Please, daag Irene uit
Ah wel mooi hoor, je weer terugvechten!
Blij dat ze dat gedaan heeft, Mark is nu al zo lang weggestemd, het lijkt me zo grappig als hij terugkomt
Ben benieuwd wat ze met de laatste afvaller op de eilandraad doen aangezien dit het laatste duel was volgens de brief
Ik neem de aflevering op om de reclames door te spoelen, maar ik kan me niet inhouden⊠kijkers: wordt het duidelijk waarom Maxim F. zijn overhemd zo raar over zijn arm heeft? Is het een haaienbeet? Een stick-en-poke-tattoo door Jamie?
Verrassend
Ja dit doen ze voor het eerst nu
De man die zân eigen petanquebaan aanlegt is toch wel de meeste creative en positieve deelnemer die er is Wat een schatje is Mark
eva liket allemaal haattweets over anderen als je naar haar twitter gaat en dan de likes aanklikt zie je allemaal zulke dingen
Dus na 2 weken dachten irene en mark, goh laten we eens naar die munt gaan zoeken?! Ook alleen maar omdat Eva ze erop wees.
Ja dat zou kunnen maar vond het wel opvallend dat de dag dat Eva op het eiland komt ineens de munt wordt gevonden. Irene heeft trouwens wel echt een hele suffe expeditie al met al gehad.
Die maxim echt. Echt een voorbeeld van de jongste thuis zijn die altijd zijn zin kreeg. Ja dit is een aanname.
Ja wat een kutkind. Hoop dat hij in de finale nettttt verliest van Eva
Nou Mark mag van mij de finale winnen, maar ik zou het ook heerlijk vinden als Eva net voor zijn neus een plek bij de samensmelting wegkaapt.
Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat aangezien bij afvallerseiland geen duel meer komt? Wat gebeurt er met Jaimie? Ik hoopte dat Mark en Eva ook gewoon mee mogen doen met samensmeltingspgoef. Maar het zou raar zijn als Jaimie dat ook zo mogenâŠ
Denk dat er een proef komt voor alle 3 de deelnemers op afvallerseiland (in plaats van 1 tegen 1 tot nu toe)
Oh wait, ja vast de evenwichtsbalkâŠ
Ja dit denk ik ook. Was dit een aantal jaren geleden niet ook zo? Of dat een aantal nog ergens aan een balk oid. Hingen terwijl de rest zich zat vol te vreten tijdens het samensmeltingsdiner.
Huh deze snap ik niet?
daar word je niet vrolijk van
Eens, wat betreft de laatste eilandraad. Eerder niet, omdat je die spelers juist nodig hebt om de proeven te kunnen winnen.
Maar niemand blinkt echt uit dit seizoen. Er zijn niet overduidelijke hele sterke spelers zoals je in vorige seizoenen vaak ziet. Of ik heb iets over het hoofd gezien.
Dit seizoen kennen vooral te veel mensen elkaar denk ik al van thuis of zijn ze te erge maten geworden op het eiland. In kamp rood was het veel slimmer geweest als Krista, Eva en Jamie opgegeven moment zich tegen de mannen hadden gekeerd in plaats van wachten op wie van hunzelf er werd uitgestemd. Maar heb het gevoel dat als je dit jaar dat had gedaan dat de groep zo boos was geworden, waar dat andere jaren gewoon het spel is.