De Lidl groente en fruitboot kwam ook nog even langs.
Zo Mark heeft nu echt brandplekken in zān gezicht overal. Het wordt steeds erger volgens mij.
Ahhh, zo kut voor Eva. 17 minuut 50 omg! Echt knap.
is dat niet gewoon vitiligo?
Ze hebben gewoon niet vooruit gedacht. Gewoon alleen ik zie nu dit, dus dit is de actie. Zo dom, je weet toch wat er nog gaat gebeuren??
Oja dat zou idd kunnen, want dat wordt ook erger in de zon toch maar vond het er pijnlijk uitzien toen er een beetje op zn gezicht werd ingezoomd.
Ik heb dit seizoen niet 1 favoriet, niet eens een beetje ofzo. Ja misschien mark dan maar vind de rest stuk voor stuk allemaal meh.
Ik erger me zo erg aan deze knul. Wat een misselijk ventje. Echt zoān type die na de opnames nog haat heeft voor bepaalde mensen vanwege ER
Ik snap echt niet waarom Mark zo populair is. Hij is absoluut mijn BEC dit seizoen
Waarom? Vind hem af en toe wel een beetje een soort typetje spelen maar wel een sympthatieke gast.
Wat een saaaaaie samensmeltingsproef zeg. Ik heb echt het gevoel dat de proeven een aantal jaar geleden veel groter waren.
Vond ik ook al! Heel simpel⦠Andere jaren hadden ze echt een heel parcours dat je bij het diner eindigdeā¦
Ja eens. En ik heb ook het idee dat de laatste paar seizoenen ze veel minder moeten zwemmen tijdens de proeven.
Ja het was vroeger echt spannender en er gingen volgens mij ook wel meer mensen uit waardoor de druk heel hoog lag. Vooral die mensen die te laat waren voor de puzzel, die hebben alleen heen en weer gerend en een haak door een ring gehaald
Ziet er echt niet goed uit idd, hij had dit toch ook niet in het begin?
Hopelijk krijgt iedereen zonnebrand maar zo ziet het er niet uit.
Lijkt me ook schrikken als je dan na weken een keer in de spiegel mag kijken en je huid dan zo beschadigd blijkt.
Nou inderdaadš Heb je maar 2 onderdelen gedaan. Voorheen was het volgensmij echt meer een parcours met veel rennen en verschillende onderdelen en dat je dan uiteindelijk uitkwam bij het diner. Vaak zaten ze daar dan ook te wachten totdat de rest aankwam.
Je ziet het natuurlijk duidelijker als de huid eromheen bruiner is geworden.
Ik denk dat ze bedoeld dat het er niet zo uit ziet dat ze zonnebrand verstrekken.
Volgens mij wordt er juist wel zonnebrand verstrekt (dat en water) meen ik een keer gezien te hebben op een soort backstage video?
Dat bedoel ik idd, thanks @Barbamama
Ik zie namelijk nooit iemand met een witte waas ofzo. Hopelijk krijgen ze het wel.
Ze hebben onbeperkt water en zonnebrand. Heb ik eens in de backstage filmpjes gezien.
Vond dit net ook op Google: https://indebuurt.nl/haarlem/haarlemmers/haarlemmer-van-de-week/elise-is-producer-bij-expeditie-robinson-de-deelnemers-ruik-je-op-een-gegeven-moment-wel~72730/
ohhh ik las het als: dit ziet er niet uit zegmaar