Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Jo, als iedereen zich zo tegen mij zou kanten, dan zou ik ook wel zo zuur reageren hoor. Het is inderdaad net zoals Kevin zei ook een sociaal spel, maar ik vond Herman toch Robinsonwaardiger dan de rest.

Maar Ruth had toch uit eindelijk op herman gestemd? Kwamen al die stemmen op jorik dan van Herman? Hoe kwam herman aan nog zoveel stemmen? Haha ik snap 't even niet.

Wel een leuke aflevering vond ik dit! Echt gelachen sommige stukken. En die huilende mannen vond ik ook erg aandoenlijk. En Ruth die zei’ de eerste 5 minuten kan ik mij heel goed focussen maar daarna denk ik saaiiiii’ vond ik ook grappig haha heel herkenbaar :’)

Ja Herman had nog 4 stemmen! Bij de samensmelting hebben ze nieuwe stemmen gekregen. Ik ben absoluut geen fan van Ruth maar ik was wel onder de indruk van haar actie. Dat ze nét hoort van die gouden munt en dan beslist toch op Herman te stemmen maar Jorik wel bang te maken zodat ie die munt in zet. Mooi gedaan

6 likes

Ik vond dit juist een saaie aflevering haha, was ook vergeten te kijken gister oei.

Ik heb echt haat aan proeven waarbij ze elkaar kunnen benadelen. Ik was het eens met Herman dat hij geen eerlijke kans heeft gekregen om te winnen omdat hij al die zakken meteen kreeg.

Maar goed daarna was hij ook wel heel raar bezig hoor, een visnet en vet veel fruit meenemen?? Terwijl als hij eruit is toch alles kan eten.

Vind het eerlijk gezegd wel saaier zonder Nelleke, er is niet echt iemand waarvan ik denk o die wil ik dat win. Zou het Ruth nog het meeste gunnen denk ik, en bij de Nederlanders Jorik. Beetje jammer dat ze nu tegen elkaar zijn :see_no_evil:

Ik ben het met je eens hoor. Ik vond t echt sneu dat iedereen hem eruit wilde hebben en hem die zwarte stem gaven.

1 like

Nou idd! Ik had altijd wel een zwak voor Herman, maar als je weet/denkt dat je eruit gaat is het écht onnodig om een pollepel, een visnet en mango’s mee te nemen als souvenir, terwijl die mensen daar gewoon nog een week van moeten leven. Neem die duizend kilo oud koraal mee die je daarvoor zat uit te pluizen om maak een mes van bamboe zoals Ruth :roll_eyes:

3 likes

Dat vond ik ook echt dom ja, vooral nu hij ook nog op winnaarseiland blijft zitten. Straks haalt hij de finale alleen maar omdat hun zo vriendelijk waren hem de winst letterlijk gewoon te geven.

Maar bij de vorige proef mocht er niemand extra mee naar winnaarseiland? Dus ze wisten niet dat er iemand mee mocht

Misschien deden ze het ook omdat Thomas de grootste kans had om Ruth haar immuniteit af te pakken? En ze willen Ruth wel heel graag weg

Oh ik heb het einde gister doorgespoeld, maar Jorik heeft dus zn munt ingezet?

Ja klopt! Ruth had hem even goed bang gemaakt en toch op Herman gestemd haha

1 like

Ik had gedacht dat ze deze kans zouden aangrijpen om Ruth weg te stemmen. Moesten ze nog wel een paar daģen langer met zure herman doorbrengen maar ach.

Ze had nog immuniteit

1 like

Oke, ik dacht niet meer omdat ze de proef verloren had. Maar dan is het voor volgende keer.

Ben benieuwd naar de afl van vanavond, ik denk dat het dit keer eindelijk eens spannend wordt op de eilandraad! Atiekem hoop ik niet dat Jorik weggestemd wordt want dat betekent dat of Elroy of Anouk in de finale staat en dat vind ik stom :see_no_evil:

Die Koen, achterlijke kerel. Helegans vies worden omdat iedereen op Niels had gestemd en tegen bondjes zijn, en nu dit. 't Is echt een vrouwenhater geloof ik. :face_vomiting:

1 like

Jaaa ik heb ook stiekem een crush op hem :heart_eyes:
Ook zo lief hoe hij over zijn vrouw en kinderen praat.

2 likes

Volgens mij ben ik de enige maar ik vind Jorik toch wel een leuke deelnemer, samen met Thomas. Dat zou een top finale zijn :pray:

9 likes

Ik vind Jorik ook leuk, maar hij doet de laatste afleveringen wel iets te tof

Vond dat pleidooi van Ruth een beetje hypocriet, zelf wilde ze Nelleke er toch ook per se uit terwijl zij óók iemand was die echt tot het gaatje ging

1 like

Ja inderdaad, ze had beter van in het begin samen gewerkt met Nelleke om elkaar er niet uit te stemmen.