Ik vind Edson wel leuk alleen is die opeens wel heel veel op tv
Alles beter dan Art
Nee nee
@PiuPiu Ik weet niet meer precies wanneer dit ooit begonnen is, maar hij is helaas echt mijn bec
Als ik hem maar 2 seconden op tv zie met zijn handjes in zijn zij, word ik al geïrriteerd
Haha grappig hoe dit zo verschilt, ik vind hem echt fantastisch
Nicolette is eigenlijk ook wel aan vervanging toe
Al jaren, maar ik denk dat ze dat bij RTL anders zien
Wat was het saai he…Zelfs de proef was niet spannend.
Dit seizoen is echt zo tering saai. Het voelt ook totaal niet alsof volgende week de samensmelting al is. Er is voor mijn gevoel echt niks gebeurd.
Ik heb wel goede hoop op na de samensmelting. Ik hoop dat kamp blauw Timor er meteen uitgooit en dat dat alles op scherp gaat zetten.
Haha wij hebben net gekeken ik zeg tegen mijn man nou dat was saai hè waarop hij echt zo van ver komt en vraagt ‘Wat?’
Ik ben het meeste onder de indruk van de glow van Fawry’s huid (en Julie trouwens ook). Ik zou er voor tekenen om die glow te hebben op een onbewoond eiland zonder al mijn verzorgingsproducten. Ik zou er eerder uitzien als een monster
JA ik vind het ook echt alsof we nog steeds bij afl 2 zijn
Ja pff. En ja lekker voor ze dat ze allemaal zo zen met elkaar zijn maar voor de kijker is het leuker als er iig iets spannends gebeurd onderling in het kamp.
Dat wraakeiland is ook een beetje een flop. Alleen Hamza en Ymre, en die zijn niet eens boos ofzo haha
Ja en het titanendeel ook, dat was ook zo oninteressant. Twee kerels die het prima met elkaar kunnen vinden zitten samen op een eiland en ze doen af en toe een proef. Boeie
Het enige dat er tot nu toe uit is gekomen is die zandloper maar het leek erop dat ze dat allemaal vrij kut vonden, ook de winnaars. En dat vlot om mee te vissen maar daar hebben we ook weinig over gezien dus dat voelt ook een beetje als een flop haha
Hahah ja was echt gaar. ‘Welkom op Titaneneiland! Oke de titanen zijn weg, dit is nu losereiland oh ik bedoel wraakeiland. Maar je kan niet echt wraak nemen… je kan wel terugkomen en gewoon weer meedoen als je wil… oh je wil naar huis? Oké is goed, doei’
Ja dat vlot gaan ze dus echt niet gebruiken om mee te vissen. Hoogstens om een beetje te dobberen. En dat ding leek ook helemaal niet stevig. Sowieso lukt het vissen bijna nooit, ook niet in andere seizoenen heb ik het idee. En dan moeten ze 1 minivis met 7 man ofzo delen.
Ze kunnen ook nooit die totem normaal terugvragen hè Ik wil em trugg
Behalve het seizoen met meestervisser Klaas van der Eerden! Vraag mij nog steeds af hoe hij zoveel vissen kon vangen en de anderen niet. Komt er bij vissen echt zoveel kennis en ervaring kijken?