Roelof praat altijd alsof hij het nieuws leest
Vorige week had hij ook al zo’n gouden uitspraak, iets van: Ik keek omhoog, ik zag een viegtuig en ik weet- ik vlieg niet naar huis vandaag! Hahaha love it ![]()
![]()
Ja nou ja je moet wat op zon eiland ![]()
Daar is al eens een artikel over geschreven! Ze slapen dus gewoon in een hutje op het eiland.
Maar ze is er ook gewoon trots op ![]()
Ik vind het schattig dat robin zo’n rokje aanheeft haha
Haha ik vergeet elke x dat zij bestaat en dan zie ik dat rokje en vind ik het juist zoooo dom
Ja ik vind het ook heel lame maar daarom schattig. Hoe kom je erop om daar een rokje te dragen ![]()
Waarschijnlijk omdat ze zich te naakt voelt in een strak broekje en een wijd broekje vaak van andere stof wordt gemaakt die niet zo snel droogt. Ik snap dat wel eigenlijk.
Nouja al zou ze het gewoon aan willen omdat ze dat leuk vindt. Snap niet zo goed dat haar kledingkeuze dom of lame kan vinden?
Ik vind het zo Amerikaans, maar ik ben wss vooral even een boomer die zoiets moderns niet aankan. Het is inderdaad wel minder naakt dan broekjes.Maar ik vind het nog steeds niks haha
Het is ook echt niet belangrijk ![]()
Tobias heeft echt m’n hart. Sorry heb het volgens mij al vaker gedeeld hier ![]()
Ik snap de keuze van Roelof ook totaaaal niet, maar zal wel vriendjespolitiek zijn geweest.
Zo jammer van Roelof!
Jaaaa ![]()
Leuk dat Lies heeft gewonnen, had ik niet verwacht haha
Wel echt een kut puzzel waar ze nu de afvallers mee bepalen, had het leuker gevonden als het iets fysieks was of met vuur maken
Ik loop nog wat achter deze aflevering maar ik vind die Amije toch zo onsympathiek.
Ik hoop zo dat Koen het haalt…
Ja wat een flauwe opmerking over Linda’s terugkeer
Omg hahaha ik vind het ZO jammer van Koen maar echt hilarisch dat Linda het heeft gehaald
Neeee joh