Hugo Kennis werd ook al genoemd op de juizzzkanalen
Dan heb ik er al meteen geen zin meer in
Zou het een seizoen met alleen maar oud winnaars zijn?
Dit lijkt me echt leuk maar zoveel Nederlandse winnaars zijn er toch niet?
Edit: Heb het even opgezocht en het zijn er 14, te weinig denk ik?
Misschien doen ze voor de verrassing nu eens een snel seizoen Starten met twee teams van zeven, na een paar weekjes de samensmelting en voor 1 april weten we de winnaar!
Oh haha helemaal niet aan gedacht Ik moest eraan denken, omdat hierboven Kay en Hugo benoemd werden en die hebben beiden gewonnen. Dan zou het wel een lekker snel seizoen zijn.
& @soleado rtl kennende den ik dat ze eerder een halfbakken concept doen door dan ook andere ex-deelnemers mee te nemen dan dat ze een serie niet uitmelken
Maar ben wel benieuwd! Het laatste seizoen was niet het beste, maar vond het anders dan veel mensen hier nog steeds leuk om te kijken
Nou het is inderdaad een all stars seizoen met halve finalisten en finalisten. Bertie Steur, Carlos Platier Luna, Dio, Dominique Hazeleger, Edith Bosch, Ferry Doedens, Gregory Sedoc, Hugo Kennis, Jan Bronninkreef, Kay Nambiar, Krystl Pullens, Mariana Verkerk, Niels Gomperts, Rita Berger, Sebastiaan Labrie en Thomas Dekker doen mee. Vind Bertie leuk maar Ferry? No thanks
Je kunt het vooruitkijken via Videoland trouwens
Bertie doet ook weer mee!!
Haha ik eerst ook
Dit kromt ook, lijkt me ook leuk!
Ooo wel wat leuke mensen! Hoop dat Hugo er lekker snel uitligt
Jaaa echt hele leuke mensen, zin in!
Ik vond Ferry juist door ER onwijs meevallen.
Leuk ook Sebastiaan Labrie, Niels Gomperts.
Heeft Mariana de halve finale gehaald?
Ik was het net aan het opzoeken maar zij was blijkbaar 5e (halve finalist dus) in 2019? In mijn herinnering lag zij er supervroeg uit.
Ja dat dacht ik dus ook.
Ik vind het best gek dat eerst het idee was het alleen op videoland te zetten. Dit trekt toch best wat kijkers zou je denken.
Juist daarom denk ik. Mensen die daarvoor misschien een abo nemen
De touwbijt-actie. Iconisch.
Jammer dat Hugo erbij is, ik vind hem zooo arrogant
Bij sommige namen heb ik helemaal geen beeld (meer), verdrongen?
Ooooh Jan!!! Die was ik vergeten, Wat leuk
Haha dit had ik met Mariana, was alweer vergeten wie dat was maar toen zocht ik een foto en kwam het weer wat baar boven. Ik weet niet veel meer alleen dat ze heel irritant was