Zou ik best leuk vinden, maar heel speciaal is dat nu ook weer niet na de editie met de tweede kansers…
Ik las tweede kamer(s) en ik zag even een editie van ER met kamerleden voor me
Ja vind ik ook, zou ook veel liever kijken naar wat jij zegt haha. Vooral omdat er in het najaar alweer een normale BN’er editie komt, echt veel achter elkaar zo na dit eindeloze vorige seizoen
Haha ok nu wil ik dit!
Als er daar ergens een verdwaalde tractor te vinden is rijdt Caroline iedereen zo omver
haha ik heb hier ooit een poll over gemaakt ik wil dit echt
Misschien moet dit in het biechttopic en ja, ik vind het zelf ook een beetje dramatische reactie maar:
ik ben nog niet eens aan het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol begonnen (terwijl ik dat áltijd kijk!) omdat ik helemaal klaar was met wekelijke afleveringen na dat ellenlange ER seizoen. Wat een verschrikking. Trauma’s!!
Klopt!
Verder verhuist het eerder aangekondigde Videoland-seizoen van Expeditie Robinson naar RTL 4. Dit speciale seizoen, gepresenteerd door Art Rooijkakkers en Geraldine Kemper, is vanaf donderdag 10 maart om 20.30 uur te zien. Aansluitend start een nieuw seizoen van Eilandpraat , gepresenteerd door Luuk Ikink.
Hugo Kennis werd ook al genoemd op de juizzzkanalen
Dan heb ik er al meteen geen zin meer in
Zou het een seizoen met alleen maar oud winnaars zijn?
Dit lijkt me echt leuk maar zoveel Nederlandse winnaars zijn er toch niet?
Edit: Heb het even opgezocht en het zijn er 14, te weinig denk ik?
Misschien doen ze voor de verrassing nu eens een snel seizoen Starten met twee teams van zeven, na een paar weekjes de samensmelting en voor 1 april weten we de winnaar!
Oh haha helemaal niet aan gedacht Ik moest eraan denken, omdat hierboven Kay en Hugo benoemd werden en die hebben beiden gewonnen. Dan zou het wel een lekker snel seizoen zijn.
& @soleado rtl kennende den ik dat ze eerder een halfbakken concept doen door dan ook andere ex-deelnemers mee te nemen dan dat ze een serie niet uitmelken
Maar ben wel benieuwd! Het laatste seizoen was niet het beste, maar vond het anders dan veel mensen hier nog steeds leuk om te kijken
Nou het is inderdaad een all stars seizoen met halve finalisten en finalisten. Bertie Steur, Carlos Platier Luna, Dio, Dominique Hazeleger, Edith Bosch, Ferry Doedens, Gregory Sedoc, Hugo Kennis, Jan Bronninkreef, Kay Nambiar, Krystl Pullens, Mariana Verkerk, Niels Gomperts, Rita Berger, Sebastiaan Labrie en Thomas Dekker doen mee. Vind Bertie leuk maar Ferry? No thanks
Je kunt het vooruitkijken via Videoland trouwens
Bertie doet ook weer mee!!
Haha ik eerst ook
Dit kromt ook, lijkt me ook leuk!
Ooo wel wat leuke mensen! Hoop dat Hugo er lekker snel uitligt