Expeditie Robinson #4

Hoop dan toch dat Jamie eruit gaat, vind het altijd een beetje saai als degene die er als laatste uit vliegt er weer in komt

1 like

Go Mark!

4 likes

Niet verwacht dat Jaimie het op zou geven

2 likes

Jaaaa!!

1 like

Jaaaa Mark!!!

Gun Eva echt de volgende

2 likes

Back in the game bro!!!

11 likes

Wel slim denk ik. Want ze wist wss dat ze het niet lang ging volhouden en dat er nog een proef kwam…

Super leuk dat Mark door is, trouwens. Ik gun hem dat hij ver gaat komen. Heeft me echt verrast!

Edit; ik vraag me trouwens af wanneer ze die filmpjes tussendoor opnemen (die gesprekjes). Want bij bv Armad zag je nog een stukje dat ie vertelde dat hij weg ging om medische redenen, maar hij had toen andere kleding aan + hij werd weggedragen. Vraag me dan af wanneer hij dat dan heeft opgenomen.

1 like

17,5 minuut, crazy

12 likes

Volgens mij had een influencers een paar jaar terug verteld dat het na de proeven/samensmelting werd gedaan. Dat degene er tegenover dan gewoon vragen stelde en dat je moest antwoorden alsof het op dat moment speelde

1 like

Bedacht ik me later ook idd, krachten sparen.

2 likes

Ahh echt jammer, had het Eva toch zo gegund

Ah jammer wel, ik krijg het idee dat Eva dit veel liever wil dan Jaimie.

Voor mijn gevoel verliezen mensen die zeggen dat ze goed in iets zijn ook altijd, in ieder geval vuur maken en puzzelen

Zou Eva niet off camera, iets van fruit of zo van die tafel hebben gekregen? Ik hoop het wel.

Radmilo in individuele proeven :joy:

3 likes

Zag ik dat nu goed en nam Floris planken mee van zijn eiland richting de boot voor de proef?

1 like

Hahaha het had echt te grappig geweest als hij eruit lag

3 likes

Ik snap die nabespreking niet van die 3 mannen. Ja Krista is toch wel sterker, kan vuur maken etc… was het toch slimmer om Jaimie er uit te gooien, we hadden kunnen voorkomen dat die vier sterke spelers straks weer bij elkaar komen bij de samensmelting. Echt, joh dat wist je gister toch ook? Ze hadden haar er gewoon uit kunnen stemmen

Frogertje ook meteen weer op z’n pik getrapt in de vooruitblik over Krista: Zij verdient het voor mij niet om nog eeen seconde langer hier op dit eiland rond te lopen

1 like

Haha en er komt even een Maleisische groenteboer langs gevaren voor het samensmeltingsdiner.

En die proef van de ā€˜afvallers’ vind ik altijd zó niet eerlijk. Altijd is er ƩƩn iemand die niet die 90 graden zit… Dus Nicolette, je mocht best wat strenger zijn…

2 likes

Precies, zo dom had dat dan een dag eerder bedacht?

2 likes