Marijn heeft ook in mijn irritatie gezeten, en ik vroeg mezelf af waarom. Ik weet het nog steeds niet. Misschien iets te blij lol
Een nieuw seizoen in aantocht!! Maar met wat veranderingen: Grote verandering in nieuw seizoen Expeditie Robinson | Shownieuws
In een notendop: nieuwe presentator, nieuwe regels en een gerenoveerde eilandraad. Nou, ben benieuwd. Volgens Nicolette Kluijver hebben ze dus een cast waarvan best wel heel veel (heel veel of best veel?) kandidaten van plan zijn om het spel keihard te spelen. Hopelijk houdt dat niet in dat weer 2/3de het opgeeftđ
Ik zal wel onder een steen geleefd hebben maar wie is Edson da Graça en waarom presenteert hij opeens en ER en The Voice?
Hopelijk komt er echt een beetje frisse wind door het programma. Vorig jaar was natuurlijk ook een seizoen vol âonverwachte plottwistsâ en dat bleek een zakje te zijn waar ze een steentje uit moesten pakken om zo te zien wie niet mee deed aan de proef
Nou die frisse wind is Edson dus
Ik heb onder dezelfde steen geleefdđgeen idee wie hij is, maar ineens duikt hij overal op. Het zou inderdaad fijn zijn als er echt een beetje frisse wind door het programma komt en niet alleen een nieuwe presentatorâŠ
haha ja ik ken echt 3 bnâers in totaal ongeveer maar ik weet ook gewoon wie hij is. dit is toch echt iemand die al 10+ jaar regelmatig overal te zien is?
Dat kan, maar ik kijk eigenlijk geen tv op bepaalde programmaâs na. Dus dan mis je heel snel bepaalde presentators en BNers denk.