Benieuwd naar de drama van volgende week, Timor die zo hard klapt
Die eilandraad is inmiddels meer een praatgroep dan wat anders, gebeurt er nou echt zo weinig dat dat allemaal wordt uitgezonden
Ik had gehoopt op drama, gezien het voorstukje vorige keer maar het viel tegen. Niemand vond het eigenlijk heel chill dat die werd ingezet. Zou leuker zijn als ze de proef opnieuw mochten doen ofzo, waarbij je dan een nieuwe kans het om te winnen, maar dat zal wel te inspannend zijn.
Pff sergio en dat oor van hem⊠vraag me af of het echt allemaal zo erg was of dat die dacht laat ik zelf maar opstappen voordat hij weer iets verliest en eruit wordt gestuurd. Hij gebruikt ook steeds het excuus dat hij zichzelf niet eens kon bewijzen/laten zien, zodat het lijkt alsof hij het misschien echt wel goed had gedaan als hij de kans had gekregen. Alleen beseft hij niet dat iedereen juist al genoeg van zijn drama heeft gezien en het gewoon zat is
Ik denk gewoon dat Kiran die rode steen gaat trekken en niet mee mag doen met de proef
Of dat Fawry meedoet haha
Echt doodvermoeiend als je in dat team van Thomas zit. Verplicht die rode band rond je rechterpols dragen en dat ge-A-HOE te pas en te onpas.
Ik hoop dat er ook nog even een paar proeven waar 'mannenâkracht niet relevant is en ze lekker onderuit gaan als team. Verschrikkelijk inderdaad al die alfa mannen en die alleen denken dat kracht waardevol is en dan ook nog dat alfa gedrag
Poe wat een saaie aflevering weer zeg. Ik hoop dat er snel nog een wél leuke plottwist komt ofzo, zoals dat ze Timor er ineens uit gaan stemmen, want ik weet niet of ik het anders nog volhoud. Expeditie Robinson elke week kijken is bijna zwaarder dan eraan meedoen
Haha ja zo zielig hoe Julie die band van arm moest verwisselen
Het feit dat ik waarschijnlijk nooit met Timor op een onbewoond eiland hoef te zitten maakt me al blij Zou het echt geen dag volhouden in dat kamp, verschrikkelijk
Julie is me trouwens echt enorm meegevallen! Wat eigenlijk heel oneerlijk is want ik oordeelde enkel op haar looks/insta/het merk, maar het lijkt me echt een lieve meid
Ik voel me ook helemaal ongemakkelijk als ik er naar kijk. Had medelijden met Julie, die zal zich al helemaal ongemakkelijk hebben gevoeld. Kon die schijt Timor niet een betere yell verzinnen.
@Cam ja mij ook! Had haar veel meer op de voorgrond verwacht en meer attitude. Ziet er ook zoveel beter uit zonder de bert wenkbrauwen.
Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag maar die zandloper mogen ze toch maar 1 keer inzetten? Anders winnen* ze sowieso alle proeven?!!
Nou dat mag ik toch aannemen, maar ik geloof inderdaad dat ze dat niet specifiek gezegd hebben. Zou ook een grote grap zijn toch, dat ze volgende week weer zoân zandloper tevoorschijn halen
Ik had het echt veel leuker gevonden als de zandloper kon worden ingezet tijdens de proef en dat dan gedurende dat het zand valt het andere team moet pauzeren met de proef. Ook veel logischer gezien het symbool van de zandloper dat het iets met tijd te maken zou hebben?
Ja inderdaad âJe draait een zandloper om, nĂ©t als de proefâ
Als de samensmelting is, zal Timor wel snel weggestemd worden, toch? Hoop ik althans.
Ik hoop steeds dat ze onderling afspreken hem te wuppen
Ik hoorde iemand in een random filmpje vragen: Maar hoe? En ik hoorde gewoon automatisch Timor in mijn hoofd antwoorden met AHOEEE what have u done Timor
Ik vind Edson maar niks