Expeditie Robinson #4

Ik vroeg me af… wat zie ik aan Nicolette? Maar het zijn óf de tanden of de lippen die anders lijken?

Vind het echt een suffe aflevering. Tamme proef, stomme nieuwe regel met het ontnemen van stemrecht.

2 likes

Ik las een aantal jaar geleden dat deelnemers op verschillende manieren betaald krijgen:

Deelname: 10 k
Samensmelting halen: bonus van 10k
Aanwezigheid per dag na samensmelting: 1k per dag
Winnen: 25k

Oftewel: de bonus is binnen en Jaimie en Maxim vinden het wel goed nu.

Edit: even gecheckt: men zegt dat ze pas na de samensmelting 1k per dag verdienen.

7 likes

Ik snap ook niet waarom je er uit gaat omdat je thuis zo mist. Want ik had begrepen dat ze in een hotel moeten blijven tot de expeditie is afgelopen. Tuurlijk, je mag dan wel bellen misschien met het thuisfront, maar kan je het dan echt niet nog 1 week volhouden?

1 like

Hoe kom je hierbij? Volgens mij kun je vrij snel naar huis hoor als je eruit ligt, soms met degene die voor of na je eruit gaat. Heb dat eens in een vlog van Kim Kotter gezien.

2 likes

Hoe langer ik dit kijk, hoe kutter ik het vind om nog te kijken. Mensen als Maxim snappen niet dat het een spel is. Maar ook zijn haat tegenover vrouwen? Echt onnodig. Eerst Eva, daarna Krista. En Radmilo die daarin mee gaat. Zo lelijk.

En wat the fuck Jaimie? Eerst nog even Krista zwart maken en dan snel peren. Echt geen schoonheidsprijs.

3 likes

Aan het begin van de aflevering lekker stapeltje bamboe vinden terwijl er geen bamboeboom in de buurt staat :+1:t3: ze denken soms echt dat wij kijkers dom zijn, geef het als productie zijnde dan gewoon.

2 likes

Ik dacht dat een keer hier te hebben gelezen of misschien op de insta of TikTok van een deelnemer? Maar misschien heb ik het verkeerd hoor! Of is dat bij widm ofzo.

1 like

ik vraag me ook echt af wie die slang-opmerking nou verzonnen heeft…? wat denken jullie

• eva liegt
  • jaimie liegt
  • mark liegt

0 stemmers

Optie D: Krista heeft het wel gezegd maar het is niet gefilmd

2 likes

Ze heeft het in elk geval sappiger gebracht dan hoe het ging, is mijn inschatting

3 likes

dan was de editor de leugenaar met die beelden tbh

Is dat niet zo omdat het niet de bedoeling is dat ze gezonde bomen omhakken? Dacht dat ik dit ooit had gelezen ergens, maar twijfel even over of het over ER gaat of een ander programma. En bamboe verstoppen omdat er dan toch iets van ‘moeite’ in zit?

Dat is bij widm inderdaad sinds een paar jaar! Volgens mij bij ER niet

Daar gaan de afvallers naar een hotel ipv direct naar huis.

1 like

Als dat zo is is dat natuurlijk goed, vond dit alleen zo dom gebracht. Overigens verdenk ik ze er ook van dat die zwijntjes die daar rondlopen tam zijn en ze de deelnemers expres weinig eten hebben gegeven zodat ze misschien wel zo’n zwijntje moeten eten.

1 like

Ik heb even gemist waarom Krista niet naar huis hoeft… (Saaie aflevering met een half oog gekeken en ook veel geskipt)

Jaimie is wel echt een kutwijf dat ze een dag na de samensmelting naar huis gaat. Zo lullig voor Eva!

2 likes

Omdat jaimie naar huis gaat hoefde er nu niemand weg maar krista heeft wel een zwarte stem bij de volgende eilandraad. Ik hoop dat ze immuniteit wint, dan wordt het nog een beetje spannend

2 likes

Lekker lullig voor Eva ook dat Jaimy gewonnen heeft en dan naar huis wilt.

1 like

Dit denk ik ook, vooral hoe ze zo benadrukken dat hij echt niet bang is en het is er ook echt één.

Hopelijk maxim volgende keer eruit, naar ventje. Radmilo denkt ook dat hij heel wat is met zn uitspraken dat hij het team zat is en nu individueel wel even gaat laten zien hoe goed hij is. Om vervolgens de eerste de beste individuele proef bijna te verliezen :joy:

4 likes

Ja inderdaad. Volgens Yvonne heeft hij zijn ex-vriendin mishandeld en kreeg hij een contactverbod, wat een vreselijk figuur (als dit waar is, maar ik geloof het wel gezien zijn eerdere gedrag) :face_vomiting: