Expeditie Robinson #4

Dit vond ik echt zo cringe. Sowieso is die hele man cringe.

4 likes

Unpopular opinion: Ik vond Vincent echt heel obnoxious overkomen en was eigenlijk wel voor Timor in het duel. Ik zou het zelfs niet erg vinden als hij uiteindelijk in de (halve) finale terecht komt, ondanks dat hij zo vol van zichzelf is
 want hij is wel echt supergoed in alle proeven! En heb ook nog niet echt iets van een vies spel gezien ofzo dit seizoen. Vind het juist wel leuk dat er straks allemaal sterke spelers over gaan blijven

2 likes

Hoe lang is ie helemaal weg met zijn ‘ik ben zo benieuwd welke muziek is uitgekomen’

8 likes

Echt he, wat een debiel.

2 likes

Ik snap echt niks van de bondjes, en de tactiek

6 likes

Volgens mij zijzelf ook niet

3 likes

Hoe kut ook maar laat Timor maar lekker alleen een aap op zijn rots spelen.

3 likes

Hahahaha Kiran ‘ja, hij blijft wel bescheiden hoor’ en dat iedereen ook gewoon de ironie ziet

22 likes

Dit was een leuke aflevering! Ik vond de proef ook leuk. Ik ben heel benieuwd wat Timor in de volgende aflevering gaat doen, nu hij zo bespeeld is

3 likes

Moet wel echt eerlijk zeggen dat Joy me alles is meegevallen. Heb niet super veel van m gezien, maar in B&b vond ik m wat een zelfingenomen zak. En in de expeditie vond ik m echt wel sympathieker, eerlijker.

12 likes

Ik vind Hamza met de dag irritanter. Alles aan hem is zó gespeeld, hij kan ook echt totaal niet acteren. Dat juichen steeds voor degene die de proef wint van kijk mij nou sympathiek zijn en dat “Wil degene die op ouassima heeft gestemd zich hier melden”. Vind hem bijna irritanter dan Timor. Al is die wel heeel vervelend alsof die de baas is over het programma en iedereen naar hem moet luisteren.

3 likes

Weten jullie wie op Jamie en ouassima hebben gestemd? Was zo random voor mijn gevoel

1 like

Ja love deze move van Kieran :ok_hand:

8 likes

Ja haha alsof ze hebben afgesproken om op elkaar te stemmen ofzo :sweat_smile:

1 like

Ja dat was ook het enige wat ik kon bedenken, maar geen idee wat hun tactiek daarachter is haha

4 likes

Ja vooral ook omdat Ouassima zei dat dit de meest doordachte stemronde zou worden ofzo :sweat_smile: niks van gemerkt :joy:

1 like

Ik snapte trouwens ook niet dat Marijn het had over dat Joy met Vincent mee zou gaan als Vincent haar zou wegstemmen. Maar waarom dan niet meteen Vincent eruit gooien ipv Joy? Naja begrijp sowieso de logica niet in al die stemrondes :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik snap ook helemaal niks meer van wie met wie in de bondjes zit en wat hun tactiek is, het lijkt inderdaad heel random, steeds hebben ze weer andere vriendjes? En ook zo typisch dat Timor van Marijn verwacht dat omdat zij een bondje hebben zij alle mensen uit zijn bondjes niet zou wegstemmen?? Waarom zou ze dat niet doen, als Joy Marijn zou wegstemmen zou het hem niet boeien, zo arrogant weer
Ik snap daarnaast ook nog steeds niet waarom iedereen maar naar Timor blijft luisteren en met hem een bondje heeft, denken jullie dat ze hem nog een keer gaan naaien of zouden ze hem echt rechtstreeks naar de finale laten gaan?

4 likes

Ik hoop dat ze hem naaien, maar als hij alle duels wint zal hij tot de halve finale ofzo op winnaarseiland zitten en zal het niet meer om stemmen gaan maar om kracht wie de halve finale proef haalt. Erg jammer want dan zal hij wel winnen.

2 likes

Trouwens hoe irritant nep zat Nicolette die brownies naar binnen te proppen :joy: zag er echt debiel uit

3 likes