Ik hoop het ook… hoop niet dat Marijn met kleinere voeten en lichter gewicht daar meer voordeel in heeft (of zou dat niks uitmaken?)
maar Marijn heeft natuurlijk wel een turn verleden. Haha echt zo vaak heeft ze dat benoemd bij opdrachten
Oohjaa
Hoop dat Nouchka die laatste proef kan pakken,gun het haar wel het meeste
Wel raar dat die proef nog even bij de finale erbij zit. Ik hoop dat dat betekent dat ze niet van die praatstukjes tussendoor doen.
oh is deze week ook de finale ja? ik dacht dat ze de halve finale gewoon in twee volledige afleveringen hadden gestopt
Ik vind Nouchka zo nietszeggend, dus daarom kies ik toch Marijn.
Ik heb het hele seizoen gedacht dat Nouchka meegedaan heeft aan de verraders, maar dat was Chatilla.
Haha eens. Tot heel diep in dit seizoen was ik steeds als ik Noushka zag verrast dat ze ook meedoet. Pas nu heeft mn hoofd haar meedoen geaccepteerd.
Zou het ook heel leuk vinden als Marijn doorgaat, maar het voelt alsof Noushka sterker is
Ik hoop dat Nouchka doorgaat want ik vind haar heel sterk. Maar denk dat Marijn wint door die balkproef en haar turn achtergrond.
Ik kende Marijn helemaal niet en zag dus laatst videos van haar met makeup op. Zo grappig hoe iemand er dan compleet anders uit ziet als je het niet gewend bent.
Ik hoor Marijn nu alweer zeggen “dit is echt een proef voor mij, vanwege mijn turnverleden”
Haha sja, bij de balkproef klopt dat wel heel erg.
Het zou wel tof zijn als een vrouw wint, en die kans os het grootste met Nouchka denk ik. Maar Kiran gun ik het ook wel, altijd vriendelijk en inderdaad overal wel goed in (zoals hij zelf benoemde).
Ik gun het sowieso kiran het meest, sympathieke gast en hij is idd ook gewoon de beste speler.
Nee meestal komen ze achteraf wel met een uitleg ofzo op social media. Maar het zag er wel raar uit. Zou wel heel stom zijn als ze dat gewoon over het hoofd hebben gezien
ik zou ook wel vrede hebben met timor als winnaar eigenlijk. hij is wel irritant vaak maar wel een goede robinson. wisten jullie trouwens dat hij met michael jackson heeft gedanst?
Ja! Ik mag hopen dat iedereen dat weet!! Sorry kom nogal agressief over nu haha, maar ik ken weer iemand die met Timor zelf gedanst heeft. Daar staat hij toch bekend om? Ik gun het alsog Kiran veeeeel meer.
Ik vind hem eigenlijk juist geen goede robinson, ja hij wint veel proeven en kan goed vuur maken etc., maar zijn houding vind ik niet echt Robinson? Misschien is dat meer iets in mijn hoofd.
ja dat was de grap hahaha hij zegt dat 297x per dag
Ben benieuwd wie er nu doorgaat, Marijn lijkt wel het meest in balans nu maar dat zegt niet altijd wat
Ik was bang voor een studio-aflevering maar gelukkig niet
Ja het lijkt er wel echt op dat zij gaat winnen, maar je weet maar nooit… had nouscha ook wel goed ingeschat op de balk.
Verwacht maar toch jammer…