Expeditie Robinson #4

Snap ik. Maar wel echt achterlijk.

1 like

Ik zag hem thuis ook helemaal zitten. Zien dat hij weg gegeven werd ipv gekozen. Ooh wat moet een drama geweest zijn weer.

5 likes

Echt hoe Thomas dan zit te miepen over de samenstelling van het team
 Man je hebt het zelf gekozen

Sergio kende ik niet voor dit maar hij komt wel heel labiel over. Er wordt trouwens erg weinig aandacht besteed aan de mensen die vertrekken of niet

2 likes

Hoe bedoel je? Ze nemen toch wel gewoon afscheid met een knuffel? Alleen Thomas gaf Sergio een hand lol maarja hij heeft waarschijnlijk maar 2 woorden met hem gesproken.

Ik ken Sergio van de film Sonnyboy, mooie film! Had echtniet verwacht dat hij zo in het echie zou zijn. Ik was zelfs een beetje bang dat hij ging flippen toen Nicolette steeds zn naam noemde bij de eilandraad.

Ik bedoelde de mevrouw van de Royalty, en wat we daar van te zien krijgen. Niet dat het een uitgebreide documentaire moet worden ofzo hoor haha maar dit voelde afgeraffeld ofzo, oh ik voel me zo slap hup ik zit op de boot

3 likes

Ja dat klopt idd, kwam ook vrij uit het niets vond ik dat ze vertrok. Ik dacht die voelt zich gewoon ff niet lekker.

2 likes

heeft iemand zin om te zeggen hoe de aflevering is geëindigd ik kwam er echt niet doorheen

vinden jullie dit seizoen ook saaier dan normaal

• ja
  • nee

0 stemmers

1 like

Ja het is echt véél te langdradig allemaal. Van mij mogen ze de afleveringen qua duur echt flink inkorten, echt intens saai zo.

3 likes

Maar er is ook zo’n andere sfeer ofzo dan anders, kijk ze hoeven van mij niet elkaars hersens in te slaan maar dit is allemaal wel erg gezapig

1 like

Ja normaal haakte ik ergens halverwege de samensmelting af omdat het me te lang duurde/te saai werd, maar nu kom ik al amper door de tweede/derde aflevering heen

2 likes

Dat hele stemmen hoeven ze van mij ook echt niet te laten zien, dat je iedereen naar dat hutje ziet lopen met dat onheilspellende muziekje erbij.

En dan zie ik soms op de socials wat scenes die niet in de uitzendig komen die ik dan juist wel leuk vind om te zien.

5 likes

Haha ja ik dacht ook al ‘je moest eens weten’ toen hij zo blij naar dat team liep van kijk mij eens als een van de eerste gekozen zijn. Vind het sowieso een apart figuur, heel irritant.

@Vuile_bitch eigenlijk vind ik het al jaren heel saai, maar toch blijf ik kijken :joy:

1 like

Nee ik vind het ook raar, lijkt me ook helemaal niet leuk om op die manier een proef te ‘‘winnen’’

ik dacht dat ze een voorsprong zouden krijgen tot die zandloper afgelopen was of dat ze evt bij verlies de proef af konden maken in een bepaalde tijd om op die manier toch te winnen, nu slaat het echt nergens op

Ik spoel alles na de proef altijd een beetje door

3 likes

Ja ik dacht ook minuut voorsprong ofzo

1 like

Ik vind het nu pas leuk worden. Zit er echt helemaal in, en hoop dat blauw ver komt :sweat_smile:

1 like

Verkeerde topic denk ik

Hoelang gaat deze expeditie duren trouwens?! Zijn nu pas twee mensen uit toch (kimmy lien en justine)

Kijken of er nu vanaf afvallerseiland eindelijk echt iemand weggaat😂 er zijn alleen nog maar mensen weggegaan die hebben opgegeven

3 likes

Wraakeiland he nu :wink:

Hoop dat Sergio gewoon zelf opstapt eigenijk.

3 likes