Ik heb echt niks van ellemieke in de expeditie meegekregen, naja alleen dat ze naar huis is nu. Maar die leek gewoon de hele expeditie onzichtbaar voor mij.
Ja dat snapte ik ook niet! Zou echt een sterke speler eruit stemmen zoals Joy of Kiran en hem lekker om zichzelf de hele tijd laten lachen op dat eiland.
Vind dit ook echt een opmerkelijke keuze. Hij lijkt me zelfs de zwakste speler van allemaal. Zou hij dan toch heel slecht in de groep hebben gelegen? Kan me echt geen andere reden bedenken waarom je een zwakke speler na de samensmelting eruit stemt.
Ik had het idee dat Timor een vermoeden had dat Billy “tegen” hem was en dat moeilijk kon verkroppen ook. En dat hij anderen in z’n plannetje heeft meegekregen?
Ik snap niet dat iedereen op het eiland Timor inmiddels niet uitkotst. Hij doet me denken aan m’n vorige manager die vreselijk aan het micromanagen was en alles wilde controleren
Ik denk (hoop) dat de rest er op een bepaald moment voor kiest om hem eruit te gooien. Ook voor hun eigen kansen.
hij doet me ook denken aan die thijs (van anna noosh) 2 jaar geleden, ook zo’n haantje dat het hele eiland wilde reguleren waar iedereen nog achteraan liep ook
Timor doet me denken aan Niels in dat allstars seizoen. Toen had hij ook een soort vast clubje dat alles deed wat hij zei en toen heeft Niels natuurlijk makkelijk de finale gewonnen, ze hadden hem beter weg kunnen stemmen toen ze de kans hadden.
Ik snap nu eigenlijk ook niet dat ze niet op de mensen met een munt gaan (Marijn en Kiran) Niet dat ik die er graag uit wil maar het lijkt me voor de rest toch een goede keuze om die eruit te werken voor het te laat is?
Billy had zoveel extra stemmen die hij ook nog eens in wilde zetten, dan is het toch inderdaad heel dom om daar geen gebruik van te maken en een sterke speler en vooral iemand met een munt eruit te stemmen. Echt heel raar dit, het lijkt bijna alsof er iets is gebeurt wat wij niet zien, want Billy lag toch prima in de groep (afgezien van bij Timor idd)?
ik vind het ook zo saai dat mensen telkens opgeven. ik heb geen kinderen dus miss makkelijk gezegd maar toch, vind dat altijd zo gaar om te kijken
Ik vind het me ook moeilijk om in te beelden. Ik snap dat je ze erg mist, maar je wist van te voren waar je aan mee deed en dat ze (neem ik aan) goed opgevangen worden. Ik vraag me dan ook af, zeker als je er al drie weken zit, of die extra week (?) dan nog het verschilt gaat maken voor die kinderen qua gemis.
En als tv-kijker vind ik het inderdaad al helemaal saai, kunnen ze niet doen dat je nog een sicke proef moet doen voordat je mag opgeven ofzo
Ja ik ook, doe dan niet mee. Vind het dan toch lullig voor mensen die eruit gestemd zijn of bij de samensmelting eruit die er wel in wilde blijven
Ja zeker met Ymre, die een dag na de samensmelting al weg ging
Hé maar je kunt toch van te voren toch niet exact weten hoe je reageert op 2/3 weken zonder enige vorm van contact met je dierbaren?
En vergis je niet dat je daar enorm veel verveling hebt en je koppie overuren draait.
Nou dat laatste sowieso, je ziet dat toch in veel van die programma’s, je hebt verder niks om handen en weinig slaap en hier ook nog eens slecht eten
Volgens mij denk je dan al gauw wat doe ik hier eigenlijk
Ellemieke d’r kinderen hadden toen ze belde dat ze eruit was gestapt omdat ze haar kinderen te erg mistte ook gezegd van ‘Nee mama, alles gaat toch goed hier, ga terug!’
Ik denk ook wel dat je het niet van tevoren kan voorspellen hoe je reageert maar ik vind wel dat er dit seizoen echt extreem weinig mensen gedwongen eruit gaan door stemmen of een proef verliezen. Volgens mij echt pas drie?
De rest is er allemaal uitgestapt vanwege heimwee of medische redenen.
Ja dit vind ik ook heel raar. Billy werd ook de hele tijd in beeld gebracht en ook dat hij zo staarde en zielig keek. Maar ze laten niet zien waar deze wending vandaan komt.
Was het ook niet zo dat het vertrouwen in Billy een beetje weg was omdat hij had gelogen over die munten?
Ja logisch, maar alsnog is het heel makkelijk om zo’n zwakke speler er in te houden om de sterksten er zsm uit te stemmen.
Maar ik neem aan dat degene die met hem in het bondje zitten hem toch wel meer vertrouwen dan degene van het andere bondje, en dan is het toch in hun voordeel om eerst zo iemand eruit te stemmen, zeker met Billy’s extra stemmen ook nog, want ze wisten dat hij die in ging zetten om zijn eigen hachje te redden.
Timor die nog pull-ups ging doen na die hangproef geeft me echt de ick