Expeditie Robinson #4

Volgens mij had een influencers een paar jaar terug verteld dat het na de proeven/samensmelting werd gedaan. Dat degene er tegenover dan gewoon vragen stelde en dat je moest antwoorden alsof het op dat moment speelde

1 like

Bedacht ik me later ook idd, krachten sparen.

2 likes

Ahh echt jammer, had het Eva toch zo gegund

Ah jammer wel, ik krijg het idee dat Eva dit veel liever wil dan Jaimie.

Voor mijn gevoel verliezen mensen die zeggen dat ze goed in iets zijn ook altijd, in ieder geval vuur maken en puzzelen

Zou Eva niet off camera, iets van fruit of zo van die tafel hebben gekregen? Ik hoop het wel.

Radmilo in individuele proeven :joy:

3 likes

Zag ik dat nu goed en nam Floris planken mee van zijn eiland richting de boot voor de proef?

1 like

Hahaha het had echt te grappig geweest als hij eruit lag

3 likes

Ik snap die nabespreking niet van die 3 mannen. Ja Krista is toch wel sterker, kan vuur maken etc… was het toch slimmer om Jaimie er uit te gooien, we hadden kunnen voorkomen dat die vier sterke spelers straks weer bij elkaar komen bij de samensmelting. Echt, joh dat wist je gister toch ook? Ze hadden haar er gewoon uit kunnen stemmen

Frogertje ook meteen weer op z’n pik getrapt in de vooruitblik over Krista: Zij verdient het voor mij niet om nog eeen seconde langer hier op dit eiland rond te lopen

1 like

Haha en er komt even een Maleisische groenteboer langs gevaren voor het samensmeltingsdiner.

En die proef van de ā€˜afvallers’ vind ik altijd zó niet eerlijk. Altijd is er ƩƩn iemand die niet die 90 graden zit… Dus Nicolette, je mocht best wat strenger zijn…

2 likes

Precies, zo dom had dat dan een dag eerder bedacht?

2 likes

De Lidl groente en fruitboot kwam ook nog even langs.

4 likes

Zo Mark heeft nu echt brandplekken in z’n gezicht overal. Het wordt steeds erger volgens mij.

Ahhh, zo kut voor Eva. 17 minuut 50 omg! Echt knap.

is dat niet gewoon vitiligo?

16 likes

Ze hebben gewoon niet vooruit gedacht. Gewoon alleen ik zie nu dit, dus dit is de actie. Zo dom, je weet toch wat er nog gaat gebeuren??

1 like

Oja dat zou idd kunnen, want dat wordt ook erger in de zon toch maar vond het er pijnlijk uitzien toen er een beetje op zn gezicht werd ingezoomd.

Ik heb dit seizoen niet 1 favoriet, niet eens een beetje ofzo. Ja misschien mark dan maar vind de rest stuk voor stuk allemaal meh.

1 like

Ik erger me zo erg aan deze knul. Wat een misselijk ventje. Echt zo’n type die na de opnames nog haat heeft voor bepaalde mensen vanwege ER

21 likes

Ik snap echt niet waarom Mark zo populair is. Hij is absoluut mijn BEC dit seizoen :woozy_face:

Waarom? Vind hem af en toe wel een beetje een soort typetje spelen maar wel een sympthatieke gast.

1 like