Expeditie Robinson #4

ik heb ook nog steeds geen idee welke mensen er allemaal meedoen. wie zijn al die mannen telkens??

5 likes

Ben late to the party en zit nu alles achter elkaar terug te kijken, maar die Chelsey praat echt nooit voor de camera? Jaimie ook heel weinig.

• Team Eva
  • Team anti Eva

0 stemmers

Ik vind het ongelofelijk hoe kinderachtig iedereen reageerde na die actie van Eva. Ik weet dat je honger hebt en dat dit hele spel je leven overneemt. En ik snap dat mensen Eva irritant kunnen vinden. Maar dan alsnog. Hebben die mensen nooit eerdere seizoenen gekeken ofzo? Bij niemand kon er een: “Wat een actie Eva, goed gedaan, kut voor ons!” van af.

Als ik reacties op instagram lees zijn de meningen nog best verdeeld.

2 likes

Ik zit er tussen in, haha! Vind het absoluut niet oké hoe iedereen zich tegen Eva keerde een deed alsof Chelsea god zelf was, maar vind Eva ook niet echt sympathiek :woman_shrugging:t3:

8 likes

Waarom dan?

Ja ik vraag me dit ook af? Ze wil heel graag meedoen en is fanatiek alleen ‘t lukt niet altijd, maar verder doet ze toch niets verkeerd?

(En niet te vergeten hoe kut iedereen tegen haar doet, daar moet je ook wel een dikke huid voor hebben)

7 likes

Ik vind hoe ze speelde fantastisch maar ze zit enorm in mijn allergie met haar drukte en vele gepraat
Maar dat ze die munt inzette is natuurlijk hoe iedereen het zou doen, laat ze niks anders beweren

3 likes

Die munt inzetten was heel goed gespeeld en kan ik alleen maar aanmoedigen, maar verder in haar doen en laten vind ik haar gewoon niet leuk? Maar dat kan idd komen doordat ze zich niet veilig voelt, dat begrijp ik wel.

Soms vind je mensen leuk en soms niet, ik dacht dat Mark vreselijk was en die bleek leuk en Eva vind ik gewoon niet zo leuk.

13 likes

Dit was alleen in de eerste aflevering zo toch, toen ze heel enthousiast was. Vind haar nu niet drukker dan een ander

1 like

Dan ligt mijn lat daarin heel laag want ik kan er nog steeds slecht tegen

Maar goed het gaat nu natuurlijk veel over Eva maar er lopen wel meer rond waar ik geen fan van ben 🫣

1 like

Ik heb wel te doen met Eva. Stel je voor dat je ergens enorm naar uitkijkt en op dag één keert iedereen zich (voor je gevoel) al tegen je. En vervolgens ben je elke dag opnieuw de boeman en doet bijna niemand enigszins zijn best om te verhullen dat ze je liever weg zien gaan. Misschien herinnert dit me teveel aan mijn vroegere zelf maar ik word er flink naar van.

20 likes

De actie van Eva vond ik echt mooi, dus als het daarover gaat dan team Eva. Hoe iedereen erop reageert vind ik echt kinderachtig schoolpleingedrag. Ze heeft het spel gewoon goed gespeeld en zij kunnen dat niet hebben, omdat ze wel even dachten dat ze het baasje waren. Verder vind ik Eva echt heeel irritant in het programma dus als ik moet stemmen voor Eva als persoon in ER dan anti Eva :joy:

3 likes

Inderdaad echt kinderachtig die reacties. Vond wel dat Christa er goed op reageerde.

Ik vond Eva ook echt mega irritant in het begin qua drukte, maar die actie was echt mooi. Ik was ook helemaal vergeten dat ze die munt had. Zou nog mooier zijn als ze zometeen de tweede munt nog vindt, terug komt in de expeditie en het nog een keer flikt :joy:

Ik denk dat Eva wel Irene gaat uitdagen en dan misschien met Mark blijft zitten? Denk dat Mark wel gewoon aardig tegen haar zal zijn, dus dat is dan wel fijn voor haar

1 like

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als de rest er achter komt dat Christa wist dat Eva die munt had en dus had kunnen voorkomen dat Chelsey er uit lag.

3 likes

Hoe had ze dat dan kunnen voorkomen? Want Eva de munt niet laten inzetten is geen realistische optie en ik denk niet dat ze Eva had kunnen ompraten om op een ander te stemmen. Dus dan hadden ze al een bondje onderling moeten maken om op een ander dan Eva te stemmen.

Waren Eva en Krista niet de enige die uit het andere team kwamen? Ze waren toen natuurlijk net gemixt dus ik denk dat als Krista dat had gezegd de kans ook groot was geweest dat ze dan op haar waren gegaan om Chelsey te redden

Als ze het team op de hoogte had gesteld had de rest waarschijnlijk niet op Eva gestemd.

Ik vind het vooral opvallend dat iedereen zo ingaat op Eva maar dat niemand zich afvraagt wie op die jongen heeft gestemd waardoor die proef nog kwam. Ik zou mij dan echt afvragen wie dat was en waarom, want daardoor had hij ook ineens kans om eruit te liggen.

1 like

Jamie toch? Want zij wilde niet op Eva.

1 like