Expeditie Robinson #4

In de allereerste aflevering begon hij meteen over 'de vrouwen van tegenwoordig ’ gevolgd door nog iets ouderwets op een toon van je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig

3 likes

Ik vind hem in zijn radioprogramma ook irritant

Hij is met Channah en haar vind ik enorm irritant :joy:

1 like

Was in de 1e aflevering dat hij ging klagen over dat hij als enige man in een vrouwenteam zat en er nu sowieso als eerste uit ging vliegen “door al die feministische bullshit van tegenwoordig”

Het kwam gewoon heel raar over en hij is nu ook nog alleen over met Lies dus het klopte niet eens,wat hij zei

4 likes

Jezus wat saai weer :yawning_face::yawning_face:

En best sneu voor Roelof, hij zal wel naar huis gaan

2 likes

Vind Twan ook echt wel wat een dweil

2 likes

Wat een keus die Nordin? Dat boe roepen? Die is niet goed.

1 like

Zag nu pas dat roelof 2 grote gekleurde rozentatoeages heeft. Dat had ik nou echt never nooit verwacht haha.

1 like

Hij heeft bij dat programma op die boot verteld dat er een is voor zijn overleden vrouw en eentje voor zijn huidige (als ik dat goed heb onthouden)

Ik erger me echt dood aan dat slappe gedoe bij dat stemmen. Had met elkaar overlegd en die Twan gewipt, die ging toch nooit een munt inzetten

7 likes

Ahw oke :pensive: dat wist ik niet.

Ik begrijp niet hoe die brug bleef staan? Zat er 1 of ander kliksysteem aan oid?

3 likes

Nee dat wordt in elkaar gedrukt en door de weerstand blijft het staan (er is vast iemand met gevoel voor natuurkunde die het beter uit kan leggen)
Je kunt dat ook doen met blokjes tussen twee muren als het goed klem zit blijft het zo zitten
Wel lef van Koen (ik vind het knap dat hij dat hele lied uit die Disneyfilm zo op kon hoesten) dat hij op die brug ging staan trouwens

1 like

Haha Koen heeft meegedaan aan Stars On Stage waar BN-ers het tegen elkaar opnemen met musical acts, koen heeft dit nummer toen gedaan.

6 likes

Oh grappig! Zo leer je nog eens wat over iemand :sweat_smile:

1 like

oh ik ben wel blij dat roelof erin blijft, hopelijk kan hij zich een beetje bewijzen. dat van die evenwichtsbalk was gewoon lullig dat het hem niet lukte. Vond het ook matig van Twan dat hij niks tegen Stefania zei toen ze eruit lag
Wel saai dat Noord steeds wint zeg

Afl 4

4 likes

Ja echt een saai seizoen tot nu toe, andere kamp ook zo weinig in beeld

5 likes

Zal niet lang duren voordat ze de kampen gaan husselen lijkt me, anders doet over 3 dagen de helft van kamp noord niet meer mee met proeven.

11 likes

Typisch weer dat niemand ooit ingaat tegen die sneue figuren Nordin of Twan. En ze laten zich succesvol door hen manipuleren.

3 likes

Roelof zit te vertellen hoe blij hij is dat hij mag blijven, dat hij trots is etc en ondertussen shots van een huilende Stefania :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Voor het spel is deze uitkomst wel leuker/interessanter.

3 likes

Ja dat vond ik zo lomp van Roelof. Zo’n volwassen vent die heel trots verteld hoe blij hij is naast zo’n huilend meisje. Dat mocht wel wat symphatieker zeg.

1 like

Wel eerlijk, die neppe oh vind het zo verschrikkelijk en god wat had ik graag van plek gewisseld vind ik veel erger. Tis een spel, ja dan kun je afvallen en daarmee is een ander heel blij dat hij het niet is

4 likes