Expeditie Robinson #4

Hugo? Die vond ik ook niet te doen. En toen won ie ook nog.

6 likes

Haha Ramon

1 like

Die vond ik zooo vreselijk, was ook echt een mega slecht seizoen en vooral finale

Deze proef was echt spannend tot het einde! Maar blij met de uitkomst

1 like

Ja! Nog steeds voor team blauw.

Edit: hopen dat Sergio er nu uit vliegt. Wat een irritante gast is dat.

6 likes

Ja ik snap hem ook echt niet, je weer dat je niet lekker in de groep ligt en dan ga je als enige voor zo’n zakje :joy:

5 likes

Kiran is echt een sympathieke gast. Hij mag van mij winnen als het Marijn niet lukt…

25 likes

Gelukkig. Daaaaaag.

Timor met zijn ‘wij’ :nauseated_face:

3 likes

Ik vind Timor vreselijk maar ben het nu met hem eens. Sergio schiet ook meteen weer in de slachtofferrol.

6 likes

Ja dat wel ja, hij houdt zich zelf ook niet aan de afspraak. Prima dat hij eruit ligt.

2 likes

Hahah hoe farja zo wild over kiran heen klom, echt zo lomp :joy: die zandloper is wel echt chill zeg, wordt echt lachen als die wordt ingezet. Denk dat ze daarom zo boos waren in het voorstukje van volgende week. Vind dat team van thomas sowieso irritant, allemaal haantjes.

14 likes

Sorry wat was die zandloper ookalweer? Heb t niet helemaal meegekregen

Hij lijkt ook 0,0 te zien wat de reden vh team was??
Vond het wel eindelijk een leuke aflevering!

2 likes

Ik vind die zandloper dus echt dom. Heel je energie in een proef stoppen voor saus. Ik zie ook echt niet in hoe dit “leuk” is.

4 likes

Het team van Kiran kan zandloper inzetten als ze de proef hebben verloren waardoor het andere team van Thomas naar de eilandraad moet om te stemmen wie er weg moet

1 like

Ja echt afschuwelijk, ik dacht ook echt dat zij gingen winnen omdat ze by far de meeste spierkracht hebben. Maar deze proef liet wel even zien dat dat niet is waar het om draait

1 like

Ik erger me hier ook altijd aan, maar het schijnt dus dat het woord letterlijk van betekenis verandert is in de afgelopen jaren. (Ik vermoed overgewaaid uit het Engels en al die influencers die ergens letterlijk aan dood gaan)
Taal is veranderlijk zeggen ze dan. (Een levend iets)

3 likes

Creëren van drama

1 like

Ja, zo’n type die de schuld altijd buiten zichzelf zoekt.

Wat een rare actie ook dat Sergio als enige toch zo’n zakje pakt. Je kunt toch nagaan dat dat echt niet wordt gewaardeerd?! Wat een flapdrol. Vreemde man hoor

Zo droog toen Timor ineens besefte dat hij als enige nog beneden stond.

8 likes