Expeditie Robinson #4

Zelfs de samensmetingsproef is zo fucking saaahaaaai.

2 likes

Echt hoor, waar zijn die proeven dat ze kilometers rennen over het strand, met schieten, ballen gooien, vuurpijlen

Die met Soundos was legendarisch, of was dat de finale?

En weer die Timor :triumph:

3 likes

Ja jemig, en dit is ook weer saai.

Spoel door

2 likes

Wie is Jamie eigenlijk? Die heb ik echt amper gezien tijdens de afleveringen (die ik met een half oog gekeken heb omdat het zo saai is) :rofl:

Ben nu ook de samensmeltingsproef aan het skippen.

1 like

Vriendin van Steven Kazan

Ohja! Maar ze is echt bijna nooit in beeld geweest of heb ik het echt gemist?

1 like

Bij de vorige proef hing ze in dat stoeltje, dus dan kan je haar bijna niet gemist hebben

1 like

Aha dan heb ik die proef volgens mij alleen geluisterd terwijl ik andere dingen deed :sweat_smile:

Het is allemaal veel te gezellig verdorie, waar blijven de gedoetjes?

3 likes

Ben nu aan het terugkijken maar wow wat een mega saaie samensmeltingsproef

Ik mis echt dat iedereen vuur moet maken en zo’n touwtje moet doorbranden om verder te gaan

3 likes

Echt tering saai seizoen is dit zeg.

En het werd nog wel gepromoot als een seizoen met onverwachte momenten en twists.

1 like

Op zich wel goed dat Nicolette niet afwachtte totdat Imre zichzelf liet wegstemmen op de eilandraad, anders was dat óók weer saai geweest.

6 likes

Ik vind deze opmerking ieder seizoen, iedere aflevering ook saai worden.

4 likes

Serieus hoe zit dit

Joy Timor en ramon op billy
Kiran hamza elsemieke en marijn op jamie
Billy (+ extra stem vanwege de proef) op joy
Jamie ouassima nouschka op elsemieke

Zoiets?

1 like

Klinkt aannemelijk! Ik kan er echt niet meer aan uit wie in wiens bondje zit.

2 likes

Ik denk dat ze de stemmen expres hebben verspreid (aan de “moeders”) omdat ze toch al bijna zeker wisten dat er niemand uit ging + dat voor hun een zwarte stem dan misschien minder erg zou zijn de volgende keer, mochten zij er ook uit willen gaan :woman_shrugging:t4:

2 likes

Ik vind Joy zo’n walgelijk meelopertje. Timor hoeft maar iets te willen en Joy regelt het wel.

7 likes

Heel hard maar wel een leuke twist dat ze Imre meteen wegsturen i.p.v. dat zij zich weg laat stemmen. Dat is namelijk niet het spel.

Leuk voor haar dat ze nog even de samensmelting heeft gehaald maar had het dan iemand anders gegund als je toch al weg wilt

21 likes

Jeeetje weer iemand die opgeeft :roll_eyes:

Kijken we dan weer voor niks omdat er op de eilandraad alleen een zwarte stem wordt gegeven?

2 likes

Gelukkig niet!
Ik was er ook even bang voor

3 likes