerste eraf viel en deze keer niet eens voorbij het eerste gedeelte kwam
Nou, precies dit zei ik gister tegen mijn vriend. Die zit straks nog in de finale zonder echt iets gedaan te hebbenā¦
Ik snap nog altijd de motivatie niet van Koen om al zijn stemmen op Nelleke in te zetten? Zogezegd om de groep te redden. Wat?
En idd @SeatLeona: Nelleke is in beide groepen altijd de buitenstaander geweest uiteindelijk. Bij de Belgen als ādie Nederlanderā en toen ze terug bij de Nederlanders was, had ze ook een gigantisch nadeel omdat ze niet heeft kunnen ābondenā met hen in het begin van het programma zoals de rest.
Ik denk dat hij misschien dacht dat hij de volgende was na Niels en het een soort verrassing kon zijn mocht dat waar zijn, maar achteraf was het dus niet waar en gewoon dom.
Volgens mij zei Koen iets van: ik zet het liefst al mijn stemmen in want dan ben ik van dat gedoe van de eilandraad af (en van het eventueel toekomstige gelieg tegen Ruth). Dus naar mijn idee zette hij niet zoveel stemmen in om Nelleke er zeker weten uit te bonjouren, maar om gewoon zelf van de hele bondjes-heisa af te zijn.
Ja, supernobel van hem, zeker aangezien hij zelf niet vies is van bondjes smeren.
Ik denk elke keer dat Thomas AN probeert te praten?
Dit hoorde ik ook ja. Enerzijds snap ik wel dat hij van het gekonkel af wil zijn. Anderzijds denk ik dat hij het bondjessmeden allemaal leuk vond toen hij/ruth/niels ābepaaldenā wie eruit gingen en nu dat niet meer werkt snel eieren voor zān geld kiest en al zān stemmen verspeeld om er maar vanaf te zijn.
hij PROBEERT AN te praten haha
Of de manier waarop ze Dennis eruit hebben gestemd⦠koen is gewoon een lul en hoop dat hij er volgende week uit gaat.
Zou wel leuk zijn als Herman wint en naar winnaarseiland gaat want die Ruth denkt natuurlijk dat hij er uit is.
Nelleke was echt mān favoriete deelnemer, zo jammer dit.
Aahw ik ben toch wel ontroerd door de band tussen iedereen bij dat eerste spel. Nadat Herman er even uit was gewipt dan. Ze waren zo lekker aan het geinen met elkaar, daarna allemaal huilende mannen. Vond het echt lief
Jeetje echt genieten deze proef. Ook al willen ze er iemand uit Herman, de groepsdynamiek was echt fantastisch. Ik moest zelf ook even een traantje pinken!
En ik moest ook wel ff lachen op winnaars eiland. Ruth is zo verrast, snapt er niets van. Dan heeft ze tenminste wel weer wat te kletsen⦠Ik snap wel dat ze boos is, maar wel weer leuke televisie.
Ben er alleen nog niet uit wie er zou moeten winnen. Ruth vind ik wel goed van de Belgen⦠bij de Nederlanders ben ik er nog niet uit!
Arme Herman.
Zoān overtrokken reactie van Kevin.
Oh vond ik totaal niet haha. Ik vond Herman echt een sore loser⦠Dat openlijke geklaag dat ze hem eruit gaan stemmen, een pollepel en visnet mee naar huis willen nemen⦠Echt een beetje een stomme aftocht zo, die hij wel aan zichzelf te danken had
Ja huh, hebben wij een andere show gezien? Helemaal eens met @soleado hierboven wat een slechte verliezer zeg