Zei Kiran nou eerst “Nicky was…” toen huilen en toen “Nicky is mijn vriendin”? Aan de reacties van de anderen te zien leek t ook wel alsof er een vethaal achter zat? Nu ben ik nieuwsgierig haha
Pablo die de kat van Hamza blijkt te zijn ![]()
En voor Marijn een gelukje, zij is nu toch maar de finale als volgende week de laatste keer stemmen is?
Wat een gezeik dat emotionele stukje met die brieven
Nee de ondertiteling klopte niet. Ze vroegen Wie is Nicky? Toen reageerde hij met: Da’s mn… voordat hij begon te huilen. Het viel mij ook op, dus heb even teruggespoeld hahah
Timor ook toch? Of niet? Dacht ergens te horen dat ie 2 immuniteitsmunten had?
Ja Timor en Marijn zijn allebei gegarandeerd door. Vond het wel echt lullig dat Marijn die munt niet in mocht zetten maar het heeft wel goed uitgepakt voor dr
Aaah oke thanks!
Ik heb het gevoel dat je in vorige seizoenen je iedereen echt zo zag vermageren, en nu helemaal niet. Alleen maar goed natuurlijk . Of ik zie het verkeerd.
Ik hoop zoooo dat Kiran z’n stemmen op Timor inzet, die ff vergeet z’n immuniteit in te zetten
Zou Marijn haar munt hebben gegeven aan Ouassima omdat iedereen toch op haar en Hamza gaan? Dat zou wel een stunt zijn
Ik hoop ook dat Timor denkt save te zijn en geen munt inzet en ze dan op hem stemmen
Nee precies, gebeurt er toch nog wat dit seizoen hahaha
Lol lekker volwassen reactie van Hamza
Edit nvm ik neem het terug, ik snap het ook wel als je er zo in zit, al die dagen al. En hij kwam netjes terug en pakte het goed op
Oh ja zie mijn edit hahaha ik vond dat het uiteindelijk best oke was vanuit hem, snap het ook wel
Ik vind Hamza dit hele seizoen al een slechte acteur. Alles komt zo gespeeld over, die blijheid, die tranen, zo nep allemaal. Dat elkaar gunnen en broer zus vond ik ok zo gespeeld overkomen steeds echt alsof hij heel graag wil dat we allemaal zien wat een aardige gevoelige persoon hij is
Ik snap niet zo goed waarom iedereen Ouassima zo vertrouwt/vertrouwde, dit seizoen is toch al gebleken dat ze zich niet aan afspraken houdt.
Dit is waarvoor ik kijk, heerlijk
Ik vond het zo vermoeiend dat slechte acteerwerk, fijn dat we daar klaar mee zijn.
Nouuuu is iedereen echt zo harteloos hier? Ik vond het zo sneu voor Hamza
(Ja ook ik had wel t gevoel dat Ouassima weer wat zou flikken), hij is blijkbaar zo naïef en vertrouwde haar volledig. Aan de ene kant zwak van Ouassima dat ze het niet durfde uit te vechten maar aan de andere kant blijft t een risico natuurlijk. Vond wel dat Hamza respectvol naar haar bleef op t eind!
Ik vond het ook heel sneu. Hoopte stiekum nog dat iemand hem nog een peluang had toegespeeld maar helaas. Zou wel grappig geweest zijn want dan had Marijn met hem moeten duelleren…