Oh shit gemist, kan mn focus er echt niet bijhouden zo saai steeds
Maar Ouassima hoefde die munt toch niet te accepteren? Ze had toch kunnen zeggen nee ik duelleer liever tegen Hamza en dan zie ik wel of ik win ja of nee. Zij is juist degene die het de hele tijd over zus en broer relatie heeft. Vind dat Ouassima hem het hardst heeft genaaid.
Nee dat zei hij toch juist de hele tijd? En zij ging daarin mee. Er was bijvoorbeeld ook een shot dat zij zei âhet is maar een spel, niet het echte levenâ wat haast een soort voorbereiding was op wat er ging gebeuren.
Ja klopt kwam meer van Hamza dan van Ouassima zelf. Maar zij ging er inderdaad in mee en misleidde hem daardoor. Maar ging me meer om dat ik het meer genaaid vindt van Ouassima dan van Marijn.
Ja, anderzijds is dit ook gewoon het spel. En dat is dit seizoen gewoon nog niet echt gebeurd, waardoor het nu misschien wat harder aankomt. Ik snap het heel goed van Ouassima
Ik vind het ook helemaal prima dat Ouassima het zo heeft gespeeld!
Dit viel me ook al op toen ze zei bij de eilandraad âdat we afscheid moeten gaan nemen van iemandâ. Alsof ze hem al probeerde te hinten ofzo, maar die kwam nog niet over denk ik
Ja precies! Ik vond dat eigenlijk ook wel een beetje jammer want nu werd het zo half verborgen gehouden voor de kijker maar was het al best wel duidelijk. Het is leuker als je of helemaal wordt meegenomen in het complot of wanneer het een totale verrassing is
Nee dat hoeft niet. Maar zou iemand dat in haar schoenen hebben gedaan? Tuurlijk accepteer je die munt! Het is een spel. Dat is niet het moment om hypercorrect te gaan zitten doen.
Mja natuurlijk is dit het spel maar Ouassima had wel iets minder mee mogen doen met dat broertje-zusje gedoe, kan me voorstellen dat dit met je gevoel fuckt als je daar bent met weinig slaap en honger als Hamza zijnde
Nou dit dus. Had dan gewoon het spel gespeeld zonder al die loze woorden naar Hamza. Maar goed, ze ligt er waarschijnlijk toch binnen no time uit want ze is de zwakste speler nu.
omg ouassima is echt een rat k weet dat t een spel is maar ze zit ook met zon triomfantelijk hoofd hahah ik zou t ook wel gaar vinden als ik hamza was (maar miss zou k zelf ook wel doen haha)
Nu pas teruggekeken maar vind het wel jammer dat ze niet gewoon voor die battle zijn gegaan. Wat denkt Ouissima ook te bereiken in de halve finale, die meid is altijd laatste of 1 na laatste bij de proeven
Heeft Marijn nou 1 touw met die ballen niet om die stok gegooid? Ik zie nog eentje liggen bij die balk en één stok zonder die gele ballen
Dat zou wat zijn! Heb dat niet goed gezien, ik vond wel dat ze opeens erg snel naar die zakjes mocht. Ik zei voor de grap die laatste proef is zeker die saaie balkproefâŠ
Timor heeft echt een schijthekel aan Marijn haha valt echt op
Komt er trouwens geen gore eetproef meer? Was altijd mn favo
Die hebben Noushka en Kieran gedaan.
Ik zag dit ook! Ging er extra op letten en er gingen echr maar 3 touwen aan die stokken en de vierde lag ernaast. Productie zal dat wel niet laten gebeuren, maar toch gek.
â
Welke vrouw hoop je als derde finalist?
- Nouchka
- Marijn
- Ouassima
0 stemmers
En wie denk je?
- Nouchka
- Marijn
- Ouassima
0 stemmers
ik hoop echt dat nouschka die balkproef makkelijk kan klaren want boksers hebben goede balans toch? of zijn dat alleen kickboxers idk
Nee ook boksers hebben juist vaak goede balans/goed voetenwerk. Ik hoop het ook!!