Expeditie Robinson #4

Kan toch niet, als je van winnaarseiland af komt?

4 likes

Nee kan inderdaad niet, hij had immuniteit. Hopelijk bij de volgende eilandraad

Wat een saaie aflevering weer zeg, ik vind dat hele opgeven voor een ander zo stom. Waar is de winnaarsmentaliteit?? Alsof Ramon er dan niet de volgende aflevering uitvliegt. En ook dat gedoe over “ja die is een echte Robinson dus die stem ik er niet uit” snap ik niet, want op die manier zet je alleen jezelf lager in de rangorde en word je zelf een makkelijker slachtoffer als er overlegd wordt over wie eruit wordt gestuurd

Wel leuk dat Noushka won van Timor

4 likes

En dan ben je ook nog trots dat je wint, wat een suffe proef (en die andere met een dealtje) Dit was de kans om Kiran te wuppen, niemand verwacht dat en die heeft geen immuniteit

Zou het zo zijn dat je daar op zo’n eiland nou dingen beslist waarvan je je thuis afvraagt ‘Waarom deed ik dat precies?’ Ik bedoel Ramon is vast heel lief en Ja hij kan goed koken maar die gaat toch nooit winnen. Misschien zie je dat niet als je er zo dicht op zit in zo’n bubbel

4 likes

Jamie was teeering irritant deze aflevering, ergerde me kapot

5 likes

Ja ik snap ook niet hoe Jamie kon denken dat Ramon kan winnen, hij ligt er bij heel veel proeven als 1 van de eerste uit. Nog steeds knap hoever hij al gekomen is maar hoe kan ze denken dat ‘ie het redt tegenover een Kiran of Timor :sweat_smile:

5 likes

Misschien dat ze is gaan ijlen door het gebrek aan voedsel? Een andere verklaring dan dat kan ik niet verzinnen. Ik snap die hele gunfactor naar elkaar toe helemaal niet als je met zo’n programme mee doet.

5 likes

Naja knap… ze wilden gewoon de kok niet kwijt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Maar is dit niet gewoon een smoes van haar? Eigenlijk is het een "Ik wil naar huis stem op mij’ verpakt in een nobelere “ik wil zo graag dat jij wint dus ik offer mezelf op”. Zo irri!! Ik vind dat Nicolette haar er gewoon uit had moeten tyfen en dan de stemming alsnog door had moeten laten gaan. Zoals bij Imre.

7 likes

Ja dit vind ik ook gek

1 like

Ja daar heb je een punt

1 like

Is er iemand die timor wel leuk vindt?

• Nee doh tuurlijk niet
  • Ja love timor

0 stemmers

2 likes

Niet perse leuk maar meer vermakelijk tussen al die suffe dozen daar

1 like

ja wel vermakelijk op een soort meme-manier, ook door alle grappen over hem op tiktok enzo. maar ik moet zeggen dat hij er leuk mee omgaat, hij heeft wel zelfspot

2 likes

Ja had ik niet verwacht van hem omdat hij op het eiland zo serieus overkomt :joy:

2 likes

Denk ook dat je niet moet onderschatten hoe serieus je het hele spel gaat nemen als je al weken 24/7 op een eiland zit met weinig slaap en eten. Gok dat meerdere nu terugkijken en denken ‘waar maakte ik me druk om’

4 likes

Ik vind het wel leuk dat hij er echt voor gaat. Vind het jammer dat er altijd best een aantal zijn die er toch een beetje met de pet naar gooien of zelf vroegtijdig afhaken, dan liever lekker fanatiek hoor!

3 likes

Oehh linkje? Heb geen TT haha

geen idee of het werkt zonder account maar ik moest hier wel om lachen (doen alsof je per ongeluk je camera draait is nu een tiktoktrend)

https://vm.tiktok.com/ZNe3oh1AS/

1 like

wow ik krijg nu allemaal meldingen op tt van wie mijn link bekijken?? oke china

1 like

Whahahah idd :joy::joy: thanx for the shareee