Expeditie Robinson #4

Die Lies had echt wel de arm gebogen onder die trui

Ik volg dit seizoen niet maar ik was benieuwd naar Tobias dus vandaag even blijven hangen bij ER. Maar wat me opviel was de bikini van Lies. Ik zou toch altijd voor een iets meer praktische bikini zijn gegaan

5 likes

Ik vind dat Lies teveel in beeld is in verhouding tot andere deelnemers zoals Stefania maar wat ik nog irritanter vind is dat Nordin er nog steeds in zit en dat niemand ooit op hem stemt

11 likes

Haha die lokale visser die langskomt. Sowieso dat iedereen dacht dat ie ook vis mee zou nemen.

1 like

Ja echt stem die vent eruit. Zo irritant

2 likes

Noujaaaa zeg, Nordin stemde gwn op Demi? Wat een backstabber!

Nee toch? Nordin en Demi stemden op Lies, en Lies en de andere stam stemden op Demi waardoor het 2-2 was. Maar ik vond zijn opmerking ‘sorry dat ik niet je back had’ oid ook verwarrend

Edit: nu ga ik toch twijfelen haha, waar stemde die andere stam uiteindelijk op?

Nou ja Lies stemde in elk geval niet op zichzelf, ik denk dat Nordin er vooral voor zichzelf zit (ja, wie niet) want hij begint er elke keer weer over hoe de stemming voor hem uitpakt dus ik denk dat hij voor Demi ging

1 like

Nordin stemde op Lies. Hij liet z’n stembriefje niet zien, maar als je goed kijkt, zie je ‘m ‘Lies’ opschrijven. Dus Twan en Lies stemden op Demi, en Nordin en Demi op Lies.

1 like

Ik geloof je meteen maar dan snap ik zijn opmerking naar Demi niet

3 likes

Nee, dat weet ik ook niet. Misschien dat hij Twan niet heeft kunnen overtuigen om op Lies te stemmen?

1 like

Oh ja dat zou best kunnen!

Hoop dat hijzelf vertrekt volgende week trouwens

2 likes

Ik ook, al gun ik kamp Noord ook wel eens een overwinning :smile:

1 like

Loopt Lies daar nou op dat eiland rond in een bikinistringetje? Heb ik echt nog nooit gezien bij ER :joy:

12 likes

Hahaha ja daar schrok ik ook een beetje van inderdaad

1 like

Wat heeft die Nordin jullie misdaan :joy:? Of heb ik zijn vervelende opmerkingen gemist ofzo

4 likes

Ik vind het wel leuk dat er ook mensen inzitten die geen tot weinig mediatraining hebben gehad

Sommige mensen moet je gewoon niet zodra je ze voor de eerste keer ziet. Hij is er zo een.

3 likes

Ik heb ‘m al meerder keren vrouwonvriendelijke opmerkingen horen maken.

1 like

Nordin maakt Lies belachelijk omdat ze feminist is en zegt vervolgens bij het duel: Ik ben nu de enige man in mijn stam dus ik moet me wel bewijzen
 :crazy_face:

1 like