Expeditie Robinson #4

Haha wij hebben net gekeken ik zeg tegen mijn man nou dat was saai hè waarop hij echt zo van ver komt en vraagt ‘Wat?’

1 like

Ik ben het meeste onder de indruk van de glow van Fawry’s huid (en Julie trouwens ook). Ik zou er voor tekenen om die glow te hebben op een onbewoond eiland zonder al mijn verzorgingsproducten. Ik zou er eerder uitzien als een monster :joy:

4 likes

JA ik vind het ook echt alsof we nog steeds bij afl 2 zijn

6 likes

Ja pff. En ja lekker voor ze dat ze allemaal zo zen met elkaar zijn maar voor de kijker is het leuker als er iig iets spannends gebeurd onderling in het kamp.

1 like

Dat wraakeiland is ook een beetje een flop. Alleen Hamza en Ymre, en die zijn niet eens boos ofzo haha

4 likes

Ja en het titanendeel ook, dat was ook zo oninteressant. Twee kerels die het prima met elkaar kunnen vinden zitten samen op een eiland en ze doen af en toe een proef. Boeie

Het enige dat er tot nu toe uit is gekomen is die zandloper maar het leek erop dat ze dat allemaal vrij kut vonden, ook de winnaars. En dat vlot om mee te vissen maar daar hebben we ook weinig over gezien dus dat voelt ook een beetje als een flop haha

3 likes

Hahah ja was echt gaar. ‘Welkom op Titaneneiland! Oke de titanen zijn weg, dit is nu losereiland oh ik bedoel wraakeiland. Maar je kan niet echt wraak nemen… je kan wel terugkomen en gewoon weer meedoen als je wil… oh je wil naar huis? Oké is goed, doei’

8 likes

Ja dat vlot gaan ze dus echt niet gebruiken om mee te vissen. Hoogstens om een beetje te dobberen. En dat ding leek ook helemaal niet stevig. Sowieso lukt het vissen bijna nooit, ook niet in andere seizoenen heb ik het idee. En dan moeten ze 1 minivis met 7 man ofzo delen.

4 likes

Ze kunnen ook nooit die totem normaal terugvragen hè :smiling_face_with_tear: Ik wil em trugg :sweat_smile:

Behalve het seizoen met meestervisser Klaas van der Eerden! Vraag mij nog steeds af hoe hij zoveel vissen kon vangen en de anderen niet. Komt er bij vissen echt zoveel kennis en ervaring kijken? :thinking:

2 likes

Zelfs de samensmetingsproef is zo fucking saaahaaaai.

2 likes

Echt hoor, waar zijn die proeven dat ze kilometers rennen over het strand, met schieten, ballen gooien, vuurpijlen…
Die met Soundos was legendarisch, of was dat de finale?

En weer die Timor :triumph:

3 likes

Ja jemig, en dit is ook weer saai.

Spoel door

2 likes

Wie is Jamie eigenlijk? Die heb ik echt amper gezien tijdens de afleveringen (die ik met een half oog gekeken heb omdat het zo saai is) :rofl:

Ben nu ook de samensmeltingsproef aan het skippen.

1 like

Vriendin van Steven Kazan

Ohja! Maar ze is echt bijna nooit in beeld geweest of heb ik het echt gemist?

1 like

Bij de vorige proef hing ze in dat stoeltje, dus dan kan je haar bijna niet gemist hebben

1 like

Aha dan heb ik die proef volgens mij alleen geluisterd terwijl ik andere dingen deed :sweat_smile:

Het is allemaal veel te gezellig verdorie, waar blijven de gedoetjes?

3 likes

Ben nu aan het terugkijken maar wow wat een mega saaie samensmeltingsproef

Ik mis echt dat iedereen vuur moet maken en zo’n touwtje moet doorbranden om verder te gaan

3 likes