Expeditie Robinson #4

Zo’n vervelende patser die Timor.

6 likes

Timor had het nog wel wat langer kunnen volhouden hoor, dat jullie het even weten!

6 likes

Bah, weer die schijt Timor. Zo’n onsympathieke gast.

3 likes

Hopelijk wint Vincent dat duel

2 likes

Pff zo saai dat natuurlijk die Timor weer wint

Ook echt zo stom dat er nu iemand op winnaarseiland blijft trouwens, als je de hele tijd die duels wint maak je de normale proeven helemaal niet mee en heb je het veel makkelijker

Waarom gaan ze niet op joy?!

3 likes

Het was geen geluk dat Timor dit duel won jongens. Het ging hem gewoon makkelijk af!

1 like

Ik snap het niet. Al dat werk om Billy eruit te stemmen, zelfs genaaid door Kiran en Hamza terwijl hij helemaal geen sterke speler is :joy:

5 likes

Nee ik begrijp totaal niet wat hier nou is gebeurd? Ik was ook niet aan het meetellen. Maar waren die stemmen op Ramon nou alleen alle stemmen van Billy?

1 like

Ik denk het wel omdat hij zei ik zet mijn extra stemmen op Ramon

Leuk dat ze het nog spannend proberen te maken met zo’n vooruitblik maar echt gaap

1 like

Ik heb echt niks van ellemieke in de expeditie meegekregen, naja alleen dat ze naar huis is nu. Maar die leek gewoon de hele expeditie onzichtbaar voor mij.

5 likes

Ja dat snapte ik ook niet! Zou echt een sterke speler eruit stemmen zoals Joy of Kiran en hem lekker om zichzelf de hele tijd laten lachen op dat eiland.

1 like

Vind dit ook echt een opmerkelijke keuze. Hij lijkt me zelfs de zwakste speler van allemaal. Zou hij dan toch heel slecht in de groep hebben gelegen? Kan me echt geen andere reden bedenken waarom je een zwakke speler na de samensmelting eruit stemt.

1 like

Ik had het idee dat Timor een vermoeden had dat Billy “tegen” hem was en dat moeilijk kon verkroppen ook. En dat hij anderen in z’n plannetje heeft meegekregen?

Ik snap niet dat iedereen op het eiland Timor inmiddels niet uitkotst. Hij doet me denken aan m’n vorige manager die vreselijk aan het micromanagen was en alles wilde controleren :joy:

8 likes

Ik denk (hoop) dat de rest er op een bepaald moment voor kiest om hem eruit te gooien. Ook voor hun eigen kansen.

hij doet me ook denken aan die thijs (van anna noosh) 2 jaar geleden, ook zo’n haantje dat het hele eiland wilde reguleren waar iedereen nog achteraan liep ook

Timor doet me denken aan Niels in dat allstars seizoen. Toen had hij ook een soort vast clubje dat alles deed wat hij zei en toen heeft Niels natuurlijk makkelijk de finale gewonnen, ze hadden hem beter weg kunnen stemmen toen ze de kans hadden.

Ik snap nu eigenlijk ook niet dat ze niet op de mensen met een munt gaan (Marijn en Kiran) Niet dat ik die er graag uit wil maar het lijkt me voor de rest toch een goede keuze om die eruit te werken voor het te laat is?

2 likes

Billy had zoveel extra stemmen die hij ook nog eens in wilde zetten, dan is het toch inderdaad heel dom om daar geen gebruik van te maken en een sterke speler en vooral iemand met een munt eruit te stemmen. Echt heel raar dit, het lijkt bijna alsof er iets is gebeurt wat wij niet zien, want Billy lag toch prima in de groep (afgezien van bij Timor idd)?

8 likes

ik vind het ook zo saai dat mensen telkens opgeven. ik heb geen kinderen dus miss makkelijk gezegd maar toch, vind dat altijd zo gaar om te kijken

1 like

Ik vind het me ook moeilijk om in te beelden. Ik snap dat je ze erg mist, maar je wist van te voren waar je aan mee deed en dat ze (neem ik aan) goed opgevangen worden. Ik vraag me dan ook af, zeker als je er al drie weken zit, of die extra week (?) dan nog het verschilt gaat maken voor die kinderen qua gemis.
En als tv-kijker vind ik het inderdaad al helemaal saai, kunnen ze niet doen dat je nog een sicke proef moet doen voordat je mag opgeven ofzo :joy:

2 likes