Ja klopt, dat weten wij wel maar de rest van de groep niet en die hoor je er ook niet over.
Lastig uit te leggen aan dit kleuterklasje lijkt me ja, maar misschien dat er nog iets van logica bij ze inzit. Jamie wilde niet op Eva omdat ze wel met elkaar konden in het vorige team en wist niet van de munt, maar wist tegelijk dat Eva toch verder alle stemmen zou krijgen en haar stem op Floris dus verder niks zou uithalen. Jamie was heel goed met Chelsey, dus ik denk dat ze ook denken dat als ze hier iets van wist, ze het had gezegd. Ze was ook nog eens best fel op Eva over deze actie, denk dat ze daar ook sympathie mee heeft gewekt en het zo dan helemaal vergeten wordt.
Ik vind Eva niet erg sympathiek, omdat ik haar gedrag in andere programmas best pesterig vond naar de kandidaten (Idols).
Vind het wel naar hoe de groep tegen haar doet. Lijkt me heel rot als je afhankelijk bent van mensen en ze doen zo afstandelijk tegen je. Merk je echt wel als mensen je niet moeten. Ze lijkt wel haar best te doen om erbij te mogen horen.
Eva doet mij denken aan Soundos. In dat seizoen hadden sommige mensen ook een hekel aan haar. Uiteindelijk was ze toch nog best ver gekomen.
Ik snap niet dat iedereen Irene zo in bescherming neemt? Laat haar ook eens een proef doen en uiteindelijk ben je er voor jezelf op de expeditie.
Beter wint Eva heel deze expeditie. Het feit dat ze dit zĂł graag wilt, door blijft zetten en ookval is ze oncomfortabel dit juist aangaat en er tegen vecht.
Met elke proef wilt ze ook echt haar best doen en kennelijk als ze verliezen is ze nog steeds vrolijk en optimistisch. In mijn ogen een Robinson.
En hierbij kijk ik enkel naar haar gedrag in dit programma.
Ik denk niet dat ze haar in bescherming nemen, maar dat ze liever nog een dagje met Irene op het eiland zitten dan met Mark.
De kans dat je nog van afvallerseiland af komt is niet heel groot, dus dan zijn die dagen je laatste van je expeditie. Ik kan me voorstellen dat je dan denkt, fuck it. Ik ga de laatste dagen nog even genieten met iemand met wie ik heel goed overweg kan, Ăłf ik ga naar huis.
Dat je er niet vanaf komt is toch niet perse zo. Volgens mij zijn best wat mensen van afvallerseiland uiteindelijk toch wel ver gekomen (volgens mij bijv Soundos en Bertie had uiteindelijk zelfs gewonnen ondanks dat ze er al 1e? Uit was).
Maar statistisch gezien is de kans gewoon niet groot dat je van afvallerseiland terug in het spel keert.
Ze hoeft van mij niet te winnen maar vind het wel leuk als zoân doorzetter ver komt.
Jezus Maxim doe effe normaal Doet me echt denken aan jongens met gym op de middelbare die denken dat ze de olympische spelen aan het winnen zijn ofzo. Snap dat het kut is om zo vaak te verliezen, maar het is niet alsof hij het zelf zooo geweldig doet
Ik kwam precies om hetzelfde zeuren. Die Maxim is echt niet oké.
Ja jemig. Ook dat gedoe met niemand luistert naar mij. Rustig aan zeg. Sowieso lijkt niemand uit dat team naar een ander te luisteren.
Ik hoop heel erg dat hij eruit vliegt. Wat een rotjong.
Nouuu maar echt. Het maakt qua kracht toch niet meer uit aangezien ze volgende keer toch solo gaan, maar ben er bang voor dat een Radmilio en Jamie zeker niet op hem gaan.
En als ze dan zeggen luister naar Maxim zegt ie Laat maar
Ja lekker constructief jongens
Misschien dat deze uitbarsting er een te veel wasâŠ
Jaaaaaaaaa hahahha geweldig
Dat dansje van Mark haha
âdat schreeuwen vind ik ook niet leuk om te doenâ
Hij wilde per se meedoen aan die proef, ja dan krijg je dit hé