Dit was alleen in de eerste aflevering zo toch, toen ze heel enthousiast was. Vind haar nu niet drukker dan een ander
Dan ligt mijn lat daarin heel laag want ik kan er nog steeds slecht tegen
Maar goed het gaat nu natuurlijk veel over Eva maar er lopen wel meer rond waar ik geen fan van ben 🫣
Ik heb wel te doen met Eva. Stel je voor dat je ergens enorm naar uitkijkt en op dag één keert iedereen zich (voor je gevoel) al tegen je. En vervolgens ben je elke dag opnieuw de boeman en doet bijna niemand enigszins zijn best om te verhullen dat ze je liever weg zien gaan. Misschien herinnert dit me teveel aan mijn vroegere zelf maar ik word er flink naar van.
De actie van Eva vond ik echt mooi, dus als het daarover gaat dan team Eva. Hoe iedereen erop reageert vind ik echt kinderachtig schoolpleingedrag. Ze heeft het spel gewoon goed gespeeld en zij kunnen dat niet hebben, omdat ze wel even dachten dat ze het baasje waren. Verder vind ik Eva echt heeel irritant in het programma dus als ik moet stemmen voor Eva als persoon in ER dan anti Eva
Inderdaad echt kinderachtig die reacties. Vond wel dat Christa er goed op reageerde.
Ik vond Eva ook echt mega irritant in het begin qua drukte, maar die actie was echt mooi. Ik was ook helemaal vergeten dat ze die munt had. Zou nog mooier zijn als ze zometeen de tweede munt nog vindt, terug komt in de expeditie en het nog een keer flikt
Ik denk dat Eva wel Irene gaat uitdagen en dan misschien met Mark blijft zitten? Denk dat Mark wel gewoon aardig tegen haar zal zijn, dus dat is dan wel fijn voor haar
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als de rest er achter komt dat Christa wist dat Eva die munt had en dus had kunnen voorkomen dat Chelsey er uit lag.
Hoe had ze dat dan kunnen voorkomen? Want Eva de munt niet laten inzetten is geen realistische optie en ik denk niet dat ze Eva had kunnen ompraten om op een ander te stemmen. Dus dan hadden ze al een bondje onderling moeten maken om op een ander dan Eva te stemmen.
Waren Eva en Krista niet de enige die uit het andere team kwamen? Ze waren toen natuurlijk net gemixt dus ik denk dat als Krista dat had gezegd de kans ook groot was geweest dat ze dan op haar waren gegaan om Chelsey te redden
Als ze het team op de hoogte had gesteld had de rest waarschijnlijk niet op Eva gestemd.
Ik vind het vooral opvallend dat iedereen zo ingaat op Eva maar dat niemand zich afvraagt wie op die jongen heeft gestemd waardoor die proef nog kwam. Ik zou mij dan echt afvragen wie dat was en waarom, want daardoor had hij ook ineens kans om eruit te liggen.
Jamie toch? Want zij wilde niet op Eva.
Ja klopt, dat weten wij wel maar de rest van de groep niet en die hoor je er ook niet over.
Lastig uit te leggen aan dit kleuterklasje lijkt me ja, maar misschien dat er nog iets van logica bij ze inzit. Jamie wilde niet op Eva omdat ze wel met elkaar konden in het vorige team en wist niet van de munt, maar wist tegelijk dat Eva toch verder alle stemmen zou krijgen en haar stem op Floris dus verder niks zou uithalen. Jamie was heel goed met Chelsey, dus ik denk dat ze ook denken dat als ze hier iets van wist, ze het had gezegd. Ze was ook nog eens best fel op Eva over deze actie, denk dat ze daar ook sympathie mee heeft gewekt en het zo dan helemaal vergeten wordt.
Ik vind Eva niet erg sympathiek, omdat ik haar gedrag in andere programmas best pesterig vond naar de kandidaten (Idols).
Vind het wel naar hoe de groep tegen haar doet. Lijkt me heel rot als je afhankelijk bent van mensen en ze doen zo afstandelijk tegen je. Merk je echt wel als mensen je niet moeten. Ze lijkt wel haar best te doen om erbij te mogen horen.
Eva doet mij denken aan Soundos. In dat seizoen hadden sommige mensen ook een hekel aan haar. Uiteindelijk was ze toch nog best ver gekomen.
Ik snap niet dat iedereen Irene zo in bescherming neemt? Laat haar ook eens een proef doen en uiteindelijk ben je er voor jezelf op de expeditie.
Beter wint Eva heel deze expeditie. Het feit dat ze dit zó graag wilt, door blijft zetten en ookval is ze oncomfortabel dit juist aangaat en er tegen vecht.
Met elke proef wilt ze ook echt haar best doen en kennelijk als ze verliezen is ze nog steeds vrolijk en optimistisch. In mijn ogen een Robinson.
En hierbij kijk ik enkel naar haar gedrag in dit programma.
Ik denk niet dat ze haar in bescherming nemen, maar dat ze liever nog een dagje met Irene op het eiland zitten dan met Mark.
De kans dat je nog van afvallerseiland af komt is niet heel groot, dus dan zijn die dagen je laatste van je expeditie. Ik kan me voorstellen dat je dan denkt, fuck it. Ik ga de laatste dagen nog even genieten met iemand met wie ik heel goed overweg kan, óf ik ga naar huis.
Dat je er niet vanaf komt is toch niet perse zo. Volgens mij zijn best wat mensen van afvallerseiland uiteindelijk toch wel ver gekomen (volgens mij bijv Soundos en Bertie had uiteindelijk zelfs gewonnen ondanks dat ze er al 1e? Uit was).
Maar statistisch gezien is de kans gewoon niet groot dat je van afvallerseiland terug in het spel keert.