Expeditie Robinson #4

Sorry wat was die zandloper ookalweer? Heb t niet helemaal meegekregen

Hij lijkt ook 0,0 te zien wat de reden vh team was??
Vond het wel eindelijk een leuke aflevering!

2 likes

Ik vind die zandloper dus echt dom. Heel je energie in een proef stoppen voor saus. Ik zie ook echt niet in hoe dit ā€œleukā€ is.

4 likes

Het team van Kiran kan zandloper inzetten als ze de proef hebben verloren waardoor het andere team van Thomas naar de eilandraad moet om te stemmen wie er weg moet

1 like

Ja echt afschuwelijk, ik dacht ook echt dat zij gingen winnen omdat ze by far de meeste spierkracht hebben. Maar deze proef liet wel even zien dat dat niet is waar het om draait

1 like

Ik erger me hier ook altijd aan, maar het schijnt dus dat het woord letterlijk van betekenis verandert is in de afgelopen jaren. (Ik vermoed overgewaaid uit het Engels en al die influencers die ergens letterlijk aan dood gaan)
Taal is veranderlijk zeggen ze dan. (Een levend iets)

3 likes

Creƫren van drama

1 like

Ja, zo’n type die de schuld altijd buiten zichzelf zoekt.

Wat een rare actie ook dat Sergio als enige toch zo’n zakje pakt. Je kunt toch nagaan dat dat echt niet wordt gewaardeerd?! Wat een flapdrol. Vreemde man hoor

Zo droog toen Timor ineens besefte dat hij als enige nog beneden stond.

8 likes

Snap ik. Maar wel echt achterlijk.

1 like

Ik zag hem thuis ook helemaal zitten. Zien dat hij weg gegeven werd ipv gekozen. Ooh wat moet een drama geweest zijn weer.

5 likes

Echt hoe Thomas dan zit te miepen over de samenstelling van het team… Man je hebt het zelf gekozen

Sergio kende ik niet voor dit maar hij komt wel heel labiel over. Er wordt trouwens erg weinig aandacht besteed aan de mensen die vertrekken of niet

2 likes

Hoe bedoel je? Ze nemen toch wel gewoon afscheid met een knuffel? Alleen Thomas gaf Sergio een hand lol maarja hij heeft waarschijnlijk maar 2 woorden met hem gesproken.

Ik ken Sergio van de film Sonnyboy, mooie film! Had echtniet verwacht dat hij zo in het echie zou zijn. Ik was zelfs een beetje bang dat hij ging flippen toen Nicolette steeds zn naam noemde bij de eilandraad.

Ik bedoelde de mevrouw van de Royalty, en wat we daar van te zien krijgen. Niet dat het een uitgebreide documentaire moet worden ofzo hoor haha maar dit voelde afgeraffeld ofzo, oh ik voel me zo slap hup ik zit op de boot

3 likes

Ja dat klopt idd, kwam ook vrij uit het niets vond ik dat ze vertrok. Ik dacht die voelt zich gewoon ff niet lekker.

2 likes

heeft iemand zin om te zeggen hoe de aflevering is geƫindigd ik kwam er echt niet doorheen

vinden jullie dit seizoen ook saaier dan normaal

• ja
  • nee

0 stemmers

1 like

Ja het is echt vƩƩl te langdradig allemaal. Van mij mogen ze de afleveringen qua duur echt flink inkorten, echt intens saai zo.

3 likes

Maar er is ook zo’n andere sfeer ofzo dan anders, kijk ze hoeven van mij niet elkaars hersens in te slaan maar dit is allemaal wel erg gezapig

1 like

Ik vind Timor echt een naar mannetje

En omg ik zou zo blij zijn om in het andere team te zitten. Heb echt medelijden met de vrouwen in het team van Thomas.

10 likes

Ja normaal haakte ik ergens halverwege de samensmelting af omdat het me te lang duurde/te saai werd, maar nu kom ik al amper door de tweede/derde aflevering heen

2 likes