Expeditie Robinson #4

Dat moet toch ook, niemand gaat toch vrijwillig 4 weken onbeschermd die zon in?

3 likes

In de laatste aflevering dacht ik te zien dat Iris zojuist haar hele borst/hals ingesmeerd had met zonnebrand:

Huh ligt het aan mij of zijn Mark en Jamie dit verhaal echt aan het overdrijven? In dat stukje met Krista en Eva heeft Krista helemaal niks gezegd over op wie ze moest stemmen of dat iemand een slang is :joy:

9 likes

HUH wat is dit nou weer???

had ze dat niet wat eerder kunnen bedenken, ik zou zo boos zijn als ik Eva was

7 likes

Maar misschien heeft Eva het wel overdreven naar Mark en jaimie toe…

2 likes

Ja zou wel goed kunnen inderdaad

Ja, beetje zuur wel.
En nog even een bom droppen over Krista.

Wat een saaie proef

Wat een stomme regel met die stemmen. Heb je niet verloren, loop je alsnog kans om je stemrecht te verliezen?

8 likes

Ja ik vind het ook lullig.

Ik vind het idee best leuk maar het zou dan eerlijker zijn om de 2 mensen die als laatste geëindigd zijn te pakken

17 likes

Ja, eens.

Wat is dit voor domme plot twist… :unamused:

Ik vind het zo irritant dat er zo weinig vrouwen over zijn. Roosmarijn en Chelsey waren goede kandidaten. Jaimie en Eva hadden er van mij ook nog in mogen zitten.

2 likes

Ik vind Maxim en Radmilo zo irritant. Met zn ‘dreams come true’. Jemig.
En Willem heeft dan toch wel op haar gestemd, ondanks hun afspraak aan het begin van de aflevering.

1 like

Nee Willem stemde op Maxim.

Ik snapte niet dat Maxim twee keer op krista stemde aangezien ze alleen een zwarte stem kon krijgen. Is toch zonde van je stem.

4 likes

Oh dan heb ik niet goed opgelet :sweat_smile:. Zonde om bij deze stemming al extra stemmen in te zetten!

3 likes

Hij wil er toch graag uit dus denk dat ie dacht boeiend , Krista vind ik kut dus dan maar direct 2 op haar. Hij haat echt snel op mensen.

Zuur voor Eva, heb je alles gegeven, zie je dat een dag na jou Jaimie er vrijwillig uitstapt.

7 likes

Hij zei ook bij zijn 2 stemmen: deze is voor Chelsey, deze is voor Eva (HAHA) wat een kneus is het.

4 likes

Haha ja hij heeft de hele tijd Eva met de grond gelijk gemaakt en ineens draait ie 180 graden en gunt ie Krista niks meer en wil hij iets ‘goeds’ voor Eva doen. Sure…

6 likes