Expeditie Robinson #4

Dat hele stemmen hoeven ze van mij ook echt niet te laten zien, dat je iedereen naar dat hutje ziet lopen met dat onheilspellende muziekje erbij.

En dan zie ik soms op de socials wat scenes die niet in de uitzendig komen die ik dan juist wel leuk vind om te zien.

5 likes

Haha ja ik dacht ook al ‘je moest eens weten’ toen hij zo blij naar dat team liep van kijk mij eens als een van de eerste gekozen zijn. Vind het sowieso een apart figuur, heel irritant.

@Vuile_bitch eigenlijk vind ik het al jaren heel saai, maar toch blijf ik kijken :joy:

1 like

Nee ik vind het ook raar, lijkt me ook helemaal niet leuk om op die manier een proef te ‘‘winnen’’

ik dacht dat ze een voorsprong zouden krijgen tot die zandloper afgelopen was of dat ze evt bij verlies de proef af konden maken in een bepaalde tijd om op die manier toch te winnen, nu slaat het echt nergens op

Ik spoel alles na de proef altijd een beetje door

3 likes

Ja ik dacht ook minuut voorsprong ofzo

1 like

Ik vind het nu pas leuk worden. Zit er echt helemaal in, en hoop dat blauw ver komt :sweat_smile:

1 like

Verkeerde topic denk ik

Hoelang gaat deze expeditie duren trouwens?! Zijn nu pas twee mensen uit toch (kimmy lien en justine)

Kijken of er nu vanaf afvallerseiland eindelijk echt iemand weggaat😂 er zijn alleen nog maar mensen weggegaan die hebben opgegeven

3 likes

Wraakeiland he nu :wink:

Hoop dat Sergio gewoon zelf opstapt eigenijk.

3 likes

Dat zou ik ook fijn vinden maar ik denk dat hij daar te trots voor is

Echt zo dom die zandloper😂 al ben ik blij dat blauw hem kon inzetten en niet rood

3 likes

Oke tot zover mijn inschattingsvermogen :joy:

1 like

Sergio vindt de OORzaak van z’n misère :rofl:

5 likes

Wow jij hebt dit gewoon gemanifesteerd :joy:

2 likes

Ik vond dit stuk ook echt best wel saai omdat er al zo werd gehint op de zandloper dat je al wist wat er ging gebeuren. Niet heel spannend

2 likes

Haha ik heb geen flauw idee wat ze bedoelen met voorligsteun, maar toch moest ik hardop lachen om hun lol

2 likes

Echt, wat een vermoeiend figuur is dat zeg…

Ja ik hoopte toch nog op een twist, dat ze een bepaalde tijd hadden om de proef nog af te maken of zo, dit is wel heel makkelijk winnen

1 like

Ja precies en het voegt ook vrij weinig toe, het maakt het op dit moment niet veel spannender ofzo imo