Expeditie Robinson #4

Echt tering saai seizoen is dit zeg.

En het werd nog wel gepromoot als een seizoen met onverwachte momenten en twists.

1 like

Op zich wel goed dat Nicolette niet afwachtte totdat Imre zichzelf liet wegstemmen op de eilandraad, anders was dat óók weer saai geweest.

6 likes

Ik vind deze opmerking ieder seizoen, iedere aflevering ook saai worden.

4 likes

Serieus hoe zit dit

Joy Timor en ramon op billy
Kiran hamza elsemieke en marijn op jamie
Billy (+ extra stem vanwege de proef) op joy
Jamie ouassima nouschka op elsemieke

Zoiets?

1 like

Klinkt aannemelijk! Ik kan er echt niet meer aan uit wie in wiens bondje zit.

2 likes

Ik denk dat ze de stemmen expres hebben verspreid (aan de “moeders”) omdat ze toch al bijna zeker wisten dat er niemand uit ging + dat voor hun een zwarte stem dan misschien minder erg zou zijn de volgende keer, mochten zij er ook uit willen gaan :woman_shrugging:t4:

2 likes

Ik vind Joy zo’n walgelijk meelopertje. Timor hoeft maar iets te willen en Joy regelt het wel.

7 likes

Heel hard maar wel een leuke twist dat ze Imre meteen wegsturen i.p.v. dat zij zich weg laat stemmen. Dat is namelijk niet het spel.

Leuk voor haar dat ze nog even de samensmelting heeft gehaald maar had het dan iemand anders gegund als je toch al weg wilt…

21 likes

Jeeetje weer iemand die opgeeft :roll_eyes:

Kijken we dan weer voor niks omdat er op de eilandraad alleen een zwarte stem wordt gegeven?

2 likes

Gelukkig niet!
Ik was er ook even bang voor

3 likes

Zo’n vervelende patser die Timor.

6 likes

Timor had het nog wel wat langer kunnen volhouden hoor, dat jullie het even weten!

6 likes

Bah, weer die schijt Timor. Zo’n onsympathieke gast.

3 likes

Hopelijk wint Vincent dat duel

2 likes

Pff zo saai dat natuurlijk die Timor weer wint

Ook echt zo stom dat er nu iemand op winnaarseiland blijft trouwens, als je de hele tijd die duels wint maak je de normale proeven helemaal niet mee en heb je het veel makkelijker

Waarom gaan ze niet op joy?!

3 likes

Het was geen geluk dat Timor dit duel won jongens. Het ging hem gewoon makkelijk af!

1 like

Ik snap het niet. Al dat werk om Billy eruit te stemmen, zelfs genaaid door Kiran en Hamza terwijl hij helemaal geen sterke speler is :joy:

5 likes

Nee ik begrijp totaal niet wat hier nou is gebeurd? Ik was ook niet aan het meetellen. Maar waren die stemmen op Ramon nou alleen alle stemmen van Billy?

1 like

Ik denk het wel omdat hij zei ik zet mijn extra stemmen op Ramon

Leuk dat ze het nog spannend proberen te maken met zo’n vooruitblik maar echt gaap

1 like