Expeditie Robinson #4

Ja ik zag dat wel ja

1 like

Snap steeds beter waarom ze haar er als eerste uit gestemd hebben.

3 likes

Ik moest wel lachen toen ze Timor omschreef als een kruising tussen een pauw en een haan :skull:

8 likes

Het is niet de bedoeling dat je die munt gaat likken :skull:

4 likes

omg ik vind dit seizoen en de deelnemers zo saai haha
ik kom er nog steeds niet goed in

6 likes

Maar waarom heeft Nicolette steeds laarzen aan 🫠

1 like

Omdat guts en gusto haar daar voor betaald.
(Kleding sponsort)

1 like

Die royalty vrouw vind ik echt niks. Opzich doet ze niks verkeerd maar ze zit echt in mn allergie. Kan ook komen omdat ze een keer in een ander programma zat en daar kwam ze ook zo betweterig over. Als je het ook idd beter weet, prima, maar zij is dus zo’n type die het denkt beter te weten en dat het dan 9/10 keer helemaal niet klopt. Ik heb elk seizoen wel iemand die me het bloed onder de nagels vandaan haalt. Zo ver is het nog niet daar zijn ze allemaal te suf voor. Die ene tv chef heb ik toen echt gehaat :joy:

3 likes

Kan iemand Justine uitleggen wat ā€˜letterlijk’ betekent? ā€œHet regenwater vormde letterlijk een rivierā€ ā€œHet was letterlijk een hel van een nachtā€

1 like

Hugo? Die vond ik ook niet te doen. En toen won ie ook nog.

6 likes

Haha Ramon

1 like

Die vond ik zooo vreselijk, was ook echt een mega slecht seizoen en vooral finale

Deze proef was echt spannend tot het einde! Maar blij met de uitkomst

1 like

Ja! Nog steeds voor team blauw.

Edit: hopen dat Sergio er nu uit vliegt. Wat een irritante gast is dat.

6 likes

Ja ik snap hem ook echt niet, je weer dat je niet lekker in de groep ligt en dan ga je als enige voor zo’n zakje :joy:

5 likes

Kiran is echt een sympathieke gast. Hij mag van mij winnen als het Marijn niet lukt…

25 likes

Gelukkig. Daaaaaag.

Timor met zijn ā€˜wij’ :nauseated_face:

3 likes

Ik vind Timor vreselijk maar ben het nu met hem eens. Sergio schiet ook meteen weer in de slachtofferrol.

6 likes

Ja dat wel ja, hij houdt zich zelf ook niet aan de afspraak. Prima dat hij eruit ligt.

2 likes

Hahah hoe farja zo wild over kiran heen klom, echt zo lomp :joy: die zandloper is wel echt chill zeg, wordt echt lachen als die wordt ingezet. Denk dat ze daarom zo boos waren in het voorstukje van volgende week. Vind dat team van thomas sowieso irritant, allemaal haantjes.

14 likes