Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Ik ben het met je eens hoor. Ik vond t echt sneu dat iedereen hem eruit wilde hebben en hem die zwarte stem gaven.

1 like

Nou idd! Ik had altijd wel een zwak voor Herman, maar als je weet/denkt dat je eruit gaat is het écht onnodig om een pollepel, een visnet en mango’s mee te nemen als souvenir, terwijl die mensen daar gewoon nog een week van moeten leven. Neem die duizend kilo oud koraal mee die je daarvoor zat uit te pluizen om maak een mes van bamboe zoals Ruth :roll_eyes:

3 likes

Dat vond ik ook echt dom ja, vooral nu hij ook nog op winnaarseiland blijft zitten. Straks haalt hij de finale alleen maar omdat hun zo vriendelijk waren hem de winst letterlijk gewoon te geven.

Maar bij de vorige proef mocht er niemand extra mee naar winnaarseiland? Dus ze wisten niet dat er iemand mee mocht

Misschien deden ze het ook omdat Thomas de grootste kans had om Ruth haar immuniteit af te pakken? En ze willen Ruth wel heel graag weg

Oh ik heb het einde gister doorgespoeld, maar Jorik heeft dus zn munt ingezet?

Ja klopt! Ruth had hem even goed bang gemaakt en toch op Herman gestemd haha

1 like

Ik had gedacht dat ze deze kans zouden aangrijpen om Ruth weg te stemmen. Moesten ze nog wel een paar daģen langer met zure herman doorbrengen maar ach.

Ze had nog immuniteit

1 like

Oke, ik dacht niet meer omdat ze de proef verloren had. Maar dan is het voor volgende keer.

Ben benieuwd naar de afl van vanavond, ik denk dat het dit keer eindelijk eens spannend wordt op de eilandraad! Atiekem hoop ik niet dat Jorik weggestemd wordt want dat betekent dat of Elroy of Anouk in de finale staat en dat vind ik stom :see_no_evil:

Die Koen, achterlijke kerel. Helegans vies worden omdat iedereen op Niels had gestemd en tegen bondjes zijn, en nu dit. 't Is echt een vrouwenhater geloof ik. :face_vomiting:

1 like

Jaaa ik heb ook stiekem een crush op hem :heart_eyes:
Ook zo lief hoe hij over zijn vrouw en kinderen praat.

2 likes

Volgens mij ben ik de enige maar ik vind Jorik toch wel een leuke deelnemer, samen met Thomas. Dat zou een top finale zijn :pray:

9 likes

Ik vind Jorik ook leuk, maar hij doet de laatste afleveringen wel iets te tof

Vond dat pleidooi van Ruth een beetje hypocriet, zelf wilde ze Nelleke er toch ook per se uit terwijl zij óók iemand was die echt tot het gaatje ging

1 like

Ja inderdaad, ze had beter van in het begin samen gewerkt met Nelleke om elkaar er niet uit te stemmen.

Hmm jammer ik hoopte toch dat Ruth en Jorik tegen elkaar in de finale stonden. En dan Thomas erbij zodat het echt wel spannend werd.

Deze eilandraad deed me toch weer denken aan Tim (zelfde proef ook nog) want ik denk dat Ruth veel beter in de finale had gepast dan wie er nu doorgaan.

Wat een stomme kerel is Koen ook, lekker een grapje maken over dat Kevin op mannen valt. Hoop dat hij er volgende week uit ligt (of Elroy want die gluipt ook zo naar de finale zonder ook maar merkwaardig te zijn)

2 likes

Elroy is echt die jongen in de klas die geluk heeft dat hij ‘er bij hoort’ en daardoor denkt dat ie helemaal geweldig is en een grote mond kan hebben (over anderen).Maar eigenlijk kan hij niks.

10 likes

Ik vind Elroy en Anouk allebei zo ertussendoor glippen… vond Ruth ook vreselijk dus blij dat die eruit is! Van mij mogen Thomas Kevin of Jorik winnen.

Wat me trouwens echt super erg opvalt is hoe fanatiek sommige Belgen zijn over dat ze niet willen winnen van een ‘zwak iemand’. Ik vind dit zó denigrerend. En bovendien: als iemand tegen jou in de finale komt is hij per definitie niet zwak, want hij staat er wel. Maar dat vreselijke betoog van Ruth waarin ze Kevin soort van aanpraatte eruit te stappen omdat zij wél haar best deed. Brrrrrr.

5 likes

Ik had deze aflevering toch wel een beetje medelijden met Ruth omdat ze het zich zo allemaal aantrok.

Ik vind dit seizoen trouwens een stuk leuker dan de seizoenen met al die BN’ers :slight_smile:

1 like