Julie is me trouwens echt enorm meegevallen! Wat eigenlijk heel oneerlijk is want ik oordeelde enkel op haar looks/insta/het merk, maar het lijkt me echt een lieve meid
Ik voel me ook helemaal ongemakkelijk als ik er naar kijk. Had medelijden met Julie, die zal zich al helemaal ongemakkelijk hebben gevoeld. Kon die schijt Timor niet een betere yell verzinnen.
@Cam ja mij ook! Had haar veel meer op de voorgrond verwacht en meer attitude. Ziet er ook zoveel beter uit zonder de bert wenkbrauwen.
Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag maar die zandloper mogen ze toch maar 1 keer inzetten? Anders winnen* ze sowieso alle proeven?!!
Nou dat mag ik toch aannemen, maar ik geloof inderdaad dat ze dat niet specifiek gezegd hebben. Zou ook een grote grap zijn toch, dat ze volgende week weer zoān zandloper tevoorschijn halen
Ik had het echt veel leuker gevonden als de zandloper kon worden ingezet tijdens de proef en dat dan gedurende dat het zand valt het andere team moet pauzeren met de proef. Ook veel logischer gezien het symbool van de zandloper dat het iets met tijd te maken zou hebben?
Ja inderdaad āJe draait een zandloper om, nĆ©t als de proefā
Als de samensmelting is, zal Timor wel snel weggestemd worden, toch? Hoop ik althans.
Ik hoop steeds dat ze onderling afspreken hem te wuppen
Ik hoorde iemand in een random filmpje vragen: Maar hoe? En ik hoorde gewoon automatisch Timor in mijn hoofd antwoorden met AHOEEE what have u done Timor
Ik vind Edson maar niks
Ik vind Edson wel leuk alleen is die opeens wel heel veel op tv
Alles beter dan Art
Nee nee
@PiuPiu Ik weet niet meer precies wanneer dit ooit begonnen is, maar hij is helaas echt mijn bec
Als ik hem maar 2 seconden op tv zie met zijn handjes in zijn zij, word ik al geĆÆrriteerd
Haha grappig hoe dit zo verschilt, ik vind hem echt fantastisch
Nicolette is eigenlijk ook wel aan vervanging toe
Al jaren, maar ik denk dat ze dat bij RTL anders zien
Wat was het saai heā¦Zelfs de proef was niet spannend.
Dit seizoen is echt zo tering saai. Het voelt ook totaal niet alsof volgende week de samensmelting al is. Er is voor mijn gevoel echt niks gebeurd.
Ik heb wel goede hoop op na de samensmelting. Ik hoop dat kamp blauw Timor er meteen uitgooit en dat dat alles op scherp gaat zetten.