Expeditie Robinson #4

Hoe kan hij een kind zijn van die lieve Natasha Froger dan :smiling_face_with_tear:

2 likes

Door de fame van zijn ouders is ie waarschijnlijk naast zijn schoenen gaan lopen.

4 likes

Ja maar arrogantie of iemand mishandelen vind ik nog wel twee verschillende dingen. Die eerste is inderdaad waarsch een gevolg van de bekendheid, maar dat andere…

1 like

Handige opmerking wel, de ā€œgezelligstenā€ meenemen…

2 likes

Haha ja inderdaad, maak je jezelf wel populair mee.

Ik ben niet perse echt fan van Krista maar vind het wel echt kinderachtig hoe sommige erover doen. Is uiteindelijk toch een spelletje en het was niet alsof ze een belangrijke vertrouwensband had met dat nieuwe kamp :sweat_smile: En ook beetje hypocriet van Mark en Iris want dit is toch een beetje hetzelfde.

20 likes

Ik vind dat duel om stemrecht maar stom

13 likes

Ik ook, mogen ze weer afschaffen.

1 like

Je verliest de proef maar krijgt een extra stem van een ander? Hoezo vinden de makers dit een goed idee

2 likes

Ja zo random, doe dan tenminste nog de 2 laatste van een proef tegen elkaar ofzo

6 likes

Ik kijk steeds met een half oog maar hoezo is bijna iedereen tegen Krista?

Omdat ze in het vorige kamp niet had verteld aan de rest dat Eva een immuniteitsmunt had.

Vind de hetze tegen Krista wel een beetje dooi hoor.
Sowieso beetje een pestvibe dit seizoen.

14 likes

Woow, ik schakel over van BZV naar expeditie. Eindelijk die pestkop weg.

Lol, hij vindt zichzelf een heethoofd. Nee vent, je bent een irritante pestkop.

4 likes

Blij dat we van die snotaap af zijn

10 likes

Hopelijk wordt het een stuk beter zonder hem, byeeee

1 like

Elk jaar dat gedoe met mensen die er uit willen maar zich er alleen uit willen laten stemmen. Zou daar echt niet een stem aan kwijt willen raken, stap gewoon op.

10 likes

Denk dat de sfeer pas beter wordt als Radmilo er ook uit gaat. Het lijkt wel alsof een aantal mensen uit de groep altijd een pispaal nodig heeft. En dat zijn in ieder geval Radmilo en Jochen. Mark heeft helaas ook een valse kant van z’n karakter getoond (jammer want vond hem eerst leuk). De rest zijn vooral meelopers (Floris, Guido, Iris). De ā€œpuzzelkoningā€ (ben even z’n naam kwijt) kan hier en daar ook nog wel eens een nare opmerking maken. Ilse vind ik eigenlijk als enige nog een beetje leuk al vind ik haar weer wat saai (het is ook nooit goed :stuck_out_tongue_closed_eyes:).

11 likes

Yesss, Maxim eruit! :pray: Nu Radmilo en Mark nog.

Dit idd, doe het dan zoals Jaimie en ga gewoon weg. Nu wordt er een eilandraad aan verspilt. Maargoed dat kutventje is iig weg en kan weer lekker naar z’n ā€œvrouwtjeā€. Er zit echt totaal geen sfeer in dat hele kamp. Bleh. Iris is idd echt een typische meeloper @KyleRichards

1 like

Ik zit het nu terug te kijken maaar jeetje jongens wat zitten ze hier allemaal een beetje te gaslighten dat dit erg is en Krista’s schuld. Weet je wie precies hetzelfde hebben gedaan met alle mensen die ze eruit gestemd hebben dmv een bondje… zij zelf. Dit slaat echt nergens op.

4 likes