Thanks ga nu kijken maar dan weet ik dat niet mn lievelings mensen eruit zijn
Kijkt wat lekkerder hahah
Thanks ga nu kijken maar dan weet ik dat niet mn lievelings mensen eruit zijn
Kijkt wat lekkerder hahah
Op de app van RTL staat de verkeerde naam, wat stom.
Zijn er twee uit
Vincent trekt telkens zoān raar gezicht he.
Nog steeds de verkeerde naamā¦
Ben ook echt blij dat er geen afvallerseiland is, maakt het tenminste weer wat spannender.
God dat geneuzel van Vincent over die kinderen wees gwn je eigen man!
Wie heeft gelijk
0 stemmers
Verder geneuzel over afl 2
Haha die Twan, net pech dat hij per ongeluk heel goed was terwijl hij moest verliezen. Wel lullig dat hij Lies naaide maar snap het ook wel weer, het blijft toch een spel.
Ook weer typisch dat Nordin zegt dat hij het heel persoonlijk gaat opvatten als Demi op hem stemt, echt kinderachtig vind ik het bij hem lol
Okee nu ik de uitslag zie aan het eind denk ik toch dat Yesim gelijk had
ik dacht eerst van niet
Ja ik snapte Twan ook heel goed, sta je daar straks 3 uur te wachten tot zij eindelijk dat balletje erin heeft
ze heeft geneog kansen gekregen omdat hij wel een paar keer expres opnieuw is begonnen
Slim van Demi om op Roos te gaan. Nu staat zij veel sterker. Als dit team weer zou verliezen en Lies ook weer verliest van Twan (en die kans lijkt me helaas groot) dan was Demi de volgende geweest. Nu kan ze samen met Nordin op Lies.
Ik vind het helemaal niet slim van haar maar juist zwak om weer typisch voor een man te gaan. Weten mensen gelijk dat ze niet te vertrouwen is. Ik hoop dat ze haar eigen graf heeft gegraven ![]()
Dit is het eerste seizoen in jaren dat ik weer kijk. Heb er helemaal zin in wel, maar vind dat bondjes genaai meestal gewoon echt kut. Krijg er soms een beetje āpestgedragā vibes van. Snap dat het erbij hoort verder hoor.
Hoop trouwens echt dat Churandy meer op de voorgrond komt en het ver schopt. Heb al sinds de spelen in 2008 een zwak voor hem. (Ik was toen zelf nog een klein kind, maar vond hem zo cool en gezellig).
Wel gewoon menselijk gedrag, jij zou ook niet mensen eruit willen stemmen waar je het goed mee kan vinden als er nog mensen zijn waar je het niet zo goed mee kan vinden.
Het is toch vaker voorgekomen dat afvallerseiland pas na de samensmelting bestond?
Ja er zijn inderdaad seizoenen geweest waarbij er later nog een afvallerseiland kwam.
Ja ik kan me bijna niet voorstellen dat er helemaal geen afvallerseiland komt. Dan is het wel heel snel klaar toch?
Nja t is toch ook gewoon zo dat je in een hoop proeven veel aan mannen hebt qua kracht en uithoudingsvermogen. Vind dat hele geneuzel dat er een vrouw in moet blijven juist zo irritant.
De proeven draaien om zoveel meer dan alleen kracht lol en vaak houden ze ook gewoon niet fitte mannen erin ten opzichte van fitte vrouwen dus dat slaat ook nergens op ![]()
Ik heb het idee dat heel vroeger er nooit een afvallerseiland was? En dan was het ook niet snel afgelopen.
Heb even teruggezocht en in het begin (dat was dus al in 2000) waren er 16 deelnemers en 14 afleveringen. Dat klopt dan volgens mij precies als je iedere aflevering iemand naar huis stuurt. Tegenwoordig zijn het meer deelnemers, maar heb ook het idee dan men vaker vrijwillig vertrekt (of om medische redenen) dan vroeger, dus misschien hebben ze een buffer ingebouwd?
Ben ondertussen in de rabbithole van Expeditie Robinson wikipedia beland. Hierbij mijn wetenschappelijke onderzoek:
Introduction
Bij het kijken van expeditie Robinson valt het op dat er de afgelopen seizoenen frequent deelnemers naar huis gaan, omdat ze opgeven of om medische redenen. De hyothese is dan ook dat het aantal deelnemers dat de Expeditie verlaat om andere redenen dan dat zij naar huis gestemd worden (zonder dat zij hier zelf om gevraagd hebben) lijkt toe te nemen.
Methods
Voor dit onderzoek is gebruik gemaakt van de data op wikipedia.nl. Er is hierbij gekeken naar seizoen 1 t/m 4 en 21 t/m 24. Het All Stars seizoen is buiten beschouwing gelaten.
Results
In de eerste vijf seizoenen zijn er (2-3-2-3) mensen vertrokken en/of hebben zich vrijwillig laten wegstemmen. Dat is gemiddeld 16% van de deelnemers. In de laatste vijf seizoenen zijn er (5-4-4-6) mensen gestopt en dat is 22% van alle deelnemers.
Discussion
De cijfers (16% vs. 22%) bevestigen de hypothese dat in de recente seizoenen deelnemers vaker de Expeditie verlaten hebben vanwege andere redenen dan dat zij onvrijwillig werden weggestemd.
Hierbij moet wel worden opgemerkt dat het onderzoek werd beperkt doordat er niet van alle seizoenen informatie over de reden van vertrek van de deelnemers bekend was. Het feit dat slechts seizoen 1 t/m 4 en 21 t/m 24 zijn gebruikt voor deze analyse kan van invloed zijn op de cijfers. In seizoen 5 zijn bijvoorbeeld maar liefst 9 van de 18 deelnemers (50%) gestopt om een andere reden dan dat zij zijn weggestemd (what the fuck was going on dat jaar?!). Een van de interessante nevenbevindingen is dat een van de deelnemers in seizoen 2 is gestopt omdat zij zwanger was (is ze daar dan tijdens de expeditie achter gekomen??).
Vaak vliegen de sterke mannen er pas uit na de samensmwlting omdat het dan een gevaar word.
Ik vind roos echt een tering slechte verliezer dat ze mensen niet meer een knuffel wilt geven.
Haha ja āik heb hier even geen behoefte aanā. Lullliggg. Demi heeft gewoon slim gekozen want zij was anders de volgende geweest
Moet nu aan die iris denken die tegen een andere deelnemer zei (toen ze eruit gestemd was): je hebt mijn droom verpest!!!