Expeditie Robinson #4

Het is toch niet slim dat Ramon niet op Timor gaat stemmen ‘om de boel op te schudden’? Alleen maar beter dat je een sterke speler eruit stemt voor de (halve) finale. Ik zie nog wel gebeuren dat Timor zichzelf zo onschendbaar waant dat hij die munt niet inzet.

Edit: Hoe dom is dit van Marijn?!

4 likes

Wtf, wat is dit. Marijn vergeet haar munt en zit er nog in en Timor zet de munt in en krijgt geen een stem…

2 likes

Heeft ramon nou op hamza gestemd? Als hij op marijn had gestemd zat ie er waarschijnlijk nog in?!

3 likes

Ja maar is wel logisch. Alleen Ramon, Hamza, Ouassima en Timor konden stemmen. Als stemmen naar Marijn en Timor zouden gaan en zij beiden hun munt zouden inzetten zouden de overige overgebleven stemmen voor Ramon zijn en lag hij er sowieso uit. Dit was z’n kans in het geval dat er toch meer stemmen naar Timo waren gegaan ipv op Ramon. Dan was er nog een scenario dat hij door kon of moest duelleren.

Wauw zo dom van Marijn, ik zou zo’n stress hebben. Snap ook niet dat mensen voor het risico gaan en de brief nemen ipv stemmen. Je ziet/spreekt je geliefden echt binnen enkele dagen vanaf het punt waar ze nu zijn.

2 likes

Zei Kiran nou eerst “Nicky was…” toen huilen en toen “Nicky is mijn vriendin”? Aan de reacties van de anderen te zien leek t ook wel alsof er een vethaal achter zat? Nu ben ik nieuwsgierig haha

2 likes

Ja ik zei al je weet toch wat er in die brief staat. Wat knap dat je zo ver bent gekomen, hou vol, we zijn trots op je en we zien je gauw

Het duurde mij wel allemaal veel te lang trouwens, er gebeurt echt niks hè

9 likes

Pablo die de kat van Hamza blijkt te zijn :smiling_face_with_three_hearts:

En voor Marijn een gelukje, zij is nu toch maar de finale als volgende week de laatste keer stemmen is?

3 likes

Wat een gezeik dat emotionele stukje met die brieven

3 likes

Nee de ondertiteling klopte niet. Ze vroegen Wie is Nicky? Toen reageerde hij met: Da’s mn… voordat hij begon te huilen. Het viel mij ook op, dus heb even teruggespoeld hahah

1 like

Timor ook toch? Of niet? Dacht ergens te horen dat ie 2 immuniteitsmunten had?

1 like

Ja Timor en Marijn zijn allebei gegarandeerd door. Vond het wel echt lullig dat Marijn die munt niet in mocht zetten maar het heeft wel goed uitgepakt voor dr

3 likes

Aaah oke thanks!

Nou ja op zich wel logisch dat als je iets wil gebruiken je het ding bij je hebt toch. Het is geen tegoedbon

2 likes

Ik heb het gevoel dat je in vorige seizoenen je iedereen echt zo zag vermageren, en nu helemaal niet. Alleen maar goed natuurlijk . Of ik zie het verkeerd.

Yaaaaawn

Ik hoop zoooo dat Kiran z’n stemmen op Timor inzet, die ff vergeet z’n immuniteit in te zetten

Zou Marijn haar munt hebben gegeven aan Ouassima omdat iedereen toch op haar en Hamza gaan? Dat zou wel een stunt zijn

2 likes

Ik hoop ook dat Timor denkt save te zijn en geen munt inzet en ze dan op hem stemmen

1 like

Dat denk ik wel, anders zou ik niet weten welke verrassing ze kan bedoelen

1 like

Nee precies, gebeurt er toch nog wat dit seizoen hahaha

1 like