Optie D: Krista heeft het wel gezegd maar het is niet gefilmd
Ze heeft het in elk geval sappiger gebracht dan hoe het ging, is mijn inschatting
dan was de editor de leugenaar met die beelden tbh
Is dat niet zo omdat het niet de bedoeling is dat ze gezonde bomen omhakken? Dacht dat ik dit ooit had gelezen ergens, maar twijfel even over of het over ER gaat of een ander programma. En bamboe verstoppen omdat er dan toch iets van āmoeiteā in zit?
Dat is bij widm inderdaad sinds een paar jaar! Volgens mij bij ER niet
Daar gaan de afvallers naar een hotel ipv direct naar huis.
Als dat zo is is dat natuurlijk goed, vond dit alleen zo dom gebracht. Overigens verdenk ik ze er ook van dat die zwijntjes die daar rondlopen tam zijn en ze de deelnemers expres weinig eten hebben gegeven zodat ze misschien wel zoān zwijntje moeten eten.
Ik heb even gemist waarom Krista niet naar huis hoeft⦠(Saaie aflevering met een half oog gekeken en ook veel geskipt)
Jaimie is wel echt een kutwijf dat ze een dag na de samensmelting naar huis gaat. Zo lullig voor Eva!
Omdat jaimie naar huis gaat hoefde er nu niemand weg maar krista heeft wel een zwarte stem bij de volgende eilandraad. Ik hoop dat ze immuniteit wint, dan wordt het nog een beetje spannend
Lekker lullig voor Eva ook dat Jaimy gewonnen heeft en dan naar huis wilt.
Dit denk ik ook, vooral hoe ze zo benadrukken dat hij echt niet bang is en het is er ook echt ƩƩn.
Hopelijk maxim volgende keer eruit, naar ventje. Radmilo denkt ook dat hij heel wat is met zn uitspraken dat hij het team zat is en nu individueel wel even gaat laten zien hoe goed hij is. Om vervolgens de eerste de beste individuele proef bijna te verliezen
Ja inderdaad. Volgens Yvonne heeft hij zijn ex-vriendin mishandeld en kreeg hij een contactverbod, wat een vreselijk figuur (als dit waar is, maar ik geloof het wel gezien zijn eerdere gedrag)
Hoe kan hij een kind zijn van die lieve Natasha Froger dan
Door de fame van zijn ouders is ie waarschijnlijk naast zijn schoenen gaan lopen.
Ja maar arrogantie of iemand mishandelen vind ik nog wel twee verschillende dingen. Die eerste is inderdaad waarsch een gevolg van de bekendheid, maar dat andereā¦
Handige opmerking wel, de āgezelligstenā meenemenā¦
Haha ja inderdaad, maak je jezelf wel populair mee.
Ik ben niet perse echt fan van Krista maar vind het wel echt kinderachtig hoe sommige erover doen. Is uiteindelijk toch een spelletje en het was niet alsof ze een belangrijke vertrouwensband had met dat nieuwe kamp En ook beetje hypocriet van Mark en Iris want dit is toch een beetje hetzelfde.
Ik vind dat duel om stemrecht maar stom
Ik ook, mogen ze weer afschaffen.
Je verliest de proef maar krijgt een extra stem van een ander? Hoezo vinden de makers dit een goed idee