Lol lekker volwassen reactie van Hamza
Edit nvm ik neem het terug, ik snap het ook wel als je er zo in zit, al die dagen al. En hij kwam netjes terug en pakte het goed op
Lol lekker volwassen reactie van Hamza
Edit nvm ik neem het terug, ik snap het ook wel als je er zo in zit, al die dagen al. En hij kwam netjes terug en pakte het goed op
Haha nou echt wat een kleuter
Dat broertje zus gezemel kan nu wel mooi stoppen
Oh ja zie mijn edit hahaha ik vond dat het uiteindelijk best oke was vanuit hem, snap het ook wel
Ik vind Hamza dit hele seizoen al een slechte acteur. Alles komt zo gespeeld over, die blijheid, die tranen, zo nep allemaal. Dat elkaar gunnen en broer zus vond ik ok zo gespeeld overkomen steeds echt alsof hij heel graag wil dat we allemaal zien wat een aardige gevoelige persoon hij is
Ik snap niet zo goed waarom iedereen Ouassima zo vertrouwt/vertrouwde, dit seizoen is toch al gebleken dat ze zich niet aan afspraken houdt.
Hij houdt ook van iedereen hè, Amerikaanse toestanden
Gelukkig hebben we nog Timor die de dames aanspreekt volgende week
Dit is waarvoor ik kijk, heerlijk
Ik vond het zo vermoeiend dat slechte acteerwerk, fijn dat we daar klaar mee zijn.
Nouuuu is iedereen echt zo harteloos hier? Ik vond het zo sneu voor Hamza (Ja ook ik had wel t gevoel dat Ouassima weer wat zou flikken), hij is blijkbaar zo naïef en vertrouwde haar volledig. Aan de ene kant zwak van Ouassima dat ze het niet durfde uit te vechten maar aan de andere kant blijft t een risico natuurlijk. Vond wel dat Hamza respectvol naar haar bleef op t eind!
Ik vond het ook heel sneu. Hoopte stiekum nog dat iemand hem nog een peluang had toegespeeld maar helaas. Zou wel grappig geweest zijn want dan had Marijn met hem moeten duelleren…
Marijn is eigenlijk degene die hem het meest heeft genaaid. Vind het ook sneu, zit je daar 31 dagen om er op zo’n lullige manier uit te moeten.
Vond het trouwens echt leuk dat Timor als 2e afviel bij de proef. Want het was zo voor hem gemaakt…
Ik vond het ook sneu, ze leken er allemaal content mee om het zo te doen…
En ik word er nu ook wel moe van dat die Kiran alles wint hoor…
Alleen Marijn en Ouasimma wisten toch van hun plan?
Ik zat te denken, ooit was winnaarseiland veel spectaculairder? Zo kregen vaak een uitgebreid diner. En ik herinner met dat Geraldine en 2 anderen zelfs een luxe hotelovernachting wonnen. Nu krijgen ze een hangmat en wat random groente.
Maar het spel is juist toch ook dit soort dingen bedenken en uitvoeren en niet enkel het spel van de meest sportieve / sterke spelers. Anders zouden dit soort munten niet overdraagbaar zijn. Ik vind het altijd wel mooi.
Ja ik bedoelde de gelijke stemmen…
En ook best vaak dat ze geen eten kregen (maar de keus voor iets anders) vond ik
Ja ik denk dat het meer is dat iedereen op 1 lijn leek te zitten over hoe de eilandraad zou verlopen en ik het Hamza (en ook Ouassima) wel gunde om er strijdend uit te gaan. Als het om iemand zou gaan waarvan ik zou denken LEKKER VOOR JE dan was idd het (voor mij) leuker geweest om naar te kijken maar nu léék er respect onderling te zijn. Want vind Hamza en Ouassima beide geen sterke spelers. Ik hoop vooral dat Kiran, Timor (ja sorry
) en Noushka uiteindelijk in de finale belanden
Was mooi geweest als Kieran de Peluang stiekem aan Hamza had gegeven en Marijn er dan ineens uit had gelegen door die ene stem van Timor
Waaaaarom gaan ze op Hamza en niet Timor?? Ik snap het stemmen dit seizoen totaal niet hahah
Omdat hij zijn immuniteitsmunt heeft ingezet net als vorige week.