Expeditie Robinson #4

Ik kwam daar niet door de eerste aflevering heen dus nooit verder gekeken :grimacing:

1 like

Oh jammer, nou ja wat mij betreft klopt je beeld van hem haha

Zijn podcast over de KNRM is ook fantastisch. Prachtige stem heeft hij, en precies de goede toon in zijn vragen.

3 likes

Lijkt me ook echt heeeeerlijk als je dan ‘s avonds bij het kampvuur zit en hij begint een verhaal te vertellen. Al zou hij z’n boodschappenlijst voorlezen, zijn stem is echt fijn.

5 likes

Ik vind het wel irri dat er zoveel tiktokkers bij zitten, ik herken daardoor maar een paar deelnemers. Lijkt alsof ER tegenwoordig vooral voor jongeren is :older_woman: Maar ik ga het toch weer volgen.

Ik hoop wel dat Nordin er gauw uit gaat, wat is hij kut zeg

6 likes

Ik zal het programma nog een kans geven haha!

2 likes

Jaaa heerlijk stemgeluid! Zou ik die kunnen instellen op de navigatie :joy:

4 likes

Ik ken hem verder niet, maar vond hem heeeeeel irritant bij het hutten bouwen. Gierig gedoe :smiling_face_with_tear:

Wat is Nordin een loser zeg met z’n stomme opmerkingen. En slay Koen :clap:

5 likes

Koen is na die muurscène nu al mijn favoriet. Ik kende hem hiervoor alleen van naam, dus geen idee wat ik kon verwachten. Maar wat een leuke man tot nu toe!

5 likes

Vind het bijzonder dat ze zegt dat het komt omdat ‘vrouwen elkaar altijd naaien’ in expeditie

Volgens mij zijn ze beide duidelijk gekozen op leeftijd😂

6 likes

OMG wat een gejank meteen 🫣

2 likes

Pleaaase Nordin eruit

Ik vrees er nu voor :sob:

2 likes

ZO jammer dit

Ben bang dat dit voorlopig de enige kans was om van hem af te komen

1 like

Geen afvallerseiland :male_detective:t2:

1 like

Ik vind dat geloof ik wel een leuke twist
Helemaal omdat ze er zo vreselijk vanuit gaan, oh maakt niet uit, ik heb nog een kans want afvallerseiland

8 likes

Wie is eruit?

1 like

Haha ja je merkt wel dat ze veel te vaak afvallerseiland hebben gedaan omdat iedereen er gewoon vanuit gaat dat het erbij zit

Misschien na de samensmelting dat er dan wel 1 is

1 like

Roos

3 likes