Expeditie Robinson #4

Nou Poeh wat een spanning hè

1 like

Timor met zijn tijger…

Tijger in z’n blote reet

2 likes

Kan die kut Timor ook een keer verliezen?! Pfff. Hij komt zo mn strot uit

1 like

Hij gaat nu even zijn stembestelling doorgeven :nauseated_face:

1 like

Dit seizoen is echt zo saai

3 likes

Ik vind het echt stom dat Timor zo lang op winnaarseiland mag zitten, ik snap niet waarom ze niet zoals de vorige keer deden dat je als winnaar daar gewoon een nachtje slaapt en daarna gewoon weer meedoen met de normale proeven

1 like

Ja een seizoen vol wendingen
gaap

3 likes

Oeioei 2 zakjes zand om je middel…

2 likes

Ik heb me de hele aflevering geïrriteerd aan Jamie. Eerst lopen zeiken over Joy terwijl ze er zelf niks aan heeft gedaan om hem erin te houden, daarna lopen seinen naar Kiran bij de keuze voor het eten/tactisch wapen terwijl ze door hem wordt gekozen om mee te gaan naar winnaarseiland, dan op het eiland zelf weer klagen over te weinig eten pffff

5 likes

En met prijzen als een echt bed, een douche, tandenborstel of een boodschap van je familie. Dan had winnaarseiland ook echt een voordeel in tegenstelling tot nu en blijft iedereen veel meer in het spel. Wat heb je aan 2 munten en immuniteit als je altijd op winnaarseiland kan blijven…

3 likes

Ik snap dit jaar gewoon niks van de bondjes. Voorheen zag je nog vrij duidelijk tussen welke 2 of 3 bondjes het gaat. Nu lijkt het alsof er 1 groot bondje is?

5 likes

Ja ik dacht eerst duidelijk kamp noord vs zuid maar ineens is daar niks meer van over

1 like

Sowieso zag je eerdere jaren veel meer van volgens mij alles? ik heb geen idee waar die tijd nu heen gaat, maar eerder zag je ook dat ze gingen slapen of half wakker werden in de nacht en zag je bondjes echt ontstaan.

1 like

Volgens mij gebeurt er gewoon niks, allemaal zo gezapig
En waarom ik nog kijk weet ik ook niet haha

Ja, en zo’n wending was dan: als je een rood steentje hebt, mag je juist wél meedoen aan de proef en bepalen wie er niet meedoet!!1! Nou nou :roll_eyes:

Het enige dat ik leuk vind om te zien is hoe iedereen zich steeds meer stoort aan Timor. Met z’n maanbeer.

5 likes

Het valt me ook op dat als ze een gesprek of confrontatie hebben met meer mensen, dan laten ze het begin zien en vervolgens in confessionals iedereen zijn mening erover en vertellen wat ze gezegd hebben. Ipv gewoon de rest van dat gesprek zelf laten zien? Why?
Als ze terugschakelen is het vaak weer een hele tijd later, dus geen directe reactie. Ik vind het zo irritant!

1 like

Ik heb soms het idee dat er sinds vorig seizoen(?) met een andere producer wordt gewerkt ofzo? Zo veel minder spanning en inderdaad zo weinig inzicht in wat voor bondjes er zijn. Echt heel opvallend.

2 likes

Nicolette die Juice zegt 🫠

Ehh ja, zoals elke eilandraad snap ik weer niks van de stemmen… en zooo boring dat Jamie zichzelf opoffert voor Ramon :nauseated_face: alsof hij dit programma zou winnen :roll_eyes:

5 likes

Wat een saaie aflevering weer. Ze hadden Timor uit moeten stemmen

2 likes