omg ik kan pas half oktober beginnen met kijken want ik ben te lui om uit te zoeken hoe een vpn werkt en ik heb zo’n fomo naar dit topic, altijd het beste onderdeel
Gore rat!!
Ojaaa hahaha die was ook echt boos inderdaad
Vpn is easy als je wil kan ik je helpen!!
dankje! ik heb me er nog niet in verdiept hoor, maar ik ben gewoon lui. en nu heb ik twee weken vakantie dus dan ga ik waarschijnlijk toch niet kijken
Ik vind het juist leuk dat er nu al ‘onvoorspelbare’ dingen gebeuren.
Vorig jaar of het jaar ervoor ging er ook zo’n (Fries?) model uit ofzo, die wilde ook expres verliezen, maar toen was de crew er klaar mee en moest ze voor de proef begon gewoon opstappen van Nicolette.
Dus vond het heerlijk dat Twan gewoon won. Vind die Lies ook helemaal niks. Te vol van zichzelf en dat hele “een vrouw moet winnen” thema komt me nu al de neus uit. Vervolgens ook gewoon zelf wel als eerste een vrouw naar die ene proef sturen met die ovalen puzzel. Had dan Nordin gestuurd, maar nee, toch tot de conclusie komen dat hij wel waardevoller kan zijn voor het team. Dan ook niet zo miepen.
Expeditie is een spel en net als met alle spellen bepalen vele factoren wie er wint. Geluk, behendigheid, kracht, momentopnames, vertrouwen etc. Ik vind het persoonlijk wel altijd vet als er een onverwachte winnaar uit de bus komt, zoals jaren geleden boerin Bertie haha. Vorig jaar dacht ik al vanaf aflevering 1 dat Badloe zou winnen en dat was ook zo.
Ik hoop dit jaar voor nu op Koen, maar ik verwacht Twan of Tobias ofzo. Heb nog geen goed beeld van wat deze B-sterren (of C of D) allemaal doen.
Waarom verwacht jij dat Tobias zou winnen? Ik ken hem buiten de fomo show en insta om niet echt, maar weet niet zo goed wat ik van hem zou kunnen verwachten. Dus ben benieuwd waarom je dat denkt!
Ik ken hem nergens van, dus gebaseerd op zeer weinig
maar: hij won die eerste proef, dus stamhoofd nu, sterk begin, denk wel een populaire gast die zich goed kan mengen en weinig mensen irriteert, af en toe een proef wint maar niet zó vaak dat mensen hem eruit willen stemmen (als sterke concurrent). Precies hetzelfde beeld van Twan trouwens.
Je kent hem echt niet want hij haat de hele wereld hahaha
Dat is ook een beetje een act toch? Ik denk juist dat hij echt heel veerkrachtig is als je kijkt naar al die ontberingen die hij heeft moeten doorstaan met de fomoshow en het uiteindelijk toch naar zijn zin heeft.
Ik zit ook liever 3 maanden op een onbewoond eiland dan 2 minuten met Jeppe
Ja denk ook dat het grotendeels een act is hoor, vind hem in de fomo show ook veel negatiever dan in z’n podcast. Ik denk echt dat hij het best ver kan schoppen hoor, zeker als hij zich straks als kok gaat gedragen op het eiland.
Ah jammer dat Koen niet meedoet aan de proef
Zo wat houden ze dit lang vol man!
Spoiler
Vind het nu wel zielig worden voor kamp zuid dat ze steeds “zwakker” blijken.
Haha ja het moet wel echt een mega domper zijn om 3x achter elkaar te verliezen
Hoop wel dat er nu iemand uit Twan zijn team eruit gaat
Nice ![]()
![]()
![]()
Oh nee heel erg balen vind ik juist.
Lies is echt m’n bec, waarom is zij ook zoooo veel in beeld?
Ik vind ze alle drie onsympathiek, was me echt om het even ![]()
Ja die Stefania kreeg voor mijn gevoel vandaag pas voor het eerst wat schermtijd ![]()
Volgende week gebeurt er zo te zien weer veel!
Haha ja vorige week zag ik haar dus zitten bij die eilandraad en dacht ik echt huh wie is dat
? Wist niet eens dat er nog een meid op dat eiland zat.
Door die stamindeling heb je wel weer eens een seizoen waarin niet allereerst alle oude en niet fitte mensen eruit gestemd worden, dat is op zich wel mooi, want als ze zo de samensmelting in rollen is de kans dat ze erin blijven juist best groot omdat niemand ze als bedreiging ziet ![]()
Ja ik vind het wel wat hebben met die stammen! Snapte er eerst niks van maar toch wel een leuke wending