Daarom ben ik blij dat die samensmelting eraan komt, misschien dat er dan wel ineens mensen opvallen. Maar ik zou zo ook niemand kunnen bedenken die ik echt zie als een hele sterke speler
Ik vind Willem wel een sterke speler, maar die heeft volgens mij nog weinig eilandraden meegemaakt, dus ik weet niet of hij tactisch ook sterk is.
Ik denk dat de roeister ook een hele goeie is, ik weet niet meer hoe ze heet. Maar zij heeft kracht, kan logisch nadenken en kan de groep leiding geven. Ik kan me voorstellen dat mensen graag met haar willen samenwerken/in bondjes willen.
Ilse? Telkens als zij in beeld komt denk ik wie ben jij? Heb nog niets van haar gezien, echt zo’n vergeten deelnemer
Ja Ilse inderdaad! Ik denk dat zij na de samensmelting wel goed uit de hoek gaat komen.
Radmilo is een sterke speler en ook fanatiek. Ilse ook! Beiden sportief en sterk dus ik denk dat zij er als eerste uit worden gestemd.
Ik irriteer mij eigenlijk zo aan Krista die in aflevering 1 zei dat ze graag vrouwen in de expeditie wilde houden en vervolgens alleen maar op vrouwen heeft gestemd?!
Eerst Iris, maar volgens mij ook Irene, Roos, eva en Jaimie. Alleen op Frits nog dan.
Is miss niet rationeel, maar vind het zó ergerlijk
Maxim had ook lekker zelf het zware werk kunnen doen ipv alleen maar blèren.
Ik zag een voorstukje voor zondag
Samenvatting
Onder toeziend oog van de rest tijdens het diner moeten Mark, Eva en Jaimie die ‘zit’ proef doen zonder stoel
Omg zo sadistisch weer.
Waar zie je dit?
In een reclame blok op RTL
“Tyra-mail!”
Meneer de solo sporter gaat nog niet zo lekker hahaha
Met zijn grote mond!
Zou echt top zijn als hij gewoon eruit zou liggen, maar vermoed van niet
O pff hoop niet dat Maxim die munt wint, wilde hem eigenlijk eruit hier
Zo jammer!
O vind het jammer dat Roberta eruit is, had het echt grappig gevonden als Radmilo eruit ging en vond Roberta wel leuk
Gelukkig niet idd!
Ik hoop zooo erg dat Mark wint!