Expeditie Robinson #4

Ik vrees er nu voor :sob:

2 likes

ZO jammer dit

Ben bang dat dit voorlopig de enige kans was om van hem af te komen

1 like

Geen afvallerseiland :male_detective:t2:

1 like

Wie is eruit?

1 like

Haha ja je merkt wel dat ze veel te vaak afvallerseiland hebben gedaan omdat iedereen er gewoon vanuit gaat dat het erbij zit

Misschien na de samensmelting dat er dan wel 1 is

1 like

Roos

3 likes

Thanks ga nu kijken maar dan weet ik dat niet mn lievelings mensen eruit zijn

Kijkt wat lekkerder hahah

1 like

Op de app van RTL staat de verkeerde naam, wat stom.

1 like

Zijn er twee uit

Vincent trekt telkens zo’n raar gezicht he.

1 like

Nog steeds de verkeerde naam…

1 like

Ben ook echt blij dat er geen afvallerseiland is, maakt het tenminste weer wat spannender.

God dat geneuzel van Vincent over die kinderen wees gwn je eigen man!

Wie heeft gelijk

• Lies: mannen stemmen vrouwen eruit
  • Yesim: vrouwen stemmen vrouwen eruit

0 stemmers

Verder geneuzel over afl 2

Haha die Twan, net pech dat hij per ongeluk heel goed was terwijl hij moest verliezen. Wel lullig dat hij Lies naaide maar snap het ook wel weer, het blijft toch een spel.

Ook weer typisch dat Nordin zegt dat hij het heel persoonlijk gaat opvatten als Demi op hem stemt, echt kinderachtig vind ik het bij hem lol

Okee nu ik de uitslag zie aan het eind denk ik toch dat Yesim gelijk had :rofl: ik dacht eerst van niet

6 likes

Ja ik snapte Twan ook heel goed, sta je daar straks 3 uur te wachten tot zij eindelijk dat balletje erin heeft :joy: ze heeft geneog kansen gekregen omdat hij wel een paar keer expres opnieuw is begonnen

17 likes

Slim van Demi om op Roos te gaan. Nu staat zij veel sterker. Als dit team weer zou verliezen en Lies ook weer verliest van Twan (en die kans lijkt me helaas groot) dan was Demi de volgende geweest. Nu kan ze samen met Nordin op Lies.

5 likes

Ik vind het helemaal niet slim van haar maar juist zwak om weer typisch voor een man te gaan. Weten mensen gelijk dat ze niet te vertrouwen is. Ik hoop dat ze haar eigen graf heeft gegraven :pray:

4 likes

Dit is het eerste seizoen in jaren dat ik weer kijk. Heb er helemaal zin in wel, maar vind dat bondjes genaai meestal gewoon echt kut. Krijg er soms een beetje ā€œpestgedragā€ vibes van. Snap dat het erbij hoort verder hoor.

Hoop trouwens echt dat Churandy meer op de voorgrond komt en het ver schopt. Heb al sinds de spelen in 2008 een zwak voor hem. (Ik was toen zelf nog een klein kind, maar vond hem zo cool en gezellig).

10 likes

Wel gewoon menselijk gedrag, jij zou ook niet mensen eruit willen stemmen waar je het goed mee kan vinden als er nog mensen zijn waar je het niet zo goed mee kan vinden.

Het is toch vaker voorgekomen dat afvallerseiland pas na de samensmelting bestond?

Ja er zijn inderdaad seizoenen geweest waarbij er later nog een afvallerseiland kwam.

1 like

Ja ik kan me bijna niet voorstellen dat er helemaal geen afvallerseiland komt. Dan is het wel heel snel klaar toch?